Skorpionica Napisano 7 Stycznia Udostępnij Napisano 7 Stycznia Cześć kochane Narciarki, Szukam Pań chętnych do wspólnego wyjazdu w Alpy. Jeżdżę do Włoch i Austrii od wielu lat, mam Alpy zjechane wzdłuż i w szerz i (w miarę) wygodny samochód 🙂 Chętnie zorganizuję wypad dla ekipy max 4-osobowej (wliczając mnie oczywiście 🙂, no chyba, że na dwa samochody). Służę doświadczeniem i zarówno logistycznym, jak i narciarskim (umiejętności jazdy, sprzęt). Zbieram damską ekipę. Najchętniej Włochy - myślę o Cortninie, albo Kronplatz (bo akurat tam jeszcze nie byłam 🙂), ale nie upieram się, może być Austria (Tyrol albo Voralrberg), lub inny włoski ośrodek. Zgłaszajcie się dziewczyny. Można do mnie pisać, lub dzwonić na 609 419 595. Zapraszam. Będziemy miały świetny babski wyjazd! 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skorpionica Napisano 7 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia gwoli uzupełnienia: 5-7 dni oczywiście, i ewentualnie do 18.02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 7 Stycznia Udostępnij Napisano 7 Stycznia Cześć Cybork - moja zona organizowała takie wyjazdy przed dzieciami. Ale teraz, zapytam. Jeździ na poziomie instruktorskim, samochodu prowadzić nie lubi. Trzymaj się serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skorpionica Napisano 9 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia samochodu nie będzie musiała prowadzić 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sarisek Napisano 10 Lutego Udostępnij Napisano 10 Lutego Pojechałaś gdzieś ? Czy to dalej aktualne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...