Kaem Napisano 10 Marca 2022 Udostępnij Napisano 10 Marca 2022 Od niedawna używam tej narty - kupiona niedawno w stanie powiedzmy potestowym tzn krawędzie bardzo grube, ślizgi świetne, praktycznie bez śladów użytkowania na szacie graficznej. Wygląda tak: Narta ma podaną fabrycznie długość 172, w praktyce to 175 cm; taliowanie wydatne: 129 - 72 - 107, promień 14 m . Wrażenia z jazdy: łatwa w sterowaniu, dobrze trzyma na twardym, stabilna nawet przy dość szybkiej jeździe na krawędziach, fajnie zachowuje się w miększych warunkach. Przy tym deski nie są specjalnie sztywne wzdłużnie, zatem bardzo dobry komfort jazdy. Myślę, że dla narciarzy do ok. 80 kg jest bardzo interesującą propozycją na cały dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertKa Napisano 11 Marca 2022 Udostępnij Napisano 11 Marca 2022 To recenzja, czy ogłoszenie? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaem Napisano 15 Marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2022 Roberto, ani jedno ani drugie, Łobuzie 😄 To tak skrótowa opinia napisana pod wpływem zauroczenia tymi deskami po 2 dniach użytkowania. Nic w nich nie ma wybitnego, ale w całości są dla mnie świetne. Przyjeżdżaj w niedzielę na spotkanko (może CG, może Szrenica), to się bujniesz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertKa Napisano 15 Marca 2022 Udostępnij Napisano 15 Marca 2022 (edytowane) Sam takich szukam, więc stąd moje zaczepne pytanie 😏 Tylko model rok starszy mi wpadł w oko. A masz jeszcze te Dtx Fischera? Jak one się mają w porównaniu do tych K2? Edytowane 15 Marca 2022 przez RobertKa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaem Napisano 15 Marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2022 Miałem fisze Curvy GT 175 r16, 80 pod butem, teraz jeździ na nich kolega. To inne narty - Turbo Charger szybszy przy zmianie kierunku jazdy, bardziej plastyczny i świetnie wybiera teren, krótszy i średni promień dominuje - jakby bliższy slalomce; GT to siekiera na każdy stok do średniego skrętu, do okiełznania trzeba się trochę przyłożyć, w rewanżu daje prędkość, stabilność i znaczną pewność jazdy także szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertKa Napisano 15 Marca 2022 Udostępnij Napisano 15 Marca 2022 Ok, myślałem że zwykle dtx. GT to faktycznie inna bajka. Dziękuję za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.