Skocz do zawartości

Fischer RC4 RC 2022/23 - co z nimi nie tak?


pauli

Rekomendowane odpowiedzi

Zobaczcie proszę, normalnie fischery RC z sezonu 2022/23 wyglądają tak https://www.skionline.pl/sprzet/narty,22-23,fischer,rc4-worldcup-rc-pro-rc4-z13-ff,13634.html albo tak https://www.skionline.pl/sprzet/narty,22-23,fischer,rc4-worldcup-rc-rc4-z12,13637.html a tu mamy takie coś jak widać na fotce i w aukcji https://allegro.pl/oferta/narty-fischer-rc4-rc-worldcup-dl-175-cm-2023-16225519764 z pełnymi dziobami, czyli BEZ dziur w dziobach (co się pojawiło w kolejnym sezonie w RC). ktoś wie o co chodzi? wszystkie parametry te same jeżeli wierzyć opisowi. nie wiem zresztą czy to pro czy nie - wiązania wskazują, że tak, ale nic na narcie nie jest opisane jako pro.

może jakas dziwna wersja? rentalowe? albo inna "ciekawostka"?

 

inna sprawa, jaka jest różnica między pro a zwykłym RC? i jak poznać które to, skoro nie opisane?

Zrzut ekranu 2024-11-23 o 22.45.28.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wersja Pro ma płytę pod wiązaniem m/o plate, a zwykła nie.

Czy poza tym konstrukcyjnie się różnią, to nie wiem, może i tak, bo wskazywałaby na to cena. Testowałem tylko wersję bez Pro, bo na stanowisku testowym nie mieli takiej Pro, a właśnie chciałem ją sprawdzić.

Wersja bez Pro to słaba, marketowa narta, a nie "specjalista od slalomu giganta" jak to opisuje producent. Przy średnich prędkościach sama inicjacja skrętu w pierwszej fazie niby łatwa, ale jakby coś ją ciągneło, trzymało, wrażenie jakbyś wlókł coś za sobą. W skręcie słabo trzyma, a przy wyjściu bez energii i reakcji. Jakbyś jeździł na naleśnikach. Przy większej prędkości dzioby wpadają w bardzo duże wibracje i narta traci stabilność. W pewnym momencie myślałem, że dostanę dziobem w czoło 😉 Charakterystyka odpowiada bardziej multiturn niż Gs i jeśli ktoś buja się po stoku od lewa do prawa z niedużą prędkością, to może mu wystarczy, ale jeśli ktoś chce poczuć trochę adrenaliny i rozpędzi tą nartę, to się mocno rozczaruje. Słabo to wróży też wersji Pro, która pewnie dziedziczy te niedoskonałości.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, koniu napisał:

Wersja Pro ma płytę pod wiązaniem m/o plate, a zwykła nie.

Czy poza tym konstrukcyjnie się różnią, to nie wiem, może i tak, bo wskazywałaby na to cena. Testowałem tylko wersję bez Pro, bo na stanowisku testowym nie mieli takiej Pro, a właśnie chciałem ją sprawdzić.

Wersja bez Pro to słaba, marketowa narta, a nie "specjalista od slalomu giganta" jak to opisuje producent. Przy średnich prędkościach sama inicjacja skrętu w pierwszej fazie niby łatwa, ale jakby coś ją ciągneło, trzymało, wrażenie jakbyś wlókł coś za sobą. W skręcie słabo trzyma, a przy wyjściu bez energii i reakcji. Jakbyś jeździł na naleśnikach. Przy większej prędkości dzioby wpadają w bardzo duże wibracje i narta traci stabilność. W pewnym momencie myślałem, że dostanę dziobem w czoło 😉 Charakterystyka odpowiada bardziej multiturn niż Gs i jeśli ktoś buja się po stoku od lewa do prawa z niedużą prędkością, to może mu wystarczy, ale jeśli ktoś chce poczuć trochę adrenaliny i rozpędzi tą nartę, to się mocno rozczaruje. Słabo to wróży też wersji Pro, która pewnie dziedziczy te niedoskonałości.

 

 

Koniu, wiszę Ci jakąś miłą flaszeczkę, bo uratowałeś mi całkiem sporą sumkę i rozczarowanie. pro, tak jak piszesz ma twardszą płytę, nie wierzę, żeby ona sama spowodowała magiczną odmianę tych nart. dzięki wielkie, odpuszczam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.12.2024 o 19:45, koniu napisał:

Wersja Pro ma płytę pod wiązaniem m/o plate, a zwykła nie.

Czy poza tym konstrukcyjnie się różnią, to nie wiem, może i tak, bo wskazywałaby na to cena. Testowałem tylko wersję bez Pro, bo na stanowisku testowym nie mieli takiej Pro, a właśnie chciałem ją sprawdzić.

Wersja bez Pro to słaba, marketowa narta, a nie "specjalista od slalomu giganta" jak to opisuje producent. Przy średnich prędkościach sama inicjacja skrętu w pierwszej fazie niby łatwa, ale jakby coś ją ciągneło, trzymało, wrażenie jakbyś wlókł coś za sobą. W skręcie słabo trzyma, a przy wyjściu bez energii i reakcji. Jakbyś jeździł na naleśnikach. Przy większej prędkości dzioby wpadają w bardzo duże wibracje i narta traci stabilność. W pewnym momencie myślałem, że dostanę dziobem w czoło 😉 Charakterystyka odpowiada bardziej multiturn niż Gs i jeśli ktoś buja się po stoku od lewa do prawa z niedużą prędkością, to może mu wystarczy, ale jeśli ktoś chce poczuć trochę adrenaliny i rozpędzi tą nartę, to się mocno rozczaruje. Słabo to wróży też wersji Pro, która pewnie dziedziczy te niedoskonałości.

 

 

Nieźle jak na pierwszy wpis. Przedstawisz się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...