Baśka1981 Napisano 9 Stycznia Udostępnij Napisano 9 Stycznia Witam. Jestem początkującym narciarzem. Mam buty head. Wzrost 159cm i 83 kg jakich nart dla siebie szukać. Ostatnio jeździłam na nartach dl. 145 i trudno mi ocenić czy było ok. Z góry dziękuję :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grimson Napisano 9 Stycznia Udostępnij Napisano 9 Stycznia 9 minut temu, Baśka1981 napisał: Witam. Jestem początkującym narciarzem. Mam buty head. Wzrost 159cm i 83 kg jakich nart dla siebie szukać. Ostatnio jeździłam na nartach dl. 145 i trudno mi ocenić czy było ok. Z góry dziękuję 🙂 na początek napisz: - jaki masz staż na nartach, tzn ile sezonów, ile dni w sezonie na stoku - na jakich trasach czujesz się OK, na jakie nie chcesz się zapuszczać - jakie dokładnie masz buty Head? podaj model i flex [sztywność buta] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baśka1981 Napisano 10 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia Na nartach jeździłam 6 lat temu ostatnio ( później ciąża i brak opcji wyjazdy) w tym roku byłam raz. W sezonie parę weekendów,parę jednodniowych wyjazdów - głównie Polska - Słowacja Mogę powiedzieć że póki co to u mnie takie ześlizgiwanie się niż jeżdżenie. Buty sprawdzę popołudniu w domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baśka1981 Napisano 10 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia Już mam itype-8 flex50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grimson Napisano 10 Stycznia Udostępnij Napisano 10 Stycznia Teraz, Baśka1981 napisał: Już mam itype-8 flex50 a więc tak: - krok 1: kup nowe buty z flexem minum 80 - krok 2: zainwestuj w instruktora - krok3 czyli nowe narty: do zrealizowania po wykonaniu kroku 1 oraz 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...