Kukawa Napisano Czwartek o 13:27 Udostępnij Napisano Czwartek o 13:27 Cześć, możecie podpowiedzieć gdzie najlepiej w Poznaniu oddać narty do serwisu aby się nie martwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lexi Napisano Czwartek o 13:41 Udostępnij Napisano Czwartek o 13:41 13 minut temu, Kukawa napisał: Cześć, możecie podpowiedzieć gdzie najlepiej w Poznaniu oddać narty do serwisu aby się nie martwić. ..nigdy nie martw się czymś na co nie masz wpływu.. 😄 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kukawa Napisano Czwartek o 14:06 Autor Udostępnij Napisano Czwartek o 14:06 Ok to znacie jakiś godny polecenia serwis ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.Beata. Napisano Czwartek o 14:23 Udostępnij Napisano Czwartek o 14:23 Cześć, nie znam się - zawożę i już- Muszak na Racławickiej. Ewentualnie Intersport w Marcelinie. Bo mam najbliżej, zrobią o co poprosisz, aczkolwiek nie wiem czego od serwisu oczekujesz 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikon255 Napisano Czwartek o 14:36 Udostępnij Napisano Czwartek o 14:36 (edytowane) W Poznaniu Muszak lub na Pułaskiego. Raczej skłaniałbym się do tych drugich. https://nartypoznan.pl/serwis Edytowane Czwartek o 14:39 przez nikon255 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachol Napisano Czwartek o 19:17 Udostępnij Napisano Czwartek o 19:17 Cześć, z dwa lata temu byłem w tym serwisie SkiServ i zrobili ok, znajomy wozi do Suchego Lasu Narty Poznań - Serwis narciarski, konserwacja nart, odbarczanie butów narciarskich - 2 Koła & Ski Poznań (2kola.net.pl), tutaj też nieźle dopasowują buty. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...