Kukawa Napisano 22 godziny temu Udostępnij Napisano 22 godziny temu Cześć, możecie podpowiedzieć gdzie najlepiej w Poznaniu oddać narty do serwisu aby się nie martwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lexi Napisano 22 godziny temu Udostępnij Napisano 22 godziny temu 13 minut temu, Kukawa napisał: Cześć, możecie podpowiedzieć gdzie najlepiej w Poznaniu oddać narty do serwisu aby się nie martwić. ..nigdy nie martw się czymś na co nie masz wpływu.. 😄 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kukawa Napisano 21 godzin temu Autor Udostępnij Napisano 21 godzin temu Ok to znacie jakiś godny polecenia serwis ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.Beata. Napisano 21 godzin temu Udostępnij Napisano 21 godzin temu Cześć, nie znam się - zawożę i już- Muszak na Racławickiej. Ewentualnie Intersport w Marcelinie. Bo mam najbliżej, zrobią o co poprosisz, aczkolwiek nie wiem czego od serwisu oczekujesz 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikon255 Napisano 21 godzin temu Udostępnij Napisano 21 godzin temu (edytowane) W Poznaniu Muszak lub na Pułaskiego. Raczej skłaniałbym się do tych drugich. https://nartypoznan.pl/serwis Edytowane 21 godzin temu przez nikon255 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachol Napisano 16 godzin temu Udostępnij Napisano 16 godzin temu Cześć, z dwa lata temu byłem w tym serwisie SkiServ i zrobili ok, znajomy wozi do Suchego Lasu Narty Poznań - Serwis narciarski, konserwacja nart, odbarczanie butów narciarskich - 2 Koła & Ski Poznań (2kola.net.pl), tutaj też nieźle dopasowują buty. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...