tomalbyd Napisano 30 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2020 Te filmy mają po 5 lat. Teraz pewnie jest inna jazda. Moim zdaniem kijki za długie. Hej .Kije ok 180 cm wzrostu , kije 125 cm .Po wypadku trzy lata temu w Sfl gdzie biodro tak oberwało że do dziś odczuwam narty odstawiłem trochę w kąt i mam , miałem , zajawkę , ale teraz bardziej off road https://www.youtube....h?v=qBcSimwWOZA https://www.youtube....FzGCtE6I&t=103s Ps czerwony xj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 30 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2020 Czyja to taka durna szkoła jazdy z nienaturalny wyjsciem "w górę" tułowiem ? Koci grzbiet i do przodu a nie do góry Same nogi pracują góra/doł a tułow nie ma sie prostować przy każdym zakończeniu skretu... ...o pracy rąk juz zostało wspomniane Hej .Ja tam się nie znam . Podyskutuj z Marcelem .Trzeba wyjśc w górę żeby było z czego docisnąć krawędzie , ale ja się nie znam .Ty się ścigasz to wiesz lepiej , nie dyskutuję ..Pozdrowienia Master https://www.youtube....h?v=MP2QYBHy0J0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... master32 Napisano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2020 Hej .Ja tam się nie znam . Podyskutuj z Marcelem .Trzeba wyjśc w górę żeby było z czego docisnąć krawędzie , ale ja się nie znam .Ty się ścigasz to wiesz lepiej , nie dyskutuję ..Pozdrowienia Master https://www.youtube....h?v=MP2QYBHy0J0 Owszem, wychodzisz w górę aby zejsc w doł ale z samych nóg a nie tułowiem Co Ci daje wyprost tułowia pod koniec skretu ? ....Nic ...oprócz zbednego oporu powietrza Znam jeszcze jedną osobę która uczyła jezdzić w ten sposób swoich podopiecznych...Łatwo można ich rozpoznać z daleka po tym dziwnym stylu jazdy Niestety ale takie coś bierze się z niewiedzy uczącego na temat nowej techniki jazdy Ps Marcel na filmie pracuje samymi nogami oraz rekoma (wychodząc nimi w przód aby narty przyspieszały) porównaj sie do niego to zauważysz róznicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... mlodzio Napisano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2020 W filmie masz krótki urywek z elementami śmigu, w nim ramiona prowadzisz bliżej korpusu - czy tylko dlatego że mają do wykonania określone zadanie ?. Czy miałeś jakąś kontuzję której skutkiem jest ten sztywny, szeroki i wysoki układem ramion ? Pytam bo ok. 10 lat temu zamieściłeś swój film z lutego 2009 w nim ramiona prowadzisz podobnie sztywno i wysoko z tą różnicą że skierowane do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... RobertK Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 złośliwiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... mlodzio Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 złośliwiec Nic z tych rzeczy, w żaden sposób nie próbuję ani dyskredytować ani krytykować. Jakiś czas temu oglądałem publikowane przez Tomal-a filmy i chwaliłem za narciarską aktywność. Teraz także należy się autorowi uznanie za odwagę gdyż otwarcie poddaje się publicznej ocenie - Brawo ! Chciałem dociec przyczyny która być może pomogłaby w wyeliminowaniu skutków. Wczoraj chcąc wyłapać czynione w skali czasu przez Tomala postępy trafiłem na ten właśnie filmik - to wszystko. Ramiona są najbardziej charakterystycznym i od początku z jakiegoś powodu utrwalonym elementem. Przypuszczam że ramiona wpływając na sztywność barków w efekcie blokują całą sylwetkę. Ta sztywność (zblokowanie) jest najbardziej charakterystyczną cechą sylwetki Tomala i wpływa na całą jazdę. Mam nadzieję że przy współudziale autora uda się znaleźć przyczynę i przepisać właściwą receptę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Mitek Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Mój kolega tak jeździ z tymi rękoma. Wygląda jakby dwa telewizory wiózł. Cześć To się też nazywa "wożenie szyby". Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... master32 Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Ale co sie denerwujesz... Odezwał sie ten nie "czepialski" Ktoś miał złe intencje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Nic z tych rzeczy, w żaden sposób nie próbuję ani dyskredytować ani krytykować. Jakiś czas temu oglądałem publikowane przez Tomal-a filmy i chwaliłem za narciarską aktywność. Teraz także należy się autorowi uznanie za odwagę gdyż otwarcie poddaje się publicznej ocenie - Brawo ! Chciałem dociec przyczyny która być może pomogłaby w wyeliminowaniu skutków. Wczoraj chcąc wyłapać czynione w skali czasu przez Tomala postępy trafiłem na ten właśnie filmik - to wszystko. Ramiona są najbardziej charakterystycznym i od początku z jakiegoś powodu utrwalonym elementem. Przypuszczam że ramiona wpływając na sztywność barków w efekcie blokują całą sylwetkę. Ta sztywność (zblokowanie) jest najbardziej charakterystyczną cechą sylwetki Tomala i wpływa na całą jazdę. Mam nadzieję że przy współudziale autora uda się znaleźć przyczynę i przepisać właściwą receptę. Cześć .Masz 100% racji .Na Jurasowych wyjazdach a było ich bardzo sporo kolega starszy stażem i peselem , zagorzały instruktor narciarstwa i tenisa dużo pracował , szukał sposobu na to żeby mnie rozlużnić i to mu się nie udało .Barki . łapy sztywne od roboty .ps Coraz cięższę te opony produkują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +.Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 1 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Łapy do kieszeni i podrapać się ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... 7 miesięcy temu... tomalbyd Napisano 14 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2020 Ja tam sie nie znam, ale ten ci co sie znaja mowia, ze trzeba obejrzec slad. Tu na filmie nie wyglada ten slad idealnie. Rece to inna inszosc. Witam .Prawda ślad wiele mówi bo jesli to są dwie równoległe krechy tzn dobrze , a jesli dwie krechy na chwilę zniknęły tzn że była zmiana krawędzi w powietrzu .Noriska znasz się .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 1 2 Dalej Strona 2 z 2 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów Cała aktywność Strona główna Ski Forum Nauka jazdy Będzie sie działo i będzie zabawa × Posiadasz konto? Zaloguj się Zarejestruj się Przeglądaj Wróć Forum Galeria Administracja Użytkownicy online Ranking Cała aktywność Wróć Cała aktywność Szukaj × Dodaj nową pozycję...
tomalbyd Napisano 30 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2020 Czyja to taka durna szkoła jazdy z nienaturalny wyjsciem "w górę" tułowiem ? Koci grzbiet i do przodu a nie do góry Same nogi pracują góra/doł a tułow nie ma sie prostować przy każdym zakończeniu skretu... ...o pracy rąk juz zostało wspomniane Hej .Ja tam się nie znam . Podyskutuj z Marcelem .Trzeba wyjśc w górę żeby było z czego docisnąć krawędzie , ale ja się nie znam .Ty się ścigasz to wiesz lepiej , nie dyskutuję ..Pozdrowienia Master https://www.youtube....h?v=MP2QYBHy0J0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... master32 Napisano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2020 Hej .Ja tam się nie znam . Podyskutuj z Marcelem .Trzeba wyjśc w górę żeby było z czego docisnąć krawędzie , ale ja się nie znam .Ty się ścigasz to wiesz lepiej , nie dyskutuję ..Pozdrowienia Master https://www.youtube....h?v=MP2QYBHy0J0 Owszem, wychodzisz w górę aby zejsc w doł ale z samych nóg a nie tułowiem Co Ci daje wyprost tułowia pod koniec skretu ? ....Nic ...oprócz zbednego oporu powietrza Znam jeszcze jedną osobę która uczyła jezdzić w ten sposób swoich podopiecznych...Łatwo można ich rozpoznać z daleka po tym dziwnym stylu jazdy Niestety ale takie coś bierze się z niewiedzy uczącego na temat nowej techniki jazdy Ps Marcel na filmie pracuje samymi nogami oraz rekoma (wychodząc nimi w przód aby narty przyspieszały) porównaj sie do niego to zauważysz róznicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... mlodzio Napisano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2020 W filmie masz krótki urywek z elementami śmigu, w nim ramiona prowadzisz bliżej korpusu - czy tylko dlatego że mają do wykonania określone zadanie ?. Czy miałeś jakąś kontuzję której skutkiem jest ten sztywny, szeroki i wysoki układem ramion ? Pytam bo ok. 10 lat temu zamieściłeś swój film z lutego 2009 w nim ramiona prowadzisz podobnie sztywno i wysoko z tą różnicą że skierowane do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... RobertK Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 złośliwiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... mlodzio Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 złośliwiec Nic z tych rzeczy, w żaden sposób nie próbuję ani dyskredytować ani krytykować. Jakiś czas temu oglądałem publikowane przez Tomal-a filmy i chwaliłem za narciarską aktywność. Teraz także należy się autorowi uznanie za odwagę gdyż otwarcie poddaje się publicznej ocenie - Brawo ! Chciałem dociec przyczyny która być może pomogłaby w wyeliminowaniu skutków. Wczoraj chcąc wyłapać czynione w skali czasu przez Tomala postępy trafiłem na ten właśnie filmik - to wszystko. Ramiona są najbardziej charakterystycznym i od początku z jakiegoś powodu utrwalonym elementem. Przypuszczam że ramiona wpływając na sztywność barków w efekcie blokują całą sylwetkę. Ta sztywność (zblokowanie) jest najbardziej charakterystyczną cechą sylwetki Tomala i wpływa na całą jazdę. Mam nadzieję że przy współudziale autora uda się znaleźć przyczynę i przepisać właściwą receptę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Mitek Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Mój kolega tak jeździ z tymi rękoma. Wygląda jakby dwa telewizory wiózł. Cześć To się też nazywa "wożenie szyby". Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... master32 Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Ale co sie denerwujesz... Odezwał sie ten nie "czepialski" Ktoś miał złe intencje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Nic z tych rzeczy, w żaden sposób nie próbuję ani dyskredytować ani krytykować. Jakiś czas temu oglądałem publikowane przez Tomal-a filmy i chwaliłem za narciarską aktywność. Teraz także należy się autorowi uznanie za odwagę gdyż otwarcie poddaje się publicznej ocenie - Brawo ! Chciałem dociec przyczyny która być może pomogłaby w wyeliminowaniu skutków. Wczoraj chcąc wyłapać czynione w skali czasu przez Tomala postępy trafiłem na ten właśnie filmik - to wszystko. Ramiona są najbardziej charakterystycznym i od początku z jakiegoś powodu utrwalonym elementem. Przypuszczam że ramiona wpływając na sztywność barków w efekcie blokują całą sylwetkę. Ta sztywność (zblokowanie) jest najbardziej charakterystyczną cechą sylwetki Tomala i wpływa na całą jazdę. Mam nadzieję że przy współudziale autora uda się znaleźć przyczynę i przepisać właściwą receptę. Cześć .Masz 100% racji .Na Jurasowych wyjazdach a było ich bardzo sporo kolega starszy stażem i peselem , zagorzały instruktor narciarstwa i tenisa dużo pracował , szukał sposobu na to żeby mnie rozlużnić i to mu się nie udało .Barki . łapy sztywne od roboty .ps Coraz cięższę te opony produkują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +.Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 1 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Łapy do kieszeni i podrapać się ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... 7 miesięcy temu... tomalbyd Napisano 14 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2020 Ja tam sie nie znam, ale ten ci co sie znaja mowia, ze trzeba obejrzec slad. Tu na filmie nie wyglada ten slad idealnie. Rece to inna inszosc. Witam .Prawda ślad wiele mówi bo jesli to są dwie równoległe krechy tzn dobrze , a jesli dwie krechy na chwilę zniknęły tzn że była zmiana krawędzi w powietrzu .Noriska znasz się .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 1 2 Dalej Strona 2 z 2 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów Cała aktywność Strona główna Ski Forum Nauka jazdy Będzie sie działo i będzie zabawa × Posiadasz konto? Zaloguj się Zarejestruj się Przeglądaj Wróć Forum Galeria Administracja Użytkownicy online Ranking Cała aktywność Wróć Cała aktywność Szukaj × Dodaj nową pozycję...
master32 Napisano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2020 Hej .Ja tam się nie znam . Podyskutuj z Marcelem .Trzeba wyjśc w górę żeby było z czego docisnąć krawędzie , ale ja się nie znam .Ty się ścigasz to wiesz lepiej , nie dyskutuję ..Pozdrowienia Master https://www.youtube....h?v=MP2QYBHy0J0 Owszem, wychodzisz w górę aby zejsc w doł ale z samych nóg a nie tułowiem Co Ci daje wyprost tułowia pod koniec skretu ? ....Nic ...oprócz zbednego oporu powietrza Znam jeszcze jedną osobę która uczyła jezdzić w ten sposób swoich podopiecznych...Łatwo można ich rozpoznać z daleka po tym dziwnym stylu jazdy Niestety ale takie coś bierze się z niewiedzy uczącego na temat nowej techniki jazdy Ps Marcel na filmie pracuje samymi nogami oraz rekoma (wychodząc nimi w przód aby narty przyspieszały) porównaj sie do niego to zauważysz róznicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... mlodzio Napisano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2020 W filmie masz krótki urywek z elementami śmigu, w nim ramiona prowadzisz bliżej korpusu - czy tylko dlatego że mają do wykonania określone zadanie ?. Czy miałeś jakąś kontuzję której skutkiem jest ten sztywny, szeroki i wysoki układem ramion ? Pytam bo ok. 10 lat temu zamieściłeś swój film z lutego 2009 w nim ramiona prowadzisz podobnie sztywno i wysoko z tą różnicą że skierowane do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... RobertK Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 złośliwiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... mlodzio Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 złośliwiec Nic z tych rzeczy, w żaden sposób nie próbuję ani dyskredytować ani krytykować. Jakiś czas temu oglądałem publikowane przez Tomal-a filmy i chwaliłem za narciarską aktywność. Teraz także należy się autorowi uznanie za odwagę gdyż otwarcie poddaje się publicznej ocenie - Brawo ! Chciałem dociec przyczyny która być może pomogłaby w wyeliminowaniu skutków. Wczoraj chcąc wyłapać czynione w skali czasu przez Tomala postępy trafiłem na ten właśnie filmik - to wszystko. Ramiona są najbardziej charakterystycznym i od początku z jakiegoś powodu utrwalonym elementem. Przypuszczam że ramiona wpływając na sztywność barków w efekcie blokują całą sylwetkę. Ta sztywność (zblokowanie) jest najbardziej charakterystyczną cechą sylwetki Tomala i wpływa na całą jazdę. Mam nadzieję że przy współudziale autora uda się znaleźć przyczynę i przepisać właściwą receptę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Mitek Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Mój kolega tak jeździ z tymi rękoma. Wygląda jakby dwa telewizory wiózł. Cześć To się też nazywa "wożenie szyby". Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... master32 Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Ale co sie denerwujesz... Odezwał sie ten nie "czepialski" Ktoś miał złe intencje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Nic z tych rzeczy, w żaden sposób nie próbuję ani dyskredytować ani krytykować. Jakiś czas temu oglądałem publikowane przez Tomal-a filmy i chwaliłem za narciarską aktywność. Teraz także należy się autorowi uznanie za odwagę gdyż otwarcie poddaje się publicznej ocenie - Brawo ! Chciałem dociec przyczyny która być może pomogłaby w wyeliminowaniu skutków. Wczoraj chcąc wyłapać czynione w skali czasu przez Tomala postępy trafiłem na ten właśnie filmik - to wszystko. Ramiona są najbardziej charakterystycznym i od początku z jakiegoś powodu utrwalonym elementem. Przypuszczam że ramiona wpływając na sztywność barków w efekcie blokują całą sylwetkę. Ta sztywność (zblokowanie) jest najbardziej charakterystyczną cechą sylwetki Tomala i wpływa na całą jazdę. Mam nadzieję że przy współudziale autora uda się znaleźć przyczynę i przepisać właściwą receptę. Cześć .Masz 100% racji .Na Jurasowych wyjazdach a było ich bardzo sporo kolega starszy stażem i peselem , zagorzały instruktor narciarstwa i tenisa dużo pracował , szukał sposobu na to żeby mnie rozlużnić i to mu się nie udało .Barki . łapy sztywne od roboty .ps Coraz cięższę te opony produkują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +.Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 1 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Łapy do kieszeni i podrapać się ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... 7 miesięcy temu... tomalbyd Napisano 14 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2020 Ja tam sie nie znam, ale ten ci co sie znaja mowia, ze trzeba obejrzec slad. Tu na filmie nie wyglada ten slad idealnie. Rece to inna inszosc. Witam .Prawda ślad wiele mówi bo jesli to są dwie równoległe krechy tzn dobrze , a jesli dwie krechy na chwilę zniknęły tzn że była zmiana krawędzi w powietrzu .Noriska znasz się .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 1 2 Dalej Strona 2 z 2 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów Cała aktywność Strona główna Ski Forum Nauka jazdy Będzie sie działo i będzie zabawa × Posiadasz konto? Zaloguj się Zarejestruj się Przeglądaj Wróć Forum Galeria Administracja Użytkownicy online Ranking Cała aktywność Wróć Cała aktywność Szukaj × Dodaj nową pozycję...
mlodzio Napisano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2020 W filmie masz krótki urywek z elementami śmigu, w nim ramiona prowadzisz bliżej korpusu - czy tylko dlatego że mają do wykonania określone zadanie ?. Czy miałeś jakąś kontuzję której skutkiem jest ten sztywny, szeroki i wysoki układem ramion ? Pytam bo ok. 10 lat temu zamieściłeś swój film z lutego 2009 w nim ramiona prowadzisz podobnie sztywno i wysoko z tą różnicą że skierowane do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... RobertK Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 złośliwiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... mlodzio Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 złośliwiec Nic z tych rzeczy, w żaden sposób nie próbuję ani dyskredytować ani krytykować. Jakiś czas temu oglądałem publikowane przez Tomal-a filmy i chwaliłem za narciarską aktywność. Teraz także należy się autorowi uznanie za odwagę gdyż otwarcie poddaje się publicznej ocenie - Brawo ! Chciałem dociec przyczyny która być może pomogłaby w wyeliminowaniu skutków. Wczoraj chcąc wyłapać czynione w skali czasu przez Tomala postępy trafiłem na ten właśnie filmik - to wszystko. Ramiona są najbardziej charakterystycznym i od początku z jakiegoś powodu utrwalonym elementem. Przypuszczam że ramiona wpływając na sztywność barków w efekcie blokują całą sylwetkę. Ta sztywność (zblokowanie) jest najbardziej charakterystyczną cechą sylwetki Tomala i wpływa na całą jazdę. Mam nadzieję że przy współudziale autora uda się znaleźć przyczynę i przepisać właściwą receptę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Mitek Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Mój kolega tak jeździ z tymi rękoma. Wygląda jakby dwa telewizory wiózł. Cześć To się też nazywa "wożenie szyby". Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... master32 Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Ale co sie denerwujesz... Odezwał sie ten nie "czepialski" Ktoś miał złe intencje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Nic z tych rzeczy, w żaden sposób nie próbuję ani dyskredytować ani krytykować. Jakiś czas temu oglądałem publikowane przez Tomal-a filmy i chwaliłem za narciarską aktywność. Teraz także należy się autorowi uznanie za odwagę gdyż otwarcie poddaje się publicznej ocenie - Brawo ! Chciałem dociec przyczyny która być może pomogłaby w wyeliminowaniu skutków. Wczoraj chcąc wyłapać czynione w skali czasu przez Tomala postępy trafiłem na ten właśnie filmik - to wszystko. Ramiona są najbardziej charakterystycznym i od początku z jakiegoś powodu utrwalonym elementem. Przypuszczam że ramiona wpływając na sztywność barków w efekcie blokują całą sylwetkę. Ta sztywność (zblokowanie) jest najbardziej charakterystyczną cechą sylwetki Tomala i wpływa na całą jazdę. Mam nadzieję że przy współudziale autora uda się znaleźć przyczynę i przepisać właściwą receptę. Cześć .Masz 100% racji .Na Jurasowych wyjazdach a było ich bardzo sporo kolega starszy stażem i peselem , zagorzały instruktor narciarstwa i tenisa dużo pracował , szukał sposobu na to żeby mnie rozlużnić i to mu się nie udało .Barki . łapy sztywne od roboty .ps Coraz cięższę te opony produkują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +.Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 1 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Łapy do kieszeni i podrapać się ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... 7 miesięcy temu... tomalbyd Napisano 14 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2020 Ja tam sie nie znam, ale ten ci co sie znaja mowia, ze trzeba obejrzec slad. Tu na filmie nie wyglada ten slad idealnie. Rece to inna inszosc. Witam .Prawda ślad wiele mówi bo jesli to są dwie równoległe krechy tzn dobrze , a jesli dwie krechy na chwilę zniknęły tzn że była zmiana krawędzi w powietrzu .Noriska znasz się .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 1 2 Dalej Strona 2 z 2 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów Cała aktywność Strona główna Ski Forum Nauka jazdy Będzie sie działo i będzie zabawa × Posiadasz konto? Zaloguj się Zarejestruj się Przeglądaj Wróć Forum Galeria Administracja Użytkownicy online Ranking Cała aktywność Wróć Cała aktywność Szukaj × Dodaj nową pozycję...
RobertK Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 złośliwiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodzio Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 złośliwiec Nic z tych rzeczy, w żaden sposób nie próbuję ani dyskredytować ani krytykować. Jakiś czas temu oglądałem publikowane przez Tomal-a filmy i chwaliłem za narciarską aktywność. Teraz także należy się autorowi uznanie za odwagę gdyż otwarcie poddaje się publicznej ocenie - Brawo ! Chciałem dociec przyczyny która być może pomogłaby w wyeliminowaniu skutków. Wczoraj chcąc wyłapać czynione w skali czasu przez Tomala postępy trafiłem na ten właśnie filmik - to wszystko. Ramiona są najbardziej charakterystycznym i od początku z jakiegoś powodu utrwalonym elementem. Przypuszczam że ramiona wpływając na sztywność barków w efekcie blokują całą sylwetkę. Ta sztywność (zblokowanie) jest najbardziej charakterystyczną cechą sylwetki Tomala i wpływa na całą jazdę. Mam nadzieję że przy współudziale autora uda się znaleźć przyczynę i przepisać właściwą receptę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Mitek Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Mój kolega tak jeździ z tymi rękoma. Wygląda jakby dwa telewizory wiózł. Cześć To się też nazywa "wożenie szyby". Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... master32 Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Ale co sie denerwujesz... Odezwał sie ten nie "czepialski" Ktoś miał złe intencje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Nic z tych rzeczy, w żaden sposób nie próbuję ani dyskredytować ani krytykować. Jakiś czas temu oglądałem publikowane przez Tomal-a filmy i chwaliłem za narciarską aktywność. Teraz także należy się autorowi uznanie za odwagę gdyż otwarcie poddaje się publicznej ocenie - Brawo ! Chciałem dociec przyczyny która być może pomogłaby w wyeliminowaniu skutków. Wczoraj chcąc wyłapać czynione w skali czasu przez Tomala postępy trafiłem na ten właśnie filmik - to wszystko. Ramiona są najbardziej charakterystycznym i od początku z jakiegoś powodu utrwalonym elementem. Przypuszczam że ramiona wpływając na sztywność barków w efekcie blokują całą sylwetkę. Ta sztywność (zblokowanie) jest najbardziej charakterystyczną cechą sylwetki Tomala i wpływa na całą jazdę. Mam nadzieję że przy współudziale autora uda się znaleźć przyczynę i przepisać właściwą receptę. Cześć .Masz 100% racji .Na Jurasowych wyjazdach a było ich bardzo sporo kolega starszy stażem i peselem , zagorzały instruktor narciarstwa i tenisa dużo pracował , szukał sposobu na to żeby mnie rozlużnić i to mu się nie udało .Barki . łapy sztywne od roboty .ps Coraz cięższę te opony produkują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +.Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 1 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Łapy do kieszeni i podrapać się ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... 7 miesięcy temu... tomalbyd Napisano 14 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2020 Ja tam sie nie znam, ale ten ci co sie znaja mowia, ze trzeba obejrzec slad. Tu na filmie nie wyglada ten slad idealnie. Rece to inna inszosc. Witam .Prawda ślad wiele mówi bo jesli to są dwie równoległe krechy tzn dobrze , a jesli dwie krechy na chwilę zniknęły tzn że była zmiana krawędzi w powietrzu .Noriska znasz się .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 1 2 Dalej Strona 2 z 2 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów Cała aktywność Strona główna Ski Forum Nauka jazdy Będzie sie działo i będzie zabawa × Posiadasz konto? Zaloguj się Zarejestruj się Przeglądaj Wróć Forum Galeria Administracja Użytkownicy online Ranking Cała aktywność Wróć Cała aktywność Szukaj × Dodaj nową pozycję...
fredowski Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Mój kolega tak jeździ z tymi rękoma. Wygląda jakby dwa telewizory wiózł. Cześć To się też nazywa "wożenie szyby". Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... master32 Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Ale co sie denerwujesz... Odezwał sie ten nie "czepialski" Ktoś miał złe intencje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Nic z tych rzeczy, w żaden sposób nie próbuję ani dyskredytować ani krytykować. Jakiś czas temu oglądałem publikowane przez Tomal-a filmy i chwaliłem za narciarską aktywność. Teraz także należy się autorowi uznanie za odwagę gdyż otwarcie poddaje się publicznej ocenie - Brawo ! Chciałem dociec przyczyny która być może pomogłaby w wyeliminowaniu skutków. Wczoraj chcąc wyłapać czynione w skali czasu przez Tomala postępy trafiłem na ten właśnie filmik - to wszystko. Ramiona są najbardziej charakterystycznym i od początku z jakiegoś powodu utrwalonym elementem. Przypuszczam że ramiona wpływając na sztywność barków w efekcie blokują całą sylwetkę. Ta sztywność (zblokowanie) jest najbardziej charakterystyczną cechą sylwetki Tomala i wpływa na całą jazdę. Mam nadzieję że przy współudziale autora uda się znaleźć przyczynę i przepisać właściwą receptę. Cześć .Masz 100% racji .Na Jurasowych wyjazdach a było ich bardzo sporo kolega starszy stażem i peselem , zagorzały instruktor narciarstwa i tenisa dużo pracował , szukał sposobu na to żeby mnie rozlużnić i to mu się nie udało .Barki . łapy sztywne od roboty .ps Coraz cięższę te opony produkują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +.Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 1 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Łapy do kieszeni i podrapać się ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... 7 miesięcy temu... tomalbyd Napisano 14 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2020 Ja tam sie nie znam, ale ten ci co sie znaja mowia, ze trzeba obejrzec slad. Tu na filmie nie wyglada ten slad idealnie. Rece to inna inszosc. Witam .Prawda ślad wiele mówi bo jesli to są dwie równoległe krechy tzn dobrze , a jesli dwie krechy na chwilę zniknęły tzn że była zmiana krawędzi w powietrzu .Noriska znasz się .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 1 2 Dalej Strona 2 z 2 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów Cała aktywność Strona główna Ski Forum Nauka jazdy Będzie sie działo i będzie zabawa × Posiadasz konto? Zaloguj się Zarejestruj się Przeglądaj Wróć Forum Galeria Administracja Użytkownicy online Ranking Cała aktywność Wróć Cała aktywność Szukaj × Dodaj nową pozycję...
master32 Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Ale co sie denerwujesz... Odezwał sie ten nie "czepialski" Ktoś miał złe intencje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Nic z tych rzeczy, w żaden sposób nie próbuję ani dyskredytować ani krytykować. Jakiś czas temu oglądałem publikowane przez Tomal-a filmy i chwaliłem za narciarską aktywność. Teraz także należy się autorowi uznanie za odwagę gdyż otwarcie poddaje się publicznej ocenie - Brawo ! Chciałem dociec przyczyny która być może pomogłaby w wyeliminowaniu skutków. Wczoraj chcąc wyłapać czynione w skali czasu przez Tomala postępy trafiłem na ten właśnie filmik - to wszystko. Ramiona są najbardziej charakterystycznym i od początku z jakiegoś powodu utrwalonym elementem. Przypuszczam że ramiona wpływając na sztywność barków w efekcie blokują całą sylwetkę. Ta sztywność (zblokowanie) jest najbardziej charakterystyczną cechą sylwetki Tomala i wpływa na całą jazdę. Mam nadzieję że przy współudziale autora uda się znaleźć przyczynę i przepisać właściwą receptę. Cześć .Masz 100% racji .Na Jurasowych wyjazdach a było ich bardzo sporo kolega starszy stażem i peselem , zagorzały instruktor narciarstwa i tenisa dużo pracował , szukał sposobu na to żeby mnie rozlużnić i to mu się nie udało .Barki . łapy sztywne od roboty .ps Coraz cięższę te opony produkują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +.Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 1 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Łapy do kieszeni i podrapać się ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... 7 miesięcy temu... tomalbyd Napisano 14 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2020 Ja tam sie nie znam, ale ten ci co sie znaja mowia, ze trzeba obejrzec slad. Tu na filmie nie wyglada ten slad idealnie. Rece to inna inszosc. Witam .Prawda ślad wiele mówi bo jesli to są dwie równoległe krechy tzn dobrze , a jesli dwie krechy na chwilę zniknęły tzn że była zmiana krawędzi w powietrzu .Noriska znasz się .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 1 2 Dalej Strona 2 z 2 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów Cała aktywność Strona główna Ski Forum Nauka jazdy Będzie sie działo i będzie zabawa × Posiadasz konto? Zaloguj się Zarejestruj się Przeglądaj Wróć Forum Galeria Administracja Użytkownicy online Ranking Cała aktywność Wróć Cała aktywność Szukaj × Dodaj nową pozycję...
tomalbyd Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Ja pierdziu, co sie tutaj(w kazdym temacie) pisze to masakra. Tomal wie jak jezdzi, wie tez co ma zrobic aby jezdzic "ladniej" olewa to i jego sprawa. Wazne jest ze stoi pewnie na nogach i w agresywnej jezdzie rowniez nie da sie wytracic ze swojego stylu. Mnie to imponuje, ze nie reaguje na docinki a kalabraki na trasie nie zaburzaja mu jazdy. To takie przemyslenia po 26 dniach na nartach tej zimy. Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Nic z tych rzeczy, w żaden sposób nie próbuję ani dyskredytować ani krytykować. Jakiś czas temu oglądałem publikowane przez Tomal-a filmy i chwaliłem za narciarską aktywność. Teraz także należy się autorowi uznanie za odwagę gdyż otwarcie poddaje się publicznej ocenie - Brawo ! Chciałem dociec przyczyny która być może pomogłaby w wyeliminowaniu skutków. Wczoraj chcąc wyłapać czynione w skali czasu przez Tomala postępy trafiłem na ten właśnie filmik - to wszystko. Ramiona są najbardziej charakterystycznym i od początku z jakiegoś powodu utrwalonym elementem. Przypuszczam że ramiona wpływając na sztywność barków w efekcie blokują całą sylwetkę. Ta sztywność (zblokowanie) jest najbardziej charakterystyczną cechą sylwetki Tomala i wpływa na całą jazdę. Mam nadzieję że przy współudziale autora uda się znaleźć przyczynę i przepisać właściwą receptę. Cześć .Masz 100% racji .Na Jurasowych wyjazdach a było ich bardzo sporo kolega starszy stażem i peselem , zagorzały instruktor narciarstwa i tenisa dużo pracował , szukał sposobu na to żeby mnie rozlużnić i to mu się nie udało .Barki . łapy sztywne od roboty .ps Coraz cięższę te opony produkują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +.Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 1 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Łapy do kieszeni i podrapać się ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... 7 miesięcy temu... tomalbyd Napisano 14 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2020 Ja tam sie nie znam, ale ten ci co sie znaja mowia, ze trzeba obejrzec slad. Tu na filmie nie wyglada ten slad idealnie. Rece to inna inszosc. Witam .Prawda ślad wiele mówi bo jesli to są dwie równoległe krechy tzn dobrze , a jesli dwie krechy na chwilę zniknęły tzn że była zmiana krawędzi w powietrzu .Noriska znasz się .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 1 2 Dalej Strona 2 z 2 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów Cała aktywność Strona główna Ski Forum Nauka jazdy Będzie sie działo i będzie zabawa
tomalbyd Napisano 31 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Nic z tych rzeczy, w żaden sposób nie próbuję ani dyskredytować ani krytykować. Jakiś czas temu oglądałem publikowane przez Tomal-a filmy i chwaliłem za narciarską aktywność. Teraz także należy się autorowi uznanie za odwagę gdyż otwarcie poddaje się publicznej ocenie - Brawo ! Chciałem dociec przyczyny która być może pomogłaby w wyeliminowaniu skutków. Wczoraj chcąc wyłapać czynione w skali czasu przez Tomala postępy trafiłem na ten właśnie filmik - to wszystko. Ramiona są najbardziej charakterystycznym i od początku z jakiegoś powodu utrwalonym elementem. Przypuszczam że ramiona wpływając na sztywność barków w efekcie blokują całą sylwetkę. Ta sztywność (zblokowanie) jest najbardziej charakterystyczną cechą sylwetki Tomala i wpływa na całą jazdę. Mam nadzieję że przy współudziale autora uda się znaleźć przyczynę i przepisać właściwą receptę. Cześć .Masz 100% racji .Na Jurasowych wyjazdach a było ich bardzo sporo kolega starszy stażem i peselem , zagorzały instruktor narciarstwa i tenisa dużo pracował , szukał sposobu na to żeby mnie rozlużnić i to mu się nie udało .Barki . łapy sztywne od roboty .ps Coraz cięższę te opony produkują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +.Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... tomalbyd Napisano 1 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Łapy do kieszeni i podrapać się ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... 7 miesięcy temu... tomalbyd Napisano 14 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2020 Ja tam sie nie znam, ale ten ci co sie znaja mowia, ze trzeba obejrzec slad. Tu na filmie nie wyglada ten slad idealnie. Rece to inna inszosc. Witam .Prawda ślad wiele mówi bo jesli to są dwie równoległe krechy tzn dobrze , a jesli dwie krechy na chwilę zniknęły tzn że była zmiana krawędzi w powietrzu .Noriska znasz się .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 1 2 Dalej Strona 2 z 2 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów Cała aktywność Strona główna Ski Forum Nauka jazdy Będzie sie działo i będzie zabawa
fredowski Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 Fredo pewnie pamiętasz Sappadę i dwóch wariatów na gs 190 cm +.Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomalbyd Napisano 1 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2020 Ja pamietam. Sprawdze Twoja pamiec: co masz robic aby sie wyluzowac podczas jazdy? Tylko bez wykretow. Łapy do kieszeni i podrapać się ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... 7 miesięcy temu... tomalbyd Napisano 14 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2020 Ja tam sie nie znam, ale ten ci co sie znaja mowia, ze trzeba obejrzec slad. Tu na filmie nie wyglada ten slad idealnie. Rece to inna inszosc. Witam .Prawda ślad wiele mówi bo jesli to są dwie równoległe krechy tzn dobrze , a jesli dwie krechy na chwilę zniknęły tzn że była zmiana krawędzi w powietrzu .Noriska znasz się .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 1 2 Dalej Strona 2 z 2 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów
tomalbyd Napisano 14 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2020 Ja tam sie nie znam, ale ten ci co sie znaja mowia, ze trzeba obejrzec slad. Tu na filmie nie wyglada ten slad idealnie. Rece to inna inszosc. Witam .Prawda ślad wiele mówi bo jesli to są dwie równoległe krechy tzn dobrze , a jesli dwie krechy na chwilę zniknęły tzn że była zmiana krawędzi w powietrzu .Noriska znasz się .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 1 2 Dalej Strona 2 z 2 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0
Rekomendowane odpowiedzi