PEPE_X Napisano 24 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2007 Mam pewien problem.. w zeszłym tygodniu kupiłem w deltasporcie gogle carrery xchange.. są super, ale.... po pierwsze sprzedali mi je a w domu okazało się że nie ma ochraniacza na zatoki (który jest w zestawie). W zwiazku z wyjazdem nie jestem w stanie ich rekalamować.. co im zrobić? o ile nic to choć mogę ostrzec przed tymi sklepami.. Problem nr 2. W goglach nie było instrukcji użytkowania a mają one wymienne szybki. Tylko jak je wymienić aby nie uszkodzić gogli? może ktoś ma również takie gogle i jest w stanie mi pomóc. Pozdrawiam Ps.posta powtórzyłem, gdyż nie otrzymałem odpowiedzi w innym temacie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filinator Napisano 24 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2007 Jedyna rada jaka sie narzuca..powrót do sprzedawcy.A na przyszłość ,nie ma jak pro-shop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.