Marcos73 Napisano 12 Listopada Udostępnij Napisano 12 Listopada 2 godziny temu, Mitek napisał: Jakbyś mógł szczegółowo opisać w jaki sposób byłby wdzięczny. Tylko proszę konkretnie wada techniki i w jaki sposób tyczka przegubowa ją weryfikuje. Może być w tabelce. Cze Każdy tor wymuszony obnaża błędy narciarza, tyczki, bramki, muldy etc. Na przegubowych trzeba trochę pojeździć, jeździ się inaczej niż na sztywnych. Sztywne trzeba było omijać, w przegubowe trzeba wjeżdżać. Ale to wiesz. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 12 Listopada Udostępnij Napisano 12 Listopada 1 minutę temu, Marcos73 napisał: Cze Każdy tor wymuszony obnaża błędy narciarza, tyczki, bramki, muldy etc. Na przegubowych trzeba trochę pojeździć, jeździ się inaczej niż na sztywnych. Sztywne trzeba było omijać, w przegubowe trzeba wjeżdżać. Ale to wiesz. pozdro Kolega napisał że: "tyczki przegubowe uwidaczniają dobitnie wszystkie braki techniczne zawodnika" w opozycji do mojego forsowania użycia kolanówek. Tor wymuszony to oczywistość ale proszę o wytłumaczenie w czym tyczki przegubowe mają być od innych - sztywnych, kolanówek, znaczników lepsze w uwidacznianiu błędów. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcos73 Napisano 12 Listopada Udostępnij Napisano 12 Listopada Teraz, Mitek napisał: Kolega napisał że: "tyczki przegubowe uwidaczniają dobitnie wszystkie braki techniczne zawodnika" w opozycji do mojego forsowania użycia kolanówek. Tor wymuszony to oczywistość ale proszę o wytłumaczenie w czym tyczki przegubowe mają być od innych - sztywnych, kolanówek, znaczników lepsze w uwidacznianiu błędów. Pozdro Nie ma to nic wspólnego z uwidacznianiem błędów, aczkolwiek trudniej się po nich jeździ, bo jazda jest specyficzna i trzeba to umieć. Przede wszystkim trochę po takich tyczkach pojeździć. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jan Napisano 12 Listopada Udostępnij Napisano 12 Listopada 17 minut temu, Marcos73 napisał: Nie ma to nic wspólnego z uwidacznianiem błędów, aczkolwiek trudniej się po nich jeździ, bo jazda jest specyficzna i trzeba to umieć. Przede wszystkim trochę po takich tyczkach pojeździć. pozdro błędy a braki techniczne to w moim pojęciu 2 różne sprawy, warto spróbować na tyczkach aby przekonać się jakim jestem cieniasem a czas osiągnięty na mecie oddziela ziarno od plew. Jedynie czas jest miernikiem a nie komisja, która ocenia piękno i technikę przejazdu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lexi Napisano 12 Listopada Udostępnij Napisano 12 Listopada 1 godzinę temu, .Beata. napisał: natomiast jeśli chodzi o obiady/obiadokolacje, to w sobotę gościnnie wystąpi moruniek i bubol, może KrzyśK też da radę, strawę wówczas możemy zjeść wspólnie w karczmie na górze. W Halce też dają papu jakby co - plusem jest to że jesteś już "w bazie" a z Samych Swoich chcąc nie chcąc musisz sie "stoczyć".... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.Beata. Napisano 12 Listopada Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 32 minuty temu, Lexi napisał: W Halce też dają papu jakby co - plusem jest to że jesteś już "w bazie" a z Samych Swoich chcąc nie chcąc musisz sie "stoczyć".... Haha, fakt, wygoda jest niezaprzeczalna, ale przyznasz, że zawartość „klimatycznego” menu jest nieziemskim doznaniem dla układu pokarmowo-wydalniczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lexi Napisano 12 Listopada Udostępnij Napisano 12 Listopada (edytowane) 17 minut temu, .Beata. napisał: Haha, fakt, wygoda jest niezaprzeczalna, ale przyznasz, że zawartość „klimatycznego” menu jest nieziemskim doznaniem dla układu pokarmowo-wydalniczego No pewnie że tak - aczkolwiek w moim przypadku będzie to wykwintna rolada z modro kapusto i browar z kija. Edytowane 12 Listopada przez Lexi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mig Napisano 12 Listopada Udostępnij Napisano 12 Listopada 2 godziny temu, Jan napisał: błędy a braki techniczne to w moim pojęciu 2 różne sprawy, warto spróbować na tyczkach aby przekonać się jakim jestem cieniasem a czas osiągnięty na mecie oddziela ziarno od plew. Jedynie czas jest miernikiem a nie komisja, która ocenia piękno i technikę przejazdu Pojechales kiedykolwiek w slalom z sensowna predkoscią bez ochraniaczy na nogach i gardy na kijach i twarzy? Ciekaw jestem opinii... ;-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 12 Listopada Udostępnij Napisano 12 Listopada 2 godziny temu, Jan napisał: błędy a braki techniczne to w moim pojęciu 2 różne sprawy, warto spróbować na tyczkach aby przekonać się jakim jestem cieniasem a czas osiągnięty na mecie oddziela ziarno od plew. Jedynie czas jest miernikiem a nie komisja, która ocenia piękno i technikę przejazdu Cześć Nie, nie uciekaj od tematu, który wywołałeś. Więc nie jazda na tyczkach, jazda skrętem wymuszonym itd. - to jest oczywiste i wiadomo, że każdy narciarz, który ma za sobą te chociaż parę lat treningów będzie jeździł o klasę lepiej od solidnego amatora. W jaki sposób tyczki PRZEGUBOWE (dokładnie to napisałeś) weryfikują technikę inaczej niż np. kolanówki? Jazda po tyczkach przegubowych wymaga specyficznej techniki związanej (upraszczając) z odpowiednim atakowaniem i osłanianiem/zbijaniem tyczek a to - moim zdaniem - gubi ideę optymalnego toru jazdy. Swoją drogą ciekawe co na ten temat myślą zawodnicy. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcos73 Napisano 12 Listopada Udostępnij Napisano 12 Listopada 3 godziny temu, Jan napisał: błędy a braki techniczne to w moim pojęciu 2 różne sprawy, warto spróbować na tyczkach aby przekonać się jakim jestem cieniasem a czas osiągnięty na mecie oddziela ziarno od plew. Jedynie czas jest miernikiem a nie komisja, która ocenia piękno i technikę przejazdu Janek, ale to oczywiste, że "piękna" jazda niekoniecznie będzie skuteczna. Tam liczy się tylko czas przejazdu. Błędy zwykle wynikają z braków ogólnych i nie tylko technicznych. SL to specyficzna konkurencja i nawet dobry amator bez kilkunastu treningów nie przejedzie SL w przyzwoitym czasie. Jak Ty nie dasz rady dzieciakom na kartach, chociaż pewnie prawo jazdy masz bardzo długo i pewnie jesteś dobrym kierowcą. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubeckim Napisano 13 Listopada Udostępnij Napisano 13 Listopada Tak kartkuje ten temat ale ciężko dojść końca. Jak rozumiem stanęło w końcu na tym terminie w styczniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.Beata. Napisano 13 Listopada Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 35 minut temu, lubeckim napisał: Tak kartkuje ten temat ale ciężko dojść końca. Jak rozumiem stanęło w końcu na tym terminie w styczniu ? Tak Mefju, 10-12.01 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lubeckim Napisano 13 Listopada Udostępnij Napisano 13 Listopada Ok wpisuje do kalendarza. Ogólnie na ten termin nie mam nic innego i jest duża szansa, że w końcu mi się uda. Akurat będe świeżo po obozie u Stanisławskich. Tzn formalnie po KK ale bardziej to traktuje jako obóz przygotowawczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chertan Napisano 23 Listopada Udostępnij Napisano 23 Listopada Buuuu, to nie pobawię się z Wami w styczniu. W marcu bardziej możliwe, sztywnych planów na razie nie mam. Jak Damian wspomniał wyjazd jakiś zrobimy busowy, tylko tu elastyczniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.