Skocz do zawartości

Nartowanie Krzyśka, Natalii (alias Leosia) i Rafała


KrzysiekK

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 19.03.2023 o 06:21, Lexi napisał:

Komentarz do zdjęć:

- Natalka jezdzi do upadłego

- w tym czasie Pasibrzych sie futruje (coby mógł dobrze dociążyć Z)

- nafutrowane Pasibrzuchy muszą poleżeć..no bo jak

- co nie najezdził to dowygląda.. 

Zdravim Krzychu 🙂

Zdravim... 

Dziękuję za możliwość używania tego pięknego języka właśnie z Tobą. Abyśmy znów... !!!

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, KrzysiekK napisał:

Moja też nie. Kto to w ogóle wymyślił? A jak narciarz wjedzie ,,na pełnej,, że ścianki na płaskie to wtedy która jest górna..... ? 🤣

To proste. Górna to ta bliżej nosa. Wystarczy ciut skręcić.... ;-)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmig do znęcania się...

 

Moje uwagi: skręt powinien kończyć się zakrawędziowaniem i to zakrawędziowanie powinno być oparciem dla wyjścia w górę. Ja odciążam wykorzystując bezwładność tułowia i obracam narty. Dalej - brak fazy sterowania, szczątkowa. Inaczej - bardzo "szurana" faza sterowania. No i praca kijów. Kija powinny być wbijane energicznie, mocno, wbity kij powinien być oparciem. Tu takie markowanie....

Teraz Wy.

Edytowane przez KrzysiekK
  • Like 1
  • Thanks 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minutes ago, KrzysiekK said:

Śmig do znęcania się...

 

Moje uwagi: skręt powinien kończyć się zakrawędziowaniem i to zakrawędziowanie powinno być oparciem dla wyjścia w górę. Ja odciążam wykorzystując bezwładność tułowia i obracam narty. Dalej - brak fazy sterowania, szczątkowa. Inaczej - bardzo "szurana" faza sterowania. No i praca kijów. Kija powinny być wbijane energicznie, mocno, wbity kij powinien być oparciem. Tu takie markowanie....

Teraz Wy.

Zacznę ja, jako że nie śmigam lepiej :D. Brak przede wszystkim solidnej pracy góra dół, kijów i za dużo ciężaru na wewnętrznej. Ogarnij to szybko, a potem podziel się receptą na sukces! Z góry dzięki 🙂

  • Like 1
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko jedną uwagę.  Pojechanie rytmicznym smigiem z akcentem krawedziami w tym miejscu jest mało realne, lub wymaga wyższego kunsztu delikatnej jazdy, najlepiej na krawędziach, by nie tracić prędkości.  Na śmig hamujący  nadają się raczej min czerwone trasy. 

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, KrzysiekK napisał:

No i praca kijów. Kija powinny być wbijane energicznie, mocno, wbity kij powinien być oparciem. Tu takie markowanie....

widać że tutaj kijki Tobie przeszkadzają, spróbuj poćwiczyć to samo bez kijków - skup się na balansie

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Mitek napisał:

Cześć

Krzysiu, rozmawialiśmy o tym, chyba nie raz... Jak się robi coś "na siłę", to zazwyczaj gówno z tego wychodzi.

Zastanów się logicznie - chcesz jechać śmigiem hamującym na śniegu, który hamuje....?

POzdro

Czy Ty chcesz powiedzieć że to jest mniej więcej poprawny smig hamujący kompletnie niedobrany do warunków ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Mitek napisał:

Na balansie - czyli?

Równowaga, ale jaka? Pewno przód tył. Jan jest z de. Choć balance to nie jest niemieckie słowo kurde balans. A może o separację chodzi? Ale kijki miałyby  przeszkadzać?

Edytowane przez star
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...