Skocz do zawartości

Okazje na Sport-bittl.com


mig

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gdybym chciał dokonać zakupu to pewnie więcej poczytałbym o tych nartach.

Po prostu miałem w głowie, że kiedyś, w momencie rozpoczęcia wątku, widziałem w opisie słowo "płyta". Nie wchodzilem w szczegóły.

W przeciwieństwie do Yossa, który przed zakupem zapewne dokładnie przeanalizował ofertę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym chciał dokonać zakupu to pewnie więcej poczytałbym o tych nartach.

Po prostu miałem w głowie, że kiedyś, w momencie rozpoczęcia wątku, widziałem w opisie słowo "płyta". Nie wchodzilem w szczegóły.

W przeciwieństwie do Yossa, który przed zakupem zapewne dokładnie przeanalizował ofertę.

nie idzie tego przenalizowac, sa niescislosci zdjeciowo opisowe. Trza byloby do nich napisac, co w tej cenie oferuja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym chciał dokonać zakupu to pewnie więcej poczytałbym o tych nartach.

Po prostu miałem w głowie, że kiedyś, w momencie rozpoczęcia wątku, widziałem w opisie słowo "płyta". Nie wchodzilem w szczegóły.

W przeciwieństwie do Yossa, który przed zakupem zapewne dokładnie przeanalizował ofertę.

Wystarczy zapytać na maila. Odpowiadają w ciągu kilku godzin. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś już zdejmowalem płytę piston do naprawy narty ale zablokowanie sruby przedniego mocowaniA wtedy mi nie przeszkadzało, bo nie musiałem go odkręcić. Zupełnie o tym zapomniałem i wczoraj zonk... foto. Ciekawi mnie czy to wytyczne Markera czy pomysł austriackiego serwisanta montujacego pierwszy raz wiązanie? Utrudnienie raczej iluzoryczne (nacięcie I odkręcenie śruby, dobranie zamiennika w hurtowni srub) ale denerwujące... ;-)e7d05d5ba375a8407f1ac0f36055016b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś już zdejmowalem płytę piston do naprawy narty ale zablokowanie sruby przedniego mocowanie wtedy mi nie przeszkadzało, bo nie musiałem go odkręcić. Zupełnie o tym zapomniałem i wczoraj zonk... foto. Ciekawi mnie czy to wytyczne Markera czy pomysł austriackiego serwisanta montujacego pierwszy raz wiązanie? Utrudnienie raczej iluzoryczne (nacięcie śruby i dobranie zamiennika w hurtowni srub) ale denerwujące... ;-)e7d05d5ba375a8407f1ac0f36055016b.jpg

Cześć

Dla mnie to montażysta. Sporo miałem różnych nart z płytami i nigdzie nie było takiej akcji.

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nacięcie śruby i dobranie zamiennika w hurtowni srub

 

Michale tylko przyłóż się należycie do tego dobierania, bo historia zna przypadek gdzie dobranie śrub o średnicy o 0,66 mm mniejszej niż wymagana doprowadziła  do takiej sytuacji:

 

BA.jpg

 

Tutaj opis z wiki: https://pl.wikipedia...sh_Airways_5390

A dla fanatyków lotnictwa pełny raport: https://reports.avia...BA11_G-BJRT.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowcip polega nie na znalezieniu identycznego wkrętu lecz, jeżeli jest inny, dobraniu właściwego kpl wiertło-wkręt. Wkręt ten jest z konieczności krótki, trzyma na 3-4 zwojach, wiec ma to duże znaczenie. Wypadek opisany nie powstał zapewne bezposrednio z powodu zmiany srednicy śruby ( choc 0.66mm to duzo) a większego luzu między otworem a śrubą, potem drgania spowodowały jeszcze większy luz.... itd.

 

A na nartach to można spodziewać sie głównie ssania z portfela... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowcip polega nie na znalezieniu identycznego wkrętu lecz, jeżeli jest inny, dobraniu właściwego kpl wiertło-wkręt. Wkręt ten jest z konieczności krótki, trzyma na 3-4 zwojach, wiec ma to duże znaczenie. Wypadek opisany nie powstał zapewne bezposrednio z powodu zmiany srednicy śruby ( choc 0.66mm to duzo) a większego luzu między otworem a śrubą, potem drgania spowodowały jeszcze większy luz.... itd. A na nartach to można spodziewać sie głównie ssania z portfela... ;-)

 

Może się przyda: https://www.marker.n...17_englisch.pdf

 

Śrubki -  str. 170 

Płyty - str. 77

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiązania w 2 parach przekrecone. Udało mi sie zgubić tylko jedna srubke.... :-) razem z tą przewieconą to 2. Dobranie nie było proste. Znalezienie takiej samej poza serwisem okazało sie niemożliwe. Na razie znalazlem taką samą średnicę, skok i pasującą stożkową główkę ale długość już wymagała potraktowania szlifierką i dopasowania. Zajrzę jeszcze do lokalnych serwisów, może coś mają z odzysku. Jak nie to zakrecę te dorabiane na żywicy i będzie tez ok. Do starych nart trafiły wiązania i płyta "wycyganione" za 100zl z serwisu/wypożyczalni w Wiśle.... czyli powstały przyzwoite szutrowki.... :-). Rozpoczęcie sezonu było juz na nich. Nowe narty sa zrobione na 0 i 87. Stan krawędzi surowy do ostrzenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiązania w 2 parach przekrecone. Udało mi sie zgubić tylko jedna srubke.... :-) razem z tą przewieconą to 2. Dobranie nie było proste. Znalezienie takiej samej poza serwisem okazało sie niemożliwe. Na razie znalazlem taką samą średnicę, skok i pasującą stożkową główkę ale długość już wymagała potraktowania szlifierką i dopasowania. Zajrzę jeszcze do lokalnych serwisów, może coś mają z odzysku. Jak nie to zakrecę te dorabiane na żywicy i będzie tez ok. Do starych nart trafiły wiązania i płyta "wycyganione" za 100zl z serwisu/wypożyczalni w Wiśle.... czyli powstały przyzwoite szutrowki.... :-). Rozpoczęcie sezonu było juz na nich. Nowe narty sa zrobione na 0 i 87. Stan krawędzi surowy do ostrzenia.

Michale, miałeś nalepkę na nartach informującą o surowym stanie, sprawdzałeś kątownikiem? Moje mają strukturę, brak nalepki więc założyłem że naostrzone i nawet nie sprawdzałem... A numer seryjny jest uniwersalny dla obydwu wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michale tylko przyłóż się należycie do tego dobierania, bo historia zna przypadek gdzie dobranie śrub o średnicy o 0,66 mm mniejszej niż wymagana doprowadziła do takiej sytuacji:

BA.jpg

Tutaj opis z wiki: https://pl.wikipedia...sh_Airways_5390
A dla fanatyków lotnictwa pełny raport: https://reports.avia...BA11_G-BJRT.pdf


Moja historia to śruby połówkowe, przekonałem się o tym boleśnie na ściance w Szpindlu, zakup od handlarza, dziecko jeden dzień jeździło;-) chyba cały klub jeden sezon:-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kopytka okute.
Dawać ten mróz. :D

132498382_415703792885544_2527046788234375479_n.jpg

Przy okazji ciekawostka:

127220425_364313797970264_8227939703430659785_n.jpg

Dynastary po 4 razach na maszynie.

127166210_433817911368415_1461468774094970746_n.jpg

Volkle w folii.

Folia niby chroni...
Ale przed 5g. PS.
Ja kupiłem nierówne nangi.
Komuś coś tam poszło...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...