Spiochu Napisano 12 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 Zdjęcie przedstawia połączenie wykonane: Karta SIM była w tym czasie włożona do modemu, z którego normalnie nie można dzwonić. (huawei e3372) Mało tego, modem nie był wtedy podłączony do prądu a baterii, z tego co wiem nie posiada. Ktoś ogarnia co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartolomeus Napisano 13 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 tel play.JPG Zdjęcie przedstawia połączenie wykonane: Karta SIM była w tym czasie włożona do modemu, z którego normalnie nie można dzwonić. (huawei e3372) Mało tego, modem nie był wtedy podłączony do prądu a baterii, z tego co wiem nie posiada. Ktoś ogarnia co to może być? Może przyczyny trzeba szukać w Huawei a nie w Play https://www.telepoli...kowe-wladze-usa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... mariusz-net Napisano 13 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 tel play.JPG Zdjęcie przedstawia połączenie wykonane: Karta SIM była w tym czasie włożona do modemu, z którego normalnie nie można dzwonić. (huawei e3372) Mało tego, modem nie był wtedy podłączony do prądu a baterii, z tego co wiem nie posiada. Ktoś ogarnia co to może być? Charging (naliczanie opłat), mapowanie na fakturę/zestawienie, a konkretna usługa to 3 różne rzeczy. Zależy od mapowania. Nie można też wykluczyć błędu. W każdym przypadku Play powinien pomoc wyjaśnić sytuacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Spiochu Napisano 13 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 Może przyczyny trzeba szukać w Huawei a nie w Play https://www.telepoli...kowe-wladze-usa Żaden haker nie użyje urządzenia, które jest odłączone od zasilania (wyjęta wtyczka) a tu tak właśnie było. No chyba, że potrafią sobie zdalnie skopiować kartę sim i wykorzystywać ją w innych urządzeniach, czy coś podobnego. Nie wiem czy technicznie możliwe. No i wtedy raczej nie dzwoniliby na pocztę głosową tylko wyczyścili konto. Charging (naliczanie opłat), mapowanie na fakturę/zestawienie, a konkretna usługa to 3 różne rzeczy. Zależy od mapowania. Nie można też wykluczyć błędu. W każdym przypadku Play powinien pomoc wyjaśnić sytuacje. Opłaty żadnej nie ma, więc pewnie wyjaśniać nie będę. Ciekawi mnie tylko co to takiego. Pokazane jest nagranie się na pocztę głosową (25 min) i w tym samym czasie odsłuchanie poczty głosowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Rega Napisano 13 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 Cuda bywają nie tylko tam. Podobnie miałem wiele lat temu w jeszcze wtedy Erze. Zablokowałem na stronie z ustawieniami transfer internetowy a i tak naliczyli mi 100 zł za jakiś gigantyczny pobór. Od tego czasu, gdy ktoś z Ery a później z Tmobile dzwonił z ofertą, to zawsze kończyło się na "jak mi oddacie stówę, którą ukradliście to dopiero wtedy pogadamy". Karta simm była prepaydowa i w ten sposób mi ją po prost wyzerowali. Oczywiście reklamowałem, dzwoniłem, uzasadniałem i do tej pory wiszą mi stówę a u mnie nic się nie przedawnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Segal Napisano 13 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 tel play.JPG Zdjęcie przedstawia połączenie wykonane: Karta SIM była w tym czasie włożona do modemu, z którego normalnie nie można dzwonić. (huawei e3372) Mało tego, modem nie był wtedy podłączony do prądu a baterii, z tego co wiem nie posiada. Ktoś ogarnia co to może być? Też mam kartę do internetu PLAYa w tym samym modemie i też miałem odnotowane takie ruchy na koncie. To zapis jakiejś technicznej komunikacji z kontem poczty głosowej, która jest domyślnie aktywna na każdej karcie SIM, także tej która jest tylko do internetu. Ktoś mi kiedyś to detalicznie tłumaczył co to i po co ale już nie pamiętam w szczegółach. Reasumując masz dwa wyjścia: 1) spokojnie olać - te połączenia i tak są nieotaryfikowane 2) wyłączyć pocztę głosową (np. z aplikacji Play 24) - powinno ustąpić, u mnie tak się stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... artkas Napisano 13 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 @Spiochu to nie żadne cuda, tylko po prostu przekierowanie połączenia na pocztę głosową. Ale po kolei to: Twoja, jak i każda inna karta internetowa ma przypisany numer abonencki; jeśli ma numer to znaczy, że można wykonać na niego połączenie i ktoś takie połączenie na numer Twojej karty wykonał; mógł to być ktoś fizycznie, ale być może też jakiś automat i stąd tak długi czas połączenia; ustawienia karty internetowej dopuszczają ustawienie na niej poczty głosowej i tak jest prawdopodobnie u Ciebie; czyli jak miałeś kartę nieaktywną, a ustawione jest, że w przypadku braku dostępności system ma połączenie przekierować na pocztę głosową to tak właśnie się stało; a więc na Twoim screenie widać połączenie przychodzące do Ciebie i drugie wychodzące - przekierowanie na pocztę głosową, bo tak działa system. I to chyba tyle. Jakbyś chciał sprawdzić jakieś ustawienia na swoim abonamencie, to daj znać na priv - pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów Cała aktywność Strona główna Off Topic Hyde Park Cuda w Play
mariusz-net Napisano 13 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 tel play.JPG Zdjęcie przedstawia połączenie wykonane: Karta SIM była w tym czasie włożona do modemu, z którego normalnie nie można dzwonić. (huawei e3372) Mało tego, modem nie był wtedy podłączony do prądu a baterii, z tego co wiem nie posiada. Ktoś ogarnia co to może być? Charging (naliczanie opłat), mapowanie na fakturę/zestawienie, a konkretna usługa to 3 różne rzeczy. Zależy od mapowania. Nie można też wykluczyć błędu. W każdym przypadku Play powinien pomoc wyjaśnić sytuacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Spiochu Napisano 13 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 Może przyczyny trzeba szukać w Huawei a nie w Play https://www.telepoli...kowe-wladze-usa Żaden haker nie użyje urządzenia, które jest odłączone od zasilania (wyjęta wtyczka) a tu tak właśnie było. No chyba, że potrafią sobie zdalnie skopiować kartę sim i wykorzystywać ją w innych urządzeniach, czy coś podobnego. Nie wiem czy technicznie możliwe. No i wtedy raczej nie dzwoniliby na pocztę głosową tylko wyczyścili konto. Charging (naliczanie opłat), mapowanie na fakturę/zestawienie, a konkretna usługa to 3 różne rzeczy. Zależy od mapowania. Nie można też wykluczyć błędu. W każdym przypadku Play powinien pomoc wyjaśnić sytuacje. Opłaty żadnej nie ma, więc pewnie wyjaśniać nie będę. Ciekawi mnie tylko co to takiego. Pokazane jest nagranie się na pocztę głosową (25 min) i w tym samym czasie odsłuchanie poczty głosowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Rega Napisano 13 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 Cuda bywają nie tylko tam. Podobnie miałem wiele lat temu w jeszcze wtedy Erze. Zablokowałem na stronie z ustawieniami transfer internetowy a i tak naliczyli mi 100 zł za jakiś gigantyczny pobór. Od tego czasu, gdy ktoś z Ery a później z Tmobile dzwonił z ofertą, to zawsze kończyło się na "jak mi oddacie stówę, którą ukradliście to dopiero wtedy pogadamy". Karta simm była prepaydowa i w ten sposób mi ją po prost wyzerowali. Oczywiście reklamowałem, dzwoniłem, uzasadniałem i do tej pory wiszą mi stówę a u mnie nic się nie przedawnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Segal Napisano 13 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 tel play.JPG Zdjęcie przedstawia połączenie wykonane: Karta SIM była w tym czasie włożona do modemu, z którego normalnie nie można dzwonić. (huawei e3372) Mało tego, modem nie był wtedy podłączony do prądu a baterii, z tego co wiem nie posiada. Ktoś ogarnia co to może być? Też mam kartę do internetu PLAYa w tym samym modemie i też miałem odnotowane takie ruchy na koncie. To zapis jakiejś technicznej komunikacji z kontem poczty głosowej, która jest domyślnie aktywna na każdej karcie SIM, także tej która jest tylko do internetu. Ktoś mi kiedyś to detalicznie tłumaczył co to i po co ale już nie pamiętam w szczegółach. Reasumując masz dwa wyjścia: 1) spokojnie olać - te połączenia i tak są nieotaryfikowane 2) wyłączyć pocztę głosową (np. z aplikacji Play 24) - powinno ustąpić, u mnie tak się stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... artkas Napisano 13 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 @Spiochu to nie żadne cuda, tylko po prostu przekierowanie połączenia na pocztę głosową. Ale po kolei to: Twoja, jak i każda inna karta internetowa ma przypisany numer abonencki; jeśli ma numer to znaczy, że można wykonać na niego połączenie i ktoś takie połączenie na numer Twojej karty wykonał; mógł to być ktoś fizycznie, ale być może też jakiś automat i stąd tak długi czas połączenia; ustawienia karty internetowej dopuszczają ustawienie na niej poczty głosowej i tak jest prawdopodobnie u Ciebie; czyli jak miałeś kartę nieaktywną, a ustawione jest, że w przypadku braku dostępności system ma połączenie przekierować na pocztę głosową to tak właśnie się stało; a więc na Twoim screenie widać połączenie przychodzące do Ciebie i drugie wychodzące - przekierowanie na pocztę głosową, bo tak działa system. I to chyba tyle. Jakbyś chciał sprawdzić jakieś ustawienia na swoim abonamencie, to daj znać na priv - pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów
Spiochu Napisano 13 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 Może przyczyny trzeba szukać w Huawei a nie w Play https://www.telepoli...kowe-wladze-usa Żaden haker nie użyje urządzenia, które jest odłączone od zasilania (wyjęta wtyczka) a tu tak właśnie było. No chyba, że potrafią sobie zdalnie skopiować kartę sim i wykorzystywać ją w innych urządzeniach, czy coś podobnego. Nie wiem czy technicznie możliwe. No i wtedy raczej nie dzwoniliby na pocztę głosową tylko wyczyścili konto. Charging (naliczanie opłat), mapowanie na fakturę/zestawienie, a konkretna usługa to 3 różne rzeczy. Zależy od mapowania. Nie można też wykluczyć błędu. W każdym przypadku Play powinien pomoc wyjaśnić sytuacje. Opłaty żadnej nie ma, więc pewnie wyjaśniać nie będę. Ciekawi mnie tylko co to takiego. Pokazane jest nagranie się na pocztę głosową (25 min) i w tym samym czasie odsłuchanie poczty głosowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rega Napisano 13 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 Cuda bywają nie tylko tam. Podobnie miałem wiele lat temu w jeszcze wtedy Erze. Zablokowałem na stronie z ustawieniami transfer internetowy a i tak naliczyli mi 100 zł za jakiś gigantyczny pobór. Od tego czasu, gdy ktoś z Ery a później z Tmobile dzwonił z ofertą, to zawsze kończyło się na "jak mi oddacie stówę, którą ukradliście to dopiero wtedy pogadamy". Karta simm była prepaydowa i w ten sposób mi ją po prost wyzerowali. Oczywiście reklamowałem, dzwoniłem, uzasadniałem i do tej pory wiszą mi stówę a u mnie nic się nie przedawnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Segal Napisano 13 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 tel play.JPG Zdjęcie przedstawia połączenie wykonane: Karta SIM była w tym czasie włożona do modemu, z którego normalnie nie można dzwonić. (huawei e3372) Mało tego, modem nie był wtedy podłączony do prądu a baterii, z tego co wiem nie posiada. Ktoś ogarnia co to może być? Też mam kartę do internetu PLAYa w tym samym modemie i też miałem odnotowane takie ruchy na koncie. To zapis jakiejś technicznej komunikacji z kontem poczty głosowej, która jest domyślnie aktywna na każdej karcie SIM, także tej która jest tylko do internetu. Ktoś mi kiedyś to detalicznie tłumaczył co to i po co ale już nie pamiętam w szczegółach. Reasumując masz dwa wyjścia: 1) spokojnie olać - te połączenia i tak są nieotaryfikowane 2) wyłączyć pocztę głosową (np. z aplikacji Play 24) - powinno ustąpić, u mnie tak się stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... artkas Napisano 13 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 @Spiochu to nie żadne cuda, tylko po prostu przekierowanie połączenia na pocztę głosową. Ale po kolei to: Twoja, jak i każda inna karta internetowa ma przypisany numer abonencki; jeśli ma numer to znaczy, że można wykonać na niego połączenie i ktoś takie połączenie na numer Twojej karty wykonał; mógł to być ktoś fizycznie, ale być może też jakiś automat i stąd tak długi czas połączenia; ustawienia karty internetowej dopuszczają ustawienie na niej poczty głosowej i tak jest prawdopodobnie u Ciebie; czyli jak miałeś kartę nieaktywną, a ustawione jest, że w przypadku braku dostępności system ma połączenie przekierować na pocztę głosową to tak właśnie się stało; a więc na Twoim screenie widać połączenie przychodzące do Ciebie i drugie wychodzące - przekierowanie na pocztę głosową, bo tak działa system. I to chyba tyle. Jakbyś chciał sprawdzić jakieś ustawienia na swoim abonamencie, to daj znać na priv - pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0
artkas Napisano 13 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 @Spiochu to nie żadne cuda, tylko po prostu przekierowanie połączenia na pocztę głosową. Ale po kolei to: Twoja, jak i każda inna karta internetowa ma przypisany numer abonencki; jeśli ma numer to znaczy, że można wykonać na niego połączenie i ktoś takie połączenie na numer Twojej karty wykonał; mógł to być ktoś fizycznie, ale być może też jakiś automat i stąd tak długi czas połączenia; ustawienia karty internetowej dopuszczają ustawienie na niej poczty głosowej i tak jest prawdopodobnie u Ciebie; czyli jak miałeś kartę nieaktywną, a ustawione jest, że w przypadku braku dostępności system ma połączenie przekierować na pocztę głosową to tak właśnie się stało; a więc na Twoim screenie widać połączenie przychodzące do Ciebie i drugie wychodzące - przekierowanie na pocztę głosową, bo tak działa system. I to chyba tyle. Jakbyś chciał sprawdzić jakieś ustawienia na swoim abonamencie, to daj znać na priv - pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi