Durendal Napisano 26 Stycznia Udostępnij Napisano 26 Stycznia (edytowane) Cześć. po 14 sezonach z aktualnymi nartami, koniecznie muszę już zmienić sprzęt na coś nowszego Płeć: M 2. Wiek: 39 3. Waga: 76 kg 4. Wzrost: 174 cm. 5. Jak długo jeździsz na nartach? 20 sezonów na nartach i 10 sezonów na snowboardzie (14 ostatnich sezonow tylko narty) 6. Moje umiejętności oceniam: 6.5-7/10 7. Buty też do zmiany. Aktualnie Rossignol 80 8. Jakie masz teraz narty? Rossignol Zenith ZX 164cm R14 9. Preferuję styl jazdy (długim/krótkim skrętem, rekreacyjną, sportową, po przygotowanych stokach, poza trasami, jestem początkujący): Aktualnie długie skręty, prędkość do 85km/h z pełną kontrolą, po przygotowanych stokach 10. Jakie lubisz trasy, w jakim kraju. Dolomity, Alpy, Jaworzyna 11. Możliwości finansowe: Nowe do ok 2500, buty do 1000 12. Brałem pod uwagę przy wyborze: Aktualnie myślałem o Head SLR lub GSR. Lubie jazdę długimi skrętami z dość dużą prędkością, dawniej zawsze marzyły mi się gigantki, ale coraz bardziej czuję że brakuje mi zwinności w ciasnych skrętach. Lubie też czasem wjechać sobie na ski park albo cross trochę poskakać , tam giganty się nie nadają. Dlatego zacząłem myślę o o nartach z trochę krótszym promieniem skrętu. Chciałbym narty które pozwoliły by mi na stabilną jazdę przy prędkościach do 80km/h, ale dodały trochę więcej zwinności. Czuję też że twardość butów 80 to stanowczo za mało. Myślę nad czymś do kompletu w okolicy 100-110. Edytowane 26 Stycznia przez Durendal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 26 Stycznia Udostępnij Napisano 26 Stycznia Czesć Poziom instruktorski z opisu. Sugeruję kupić porządnego GSa i wybrać się na parę wyjazdów szkoleniowych w szkoleniu sportowym. Jedyna rozsądna rada. Pozdro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...