grimson Napisano wczoraj o 11:55 Autor Udostępnij Napisano wczoraj o 11:55 (edytowane) Początek jeżdżenia. Moje panie wymiękły po pierwszym zjeździe niebieską nr 2 o długości 3 km, i uprawiają teraz knajping. Kolelej do gondoli Folgarida brak. Warun: pochmurnie, powyżej 1500 m prószy śnieg. Mix betonu i miękkiej góry, szczególnie na początku niebieskiej 2. Sprawdzona czarna trasa nr 1, na niej nachylenie max 58%. Warun tutaj idealny: pusto i twardo Edytowane wczoraj o 11:55 przez grimson 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Victor Napisano wczoraj o 12:17 Udostępnij Napisano wczoraj o 12:17 17 minut temu, grimson napisał: Sprawdzona czarna trasa nr 1, na niej nachylenie max 58%. Warun tutaj idealny: pusto i twardo Skręcałeś na niej czy pierwsze próby bicia prędkości ? 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikon255 Napisano wczoraj o 13:30 Udostępnij Napisano wczoraj o 13:30 1 godzinę temu, grimson napisał: Początek jeżdżenia. Moje panie wymiękły po pierwszym zjeździe niebieską nr 2 o długości 3 km, i uprawiają teraz knajping. Kolelej do gondoli Folgarida brak. Warun: pochmurnie, powyżej 1500 m prószy śnieg. Mix betonu i miękkiej góry, szczególnie na początku niebieskiej 2. Sprawdzona czarna trasa nr 1, na niej nachylenie max 58%. Warun tutaj idealny: pusto i twardo Jak mierzysz nachylenie stoku? 😅 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bubol.T Napisano wczoraj o 13:33 Udostępnij Napisano wczoraj o 13:33 Dziś inwersja, odpuściliśmy stanie w kolejkach na rzecz spaceru po miejscowym szlaku, po drodze spotkaliśmy całe dwie osoby. Widoki na Pilsko i Babią ,pełne słońce I marcowe temperatury. Koniec dobrego czas popracować. 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grimson Napisano wczoraj o 14:34 Autor Udostępnij Napisano wczoraj o 14:34 Godzinę temu, nikon255 napisał: Jak mierzysz nachylenie stoku? 😅 Jest tablica przy początku trasy. Pokazują średnie i max nachylenie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grimson Napisano wczoraj o 14:35 Autor Udostępnij Napisano wczoraj o 14:35 2 godziny temu, Victor napisał: Skręcałeś na niej czy pierwsze próby bicia prędkości ? Za wąsko, do tego las po prawej i lewej. Memento mori. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Victor Napisano wczoraj o 14:38 Udostępnij Napisano wczoraj o 14:38 2 minuty temu, grimson napisał: Za wąsko, do tego las po prawej i lewej. Memento mori. Aklimatyzacja musi być 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grimson Napisano wczoraj o 17:30 Autor Udostępnij Napisano wczoraj o 17:30 (edytowane) Pojezdzone pierwszego dnia. Skupiliśmy się na gondoli Folgarida z przyległościami. Początek niezły, pochmurnie ale bez opadów, płaskie światło. Na pierwszy ogień poszła niebieska 2 o długości 3 km. Początek słaby, bo jest to część wspólna z niebieską 3, idącą do drugiej części Folgaridy. Sporo osób na stoku z różnym skillem. Stąd od samego początku dużo muld i odsypow, zupełnie jak w PL. Druga część tej trasy 2 juz lepsza, bo mniej ludzi, to i bardziej równo. Moje damy zdecydowały, że giry się umęczyły i czas na knajping. Więc wspólny wjazd na góre, panie do knajpy, ja na drugi zjazd niebieską 2. Tutaj już solo i trochę szybciej. Skusiła mnie czarna 1, no i trzeci zjazd dnia na niej zaliczony. Warun elegancki, bo pusto i twardo, no i długa bo ma 1.8km długości i nachylenie max 58%. Było po drodze pare na niej ścianek, na jednej z nich dzielnie sobie szurałem, a tu jedna lokalna dziewczyna poszła na dół pełnym ogniem i do tego ciętym. Szczęka mi spadła. Dobrze że GS ma krawędzie po serwisie, żadnych problemów z przyczepnościa. Potem dołączyłem do pan, które zadawały szyku w knajpie przy końcu gondoli. Tam okazało się, że miejsce jest całkiem zacne. Ogromny wybór napitków i jedzenia, wszystko przygotowane pod narciarzy. Ruchome schody na II piętro gdzie była knajpa, żeby było łatwiej tam się dostać w butach narciarskich. Obsługa uśmiechnięta, w kierunku moich pań wyjątkowo suszyli zęby , bo co blond to blond. Ja po pauzie uderzyłem kanapa 4 osobową nr 3 na Monte Spolverino (wys 2092). Do samej kanapy tłumek jak pod Luxtorpeda w szczycie sezonu na CG, czekanie do 15 minut. Zjechałem w ciekawych warunkach na czarnej nr 5, oraz czerwonych 4 i 8. W ciekawych warunkach, bo początkowy delikatny opad białego zamienił się w zwykły mocny opad białego, do tego mocne mleko. W tych warunkach gogle od środka mi zamarzły i jeździłem bez. Widoczność nieciekawa xD Pierwsze koty za płoty, dziś była rozgrzewka, jutro mocniejsze uderzenie. O ile mi panie za szybko nie wymiękną. Na miejscu sporo języka polskiego, to był drugi język na stokach po włoskim. Umiejetnosci. Skrajnie różne, bez wchodzenia w narodowości. Dużo szkółek narciarskich na niebieskich trasach przy Monte Spolverino. Na czarnej nr 5 włoski instruktor szkolił dwie dziewczyny, które dopiero co wyszły z jazdy pługiem. Widok innej dziewczyny jadącej pełnym cietym gazem ścianki na czarnej nr 1 na długo zapamiętam. Widzialem Carabinieri w niebieskich strojach narciarskich w knajpie. Niedługo idziemy na kolację, jutro dzień nr 2. Norweg niestety albo stety pokazuje do czwartku włącznie opad białego i nisko wiszące chmury. Być może trzeba będzie zostawić GS i spróbować Kastli. Widziani skiturowcy, załączam fotkę. Edytowane wczoraj o 17:32 przez grimson 4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rulez Napisano wczoraj o 17:30 Udostępnij Napisano wczoraj o 17:30 Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. Pozdrowienia z śląskiej Czomolungmy. 5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomkly Napisano 23 godziny temu Udostępnij Napisano 23 godziny temu 20 minut temu, rulez napisał: Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. Pozdrowienia z śląskiej Czomolungmy. Czy to DSD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rulez Napisano 23 godziny temu Udostępnij Napisano 23 godziny temu 1 minutę temu, tomkly napisał: Czy to DSD? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcos73 Napisano 23 godziny temu Udostępnij Napisano 23 godziny temu 7 godzin temu, tomkly napisał: 1. SUV to marketingowy wynalazek. Do niczego to niepotrzebne, może poza pokonywaniem miejskich krawężników. Brzydkie, paliwożerne, już lepiej kupić jakiegokolwiek busa. 2. Nie mam 4-matic, bo to zbędny gadżet. To auto do jazdy na autostradach a nie po górach. Jadąc na narty zabieram busa. Kupiłem ze względu na tylny napęd i możliwość zamiatania dupą. Jakbym chciał quattro to brałbym Audi, bo robią to dużo lepiej. Ad1. Bus oprócz możliwości transportowych nie ma żadnych zalet. Bus zawsze będzie busem, nawet tak odpierdolony jak V-ka. Wiem bo mam. Ad2. Tomek nie dorabiaj do ideologii do zakupu samochodu. Zamiatasz dupą tak często jak ja wożę ludzi busem zarobkowo😉. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomkly Napisano 23 godziny temu Udostępnij Napisano 23 godziny temu (edytowane) 13 minut temu, Marcos73 napisał: Ad1. Bus oprócz możliwości transportowych nie ma żadnych zalet. Bus zawsze będzie busem, nawet tak odpierdolony jak V-ka. Wiem bo mam. Ad2. Tomek nie dorabiaj do ideologii do zakupu samochodu. Zamiatasz dupą tak często jak ja wożę ludzi busem zarobkowo😉. pozdro Ad 1. Odbieram lada dzień Traffica L2, idealne auto żeby zabrać kilka osób na narty, nie potrzebuję niczego więcej. Ad 2. Nie ma niczego lepszego niż tylny napęd. Warunek taki sam jak w przypadku nart komórkowych - trza umić jeździć. 🙂 Edytowane 23 godziny temu przez tomkly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jan Napisano 23 godziny temu Udostępnij Napisano 23 godziny temu 3 minuty temu, tomkly napisał: trza umić jeździć. 🙂 i zakładać łańcuchy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomkly Napisano 23 godziny temu Udostępnij Napisano 23 godziny temu 1 minutę temu, Jan napisał: i zakładać łańcuchy Zimą jedynie na autostrady. Po górach jeździmy innymi samochodami, tylny napęd się nie nadaje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lexi Napisano 23 godziny temu Udostępnij Napisano 23 godziny temu 4 minuty temu, tomkly napisał: Odbieram lada dzień Traffica L2 To tam jest tylny napęd?.. w moim był przedni - miałem kiedyś ..fajne na narty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomkly Napisano 23 godziny temu Udostępnij Napisano 23 godziny temu Teraz, Lexi napisał: To tam jest tylny napęd?.. w moim był przedni - miałem kiedyś ..fajne na narty Przedni jedynie, nie ma wersji 4x4. Ale to nie jest do zamiatania dupą tylko przewozu ludzi. 😃 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Victor Napisano 22 godziny temu Udostępnij Napisano 22 godziny temu 21 minut temu, tomkly napisał: Odbieram lada dzień Traffica L2, idealne auto żeby zabrać kilka osób na narty, Kilka to ile? Bo konfiguracja tylna to 2x3 i miejsca na graty zostaje nie za wiele . Powiem szczerze,że w koło komina nie trzeba nic więcej ale w trasę tys km to katorga dla podróżującego tu Master byłby dużo lepszy jeżeli chodzi o komfort turysty bo dla kierowcy to bez różnicy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachol Napisano 22 godziny temu Udostępnij Napisano 22 godziny temu 19 minut temu, tomkly napisał: Przedni jedynie, nie ma wersji 4x4. Ale to nie jest do zamiatania dupą tylko przewozu ludzi. 😃 To teraz drifterzy zamiast bumek kupują busy? 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomkly Napisano 22 godziny temu Udostępnij Napisano 22 godziny temu (edytowane) 18 minut temu, Victor napisał: Kilka to ile? Bo konfiguracja tylna to 2x3 i miejsca na graty zostaje nie za wiele . Powiem szczerze,że w koło komina nie trzeba nic więcej ale w trasę tys km to katorga dla podróżującego tu Master byłby dużo lepszy jeżeli chodzi o komfort turysty bo dla kierowcy to bez różnicy. 9 osób wraz z kierowcą, wersja 548 cm czyli najdłuższy oferowany daje możliwość tylnej zabudowy na narty i bagaże. Odnośnie Mastera to jeżdżę co tydzień w Alpy wersją L4 o długości 6,9 metra i zdarzyło mi się przytrzeć nim bokiem przy wjeżdżaniu przodem no i generalnie nigdzie się tym zmieścić nie mogę. Edytowane 22 godziny temu przez tomkly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomkly Napisano 22 godziny temu Udostępnij Napisano 22 godziny temu (edytowane) 19 minut temu, brachol napisał: To teraz drifterzy zamiast bumek kupują busy? Pustym busem się zajebiście driftuje. P.S. Pełnym też, tylko z tyłu wrzeszczą a czasem nawet rzygają. 😃 Edytowane 22 godziny temu przez tomkly 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Victor Napisano 22 godziny temu Udostępnij Napisano 22 godziny temu 6 minut temu, tomkly napisał: 9 osób wraz z kierowcą, wersja 548 cm czyli najdłuższy oferowany daje możliwość tylnej zabudowy na narty i bagaże. Odnośnie Mastera to jeżdżę co tydzień w Alpy wersją L4 o długości 6,9 metra i zdarzyło mi się przytrzeć nim bokiem przy wjeżdżaniu przodem no i generalnie nigdzie się tym zmieścić nie mogę. Czyli standard 1+2 i dwie kanapy trzy osobowe totalna katorga oj nogi będą boleć o czterech nie wspomnę . Gdzie to porównać do komfortu L4 no ale już zamówiłeś to tylko życzyć szerokości ! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Victor Napisano 22 godziny temu Udostępnij Napisano 22 godziny temu 8 minut temu, tomkly napisał: Pustym busem się zajebiście driftuje. P.S. Pełnym też, tylko z tyłu wrzeszczą a czasem nawet rzygają. 😃 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PTT Napisano 22 godziny temu Udostępnij Napisano 22 godziny temu 49 minut temu, tomkly napisał: Ad 1. Odbieram lada dzień Traffica L2, idealne auto żeby zabrać kilka osób na narty, nie potrzebuję niczego więcej. Ad 2. Nie ma niczego lepszego niż tylny napęd. Warunek taki sam jak w przypadku nart komórkowych - trza umić jeździć. 🙂 Musisz wiedzieć, że do garażu podziemnego będziesz miał problem wjechać. Mam L2 i wiem o czym mówię. Stellantis bliźniaki mają 5m długości i wysokość 1,9, bez problemu się mieszczą nawet przy windzie do piwnicy (ostatnia akcja w Bormio), reszta aut L2 stała na zewnątrz. Co do Ad2 nie przesadzaj w porównaniu do nart komórkowych, zależy jakie auto i opony, a że trzeba wiedzieć o co chodzi to inna sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcos73 Napisano 22 godziny temu Udostępnij Napisano 22 godziny temu 51 minut temu, tomkly napisał: Ad 1. Odbieram lada dzień Traffica L2, idealne auto żeby zabrać kilka osób na narty, nie potrzebuję niczego więcej. Ad 2. Nie ma niczego lepszego niż tylny napęd. Warunek taki sam jak w przypadku nart komórkowych - trza umić jeździć. 🙂 Ad1) zarobkowa jazda nie ma nic wspólnego z komfortem. Raz jechałem traficie i nigdy więcej nim nie pojadę, bo nie muszę się katować za parę groszy. Ad2. Najlepiej jak się komuś coś wydaje😉. pozdro bo nie ma sensu, przejechałem z 1,5 mln km busem i mam o tym dość mocno wyrobione zdanie, a V-ka vs GLC to przepaść jeśli chodzi o zawieszenie i komfort akustyczny. Nie wspominam już o prowadzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.