Skocz do zawartości

Będzie sie działo i będzie zabawa


tomalbyd

Rekomendowane odpowiedzi

Te filmy mają po 5 lat. Teraz pewnie jest inna jazda. Moim zdaniem kijki za długie.

Hej .Kije ok 180 cm  wzrostu , kije 125 cm .Po wypadku trzy lata temu w Sfl gdzie biodro tak oberwało że do dziś odczuwam narty odstawiłem trochę w kąt i mam , miałem , zajawkę , ale teraz bardziej off road 

https://www.youtube....h?v=qBcSimwWOZA

 

https://www.youtube....FzGCtE6I&t=103s

 

Ps czerwony xj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyja to taka durna szkoła jazdy z nienaturalny wyjsciem "w górę" tułowiem ?

Koci grzbiet i do przodu a nie do góry ;)

Same nogi pracują góra/doł a tułow nie ma sie prostować przy każdym zakończeniu skretu...

...o pracy rąk juz zostało wspomniane :)

Hej .Ja tam się nie znam . Podyskutuj z Marcelem .Trzeba wyjśc w górę żeby było z czego docisnąć krawędzie , ale ja się nie znam .Ty się ścigasz to wiesz lepiej , nie dyskutuję ..Pozdrowienia Master

 

https://www.youtube....h?v=MP2QYBHy0J0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej .Ja tam się nie znam . Podyskutuj z Marcelem .Trzeba wyjśc w górę żeby było z czego docisnąć krawędzie , ale ja się nie znam .Ty się ścigasz to wiesz lepiej , nie dyskutuję ..Pozdrowienia Master

 

https://www.youtube....h?v=MP2QYBHy0J0

 
Owszem, wychodzisz w górę aby zejsc w doł ale z samych nóg a nie tułowiem :) Co Ci daje wyprost tułowia pod koniec skretu ? ....Nic

...oprócz zbednego oporu powietrza :)

Znam jeszcze jedną osobę która uczyła jezdzić w ten sposób swoich podopiecznych...Łatwo można ich rozpoznać z daleka po tym dziwnym stylu jazdy :)

Niestety ale takie coś bierze się z niewiedzy uczącego na temat nowej techniki jazdy :)

 

Ps Marcel na filmie pracuje samymi nogami oraz rekoma (wychodząc nimi w przód aby narty przyspieszały) porównaj sie do niego to zauważysz róznicę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W filmie masz krótki urywek z elementami śmigu, w nim ramiona prowadzisz bliżej korpusu

- czy tylko dlatego że mają do wykonania określone zadanie ?.

 

Czy miałeś jakąś kontuzję której skutkiem jest ten sztywny, szeroki i wysoki układem ramion ?

Pytam bo ok. 10 lat temu zamieściłeś swój film z lutego 2009 

w nim ramiona prowadzisz podobnie sztywno i wysoko z tą różnicą że skierowane do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

złośliwiec :ph34r:

Nic z tych rzeczy, w żaden sposób nie próbuję ani dyskredytować ani krytykować.

Jakiś czas temu oglądałem publikowane przez Tomal-a filmy i chwaliłem za narciarską aktywność.

Teraz także należy się autorowi uznanie za odwagę gdyż otwarcie poddaje się publicznej ocenie - Brawo !

 

Chciałem dociec przyczyny która być może pomogłaby w wyeliminowaniu skutków.

Wczoraj chcąc wyłapać czynione w skali czasu przez Tomala postępy trafiłem na ten właśnie filmik - to wszystko.

 

Ramiona są najbardziej charakterystycznym i od początku z jakiegoś powodu utrwalonym elementem.

Przypuszczam że ramiona wpływając na sztywność barków w efekcie blokują całą sylwetkę.

Ta sztywność (zblokowanie) jest najbardziej charakterystyczną cechą sylwetki Tomala i wpływa na całą jazdę.

Mam nadzieję że przy współudziale autora uda się znaleźć przyczynę i przepisać właściwą receptę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy.
To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy.
To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy.

Ale co sie denerwujesz... :) Odezwał sie ten nie "czepialski"  :)

Ktoś miał złe intencje ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy.
To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy.

Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic z tych rzeczy, w żaden sposób nie próbuję ani dyskredytować ani krytykować.

Jakiś czas temu oglądałem publikowane przez Tomal-a filmy i chwaliłem za narciarską aktywność.

Teraz także należy się autorowi uznanie za odwagę gdyż otwarcie poddaje się publicznej ocenie - Brawo !

 

Chciałem dociec przyczyny która być może pomogłaby w wyeliminowaniu skutków.

Wczoraj chcąc wyłapać czynione w skali czasu przez Tomala postępy trafiłem na ten właśnie filmik - to wszystko.

 

Ramiona są najbardziej charakterystycznym i od początku z jakiegoś powodu utrwalonym elementem.

Przypuszczam że ramiona wpływając na sztywność barków w efekcie blokują całą sylwetkę.

Ta sztywność (zblokowanie) jest najbardziej charakterystyczną cechą sylwetki Tomala i wpływa na całą jazdę.

Mam nadzieję że przy współudziale autora uda się znaleźć przyczynę i przepisać właściwą receptę.

Cześć .Masz 100% racji .Na Jurasowych wyjazdach a było ich bardzo sporo kolega starszy stażem i peselem , zagorzały instruktor narciarstwa i tenisa dużo pracował , szukał sposobu na to żeby mnie rozlużnić i to mu się nie udało .Barki . łapy sztywne od roboty .ps Coraz cięższę te opony produkują 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Ja tam sie nie znam, ale ten ci co sie znaja mowia, ze trzeba obejrzec slad. Tu na filmie nie wyglada ten slad idealnie. 

Rece to inna inszosc. 

Witam .Prawda ślad wiele mówi bo jesli to są dwie równoległe krechy tzn dobrze , a jesli dwie krechy na chwilę zniknęły tzn że była zmiana krawędzi w powietrzu .Noriska znasz się .Pozdrawiam  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...