Devastator Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 Proszę bardzo: Naturalne przesunięcie górnej narty do przodu, wynikające z budowy kończyn : A tutaj celowe wysunięcie górnej narty do przodu: Nadmierne przesunięcie nart względem siebie przeszkadza w ich prawidłowym obciążeniu - górna narta jedzie na piętce, a dolna na dziobach. A co do płaszczyzny tułowia, to nie kumam która to płaszczyzna pionowa? Znaczy, bardziej na zewnątrz skrętu, czy bardziej do tyłu? A że idealnie nie jest, to ja wiem, bo to fotki z początku sezonu, jak się przyzwyczajałem do tych komórek GS, a poza tym zawodnikiem nie jestem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
turim Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 dewastator, narysowałeś to tak że chyba każdy zauważy różnice:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozlow Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 oki ale jak jedziesz gs-a to obciazasz dolna narte a nie obydwie?! wiec jezeli gorna narta jest wysunieta do przodu ale nie jest obciazona, to wtedy nie ma problemu o ktorym mowicie czyli z nieprawidlowym prowadzniem nart bo tylko jedna jest obciozona czyli dolna zewnetrzna jak kto woli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Devastator Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 przeważnie obciąża się obie, ale dolną mocniej - w proporcjach mniej więcej 70%/30% - wystarczy popatrzeć na fotki topowych zawodników i porównać pióropusze śniegu spod nart. Poza tym przy takich przeciążeniach lepiej mieć pewniejsze oparcie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozlow Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 a o to mi chodzi z tym tlowiem:) lapiej to zobrazuje zdjecie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozlow Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 ja tylko dolna obciazam, a gorna sie lekko opieram, dla podparcia, ale nie przenosze duzego ciezaru na nia, moze to wynika, ze starszej techiniki kiedy sie uczylem gs-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Devastator Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 http://www.torino200...lery_207_7.html Tutaj troszkę inaczej to wygląda. Odchylenie tułowia na zewnątrz skrętu poprawia przyczepność, niemniej jednak przy ostrych skrętach nie mogę się zbytnio odchylić, bo nie będę miał jak skompensować działającej siły dośrodkowej - krótko - narta po prostu przejedzie pode mną i "samoczynnie" zmieni krawędź. Zresztą - jakbym się pochylił do przodu, to wyglądałbym podobnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Devastator Napisano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2006 ja tylko dolna obciazam, a gorna sie lekko opieram, dla podparcia, ale nie przenosze duzego ciezaru na nia, moze to wynika, ze starszej techiniki kiedy sie uczylem gs-a No i już. Ty jeździsz GS klasycznie, ja carvingowo i nie ma się co gryźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozlow Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 nie no spoko dla mnie to jest poprostu cos nowego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qaz Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 Panowie,temat rozwineliście wzorcowo,obojgu należą się słowa uznania,chyle czoło:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozlow Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 Po to jest forum gaziku kochany, moze dorzucisz cos od siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qaz Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 Powiedzieliście już na ten temat prawie wszysko,nic dodać nic ująć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.