Skocz do zawartości

Jak PIS postanowiło mnie wkur... - prośba o pomoc.


moruniek

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie - wy serio myślicie że CPK kiedykolwiek powstanie ?? To tylko kolejna spółka / zarząd od niczego gdzie można paru spadochroniarzy z innych spółek powrzucać. Tak jak Szpital na Narodowym. kilkaset łóżek z czego zajęte 10 % . Za pozostałe stawki kilka razy wyższe niż gdziekolwiek indziej. Ale to spółka państwowa, więc na koniec wykażą zysk i pyk nagroda :-D.

Można mieć wiele żalu do poprzednich ekip. Ale żadna z nich nie zmieniała prawa tylko po to by chapać więcej.

CPK nie jest od tego by kiedykolwiek powstało, ale po to by zawsze ...miał powstać.

W CPK pracuje w tej chwili z 300 osób, z wyjątkowo wysokimi pensjami. Oczywiście ten "port lotniczy" nie jest do niczego potrzebny. Tak dla przypomnienia, wokół Warszawy mamy Okęcie - które ma jeszcze spore możliwości na rozwój, Modlin - bardzo duże możliwości rozwojowe i który jest politycznie i gospodarczo tępiony, Radom  - potężna inwestycja na które nikt nie chce latać, Łódź Lublinek - położone w granicach dużego miasta i które zostało zamknięte - bo nikt nikt chce tam latać, Sochaczew - piękna powojskowa infrastruktura i chyba to lotnisko jest nieczynne. Do tego trzeba dodać resztę czynnych lotnisk w Polsce, które też nie narzekają na przeładowanie pasażerami. Dlaczego o niech wspominam? Bo zmienił się charakter działania lotnisk. Wcześniej mniejsze samoloty dowoziły pasażerów do lotnisk przesiadkowych gdzie duże samoloty z bardzo dużymi zasięgami rozwozili pasażerów po świecie. Ale weszły do eksploatacji samoloty o wielkości niewiele większe od samolotów typu 737 i które mogą wozić ludzi na dowolne lotnisko na świecie. Wielkie samoloty typu 747 czy 380 niestety poszły w odstawkę.

Więc po co CPK? W tym samym celu co MIŚ.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Zaczynają pojawiać się artykuły na ten temat.

 

https://tustolica.pl...y-pkp-plk_83999

Na te artykuły trzeba patrzeć przez palce. To są inwestycje propagandowe. I tylko propagandowe. Mało prawdopodobne aby coś z tego wyszło. No może poza kasą którą co niektórzy przytulą  przy snach o potędze. Koniaczek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na te artykuły trzeba patrzeć przez palce. To są inwestycje propagandowe. I tylko propagandowe. Mało prawdopodobne aby coś z tego wyszło. No może poza kasą którą co niektórzy przytulą przy snach o potędze. Koniaczek?

Ale przekładają die na konkrety np. wyceny działek. Te do wykupu wzrosną, te ciut dalej stracą na wartości zauważalnie....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przekładają die na konkrety np. wyceny działek. Te do wykupu wzrosną, te ciut dalej stracą na wartości zauważalnie....

Pewnie masz rację, przecież ceny działek to nic innego jak emocje. Jeden z posłów dobrejzmiany przesłał mi mapę z kreskami jak się pięknie pomnożą linie kolejowe. A rzeczywistość skrzeczy i co chwila jakieś połączenia są likwidowane. 

w mojej miejscowości jest pięknie odremontowany dworzec kolejowy. Były w ten remont utopione ciężkie miliony. Czy z tego tytułu wzrosły przewozy pasażerskie? Nie sądzę. Kiedyś na odrapanym dworcu kwitło życie gospodarcze. Był bary, jakieś kioski, no coś się działo. Teraz nie ma nic. Po prostu ludzie nie chcą korzystać z dworca i tyle. Korzystam z kolei bardzo rzadko. A dlaczego? Bo są brudne i siermiężne. Za komuny były na lepszym poziomie. Jak zwykle najlepszym weryfikatorem jest rynek. Jak ludzie nie chcą nimi jeździć to jakiś powód jest. Pewnie jakość dróg swoje zrobiła i pewnie łatwa dostępność w miarę dobrego samochodu również. Ale jak kolej jest z grubsza państwowa, to wraz z nią idą również wszystkie patologie z tego wynikające. I żeby nie było, mój tata był kolejrzem:;) W tamtych czasach kolej to była również służba zdrowia i dentysta, to były kolonie dla dzieci i obozy dla młodzieży. Bardzo miło je do dzisiaj wspominam:;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę dziwne, że barokowo-klasycystyczny pałacyk z 1779 roku należący do Polskiej Akademii Nauk chcą zburzyć pod tory kolejowe.

Może chcą zademonstrować jak bardzo nienawidzą nauki?

Ee tam, tak im się kreska na mapie zrobiła. Na takiej samej zasadzie jak car wytyczył transsyberyjską linię kolejową. Przyłożył linijkę i zrobił na mapie kreskę. A że gdzieś mu pod linijkę podszedł palec i wyszło dodatkowe C, inżynierowie nic o palcu nie wiedzieli ale linię kolejową poprowadzili zgodnie z życzeniem cara:;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dziś nastąpiła emisja programu telewizyjnego, poświęconego ww. spawie. 

 

TVP 3 Warszawa, w Twoje Sprawy wyemitowała reportaż (do obejrzenia, po uprzednim obejrzeniu 7 reklam). 

 

https://warszawa.tvp...73/twoje-sprawy

 

Poznaliśmy też nazwisko osoby nadzorującej projekt ze strony PKP - to Pani Sławomira Wierzchowska. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...