ulka cebulka Napisano 19 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2023 Dzień dobry, proszę o pomoc w doborze nart. Będą to moje pierwsze własne, do tej pory jeździłam na wypożyczonych. Jeżdżę mało, łącznie 2 tygodnie w roku na trasach przygotowanych. Nie jeżdżę szybko, raczej szeroko, ale przy każdym wyjeździe biorę lekcje, bo chcę jeździć lepiej, szybciej, robić krótsze skręty. Skupiam się na technice, stąd pragnienie własnych dopasowanych nart. Jeżdżę regularnie od 5 lat, ogólnie od 10 ale miałam przerwę na dzieci 😃. Potrzebuję nart do typowo rekreacyjnej jazdy. Mam 172 cm, 74 kg, wiek 39. Nie wiem czy brać narty do nosa czy do brody. Buty mam Nordica Pro Machine flex 85 - takie dobrano mi we Wrocławiu i jestem zadowolona. Proszę o rady, pozdrawiam Ula Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubis Napisano 19 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2023 Cześć Ula Jaki masz budżet i czy uprawiasz jakikolwiek inny sport poza narciarstwem? Czy to mają być koniecznie narty nowe, czy wystarczy że dobre swoje? Czy masz jakiś filmik, na którym widać jak jedziesz? wystarczy taki ok 20 sekund. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
star Napisano 20 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2023 Lepiej do nosa. Pzdr. PS grupa allround, rdzeń drewniany, wąsko pod butem, długość nawet powyżej nosa:-) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulka cebulka Napisano 20 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2023 Dziękuję. Budżet do 1500. Filmu nie mam. Obecnie sport sporadycznie, ale mam mocne postanowienie wrócić do formy. Przed dziećmi zawsze ćwiczylam na siłowni i przede wszystkim jeździłam na łyżwach kilka razy w tygodniu. Nogi mam wyćwiczone, mięśnie nie znikają tak łatwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...