Mikoski Napisano 12 Grudnia Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2 minuty temu, Chertan napisał: Ty się ciesz, że tu o inklinacjach i angulacjach nie było, bo wiesz, jak masz za długą rurkę klucza, to kąt inklinacji względem osi śruby sprawia, że anguluje ona w stosunku do otworu w feldze, ale podlega inklinacji względem otworu w kołnierzu. Gdy normalnie chcesz przyłożyć impuls kontrrotacyjny, to powodujesz chaos i wymachiwanie rękami, a jak klucz wyskoczy z nakrętki to uczucie jest takie, jakby krawędź na lodzie puściła. Teraz to mnie przeraziłeś 😱 to aż tak można rozpisać prostą czynność. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mig Napisano 12 Grudnia Udostępnij Napisano 12 Grudnia (edytowane) 26 minut temu, Mikoski napisał: Teraz to mnie przeraziłeś 😱 to aż tak można rozpisać prostą czynność. Dziwisz się jakbys nigdy nie widzial podrecznika do narciarstwa..... lub programu SITN. Edytowane 12 Grudnia przez mig 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcos73 Napisano 12 Grudnia Udostępnij Napisano 12 Grudnia (edytowane) Jak dobrze że mam tylko zestawy naprawcze w samochodach. No i full ubezpieczenie. Jak złapię gumę to: I mam w dupie. Przyjadą wymienią albo zostawią inny. pozdro Edytowane 12 Grudnia przez Marcos73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.