cyniczny Napisano 7 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2019 No to lecimyTo Ty zaczales osobiscie: zobacz twoj ostatni post:: gdzie w moich postach walilem z armaty? - Ty wkladasz mi to wusta I nazywasz smieszna sprawa................No waliłeś tekstami:"prosze to traktowac jako oficjalne ostrzezenie!!!!".I jak się nie śmiać gdy piszesz "Ostrzezenie wylacznie dotyczy danego modelu"..."na pewno tej marki nie kupie".Przecież nawet nie podałeś jakiego to dokładnie modelu dotyczy. kto nie ma pojecia, nie bawi sie z rowerami - to tylko w Pl wszyscy znaja sie na medycynie, polityce, a teraz okazuje sie, ze takze na dokrecaniu rowerowych czesci (to tak troche zartem) : ale, juz na powaznie: chcesz powiedziec, ze ktos, kto grzebie w headset nie ma poejcia o tym, ze jest carbon I ze praktycznie wszystko trzeba dokrecac z danym momentem? to sie nie trzyma kupy poza tym producent sprzedaje swoje produkty (tutaj) w sieci AUTORYZOWANYCH sklepow - wiec jezeli dany sklep jest autoryzowany, to znaczy, ze producent polega na nim..tak samo z komponentami - jezeli firma X wybiera component od firmy Y to firma X jest odpowiedzialna za swoj wyborJeśli uważasz, że w autoryzowanych sklepach/serwisach pracują sami najlepsi z najlepszych to cóż może Cię rozczaruję, ale nie pracują.I nie ma znaczenia czy to sklep/salon samochodowy/rowerowy/narciarski, tam pracują (pewnie jak wszędzie) różni pracownicy - lepsi i gorsi.Zresztą autoryzowany serwis serwisowi nierówny.tak juz ogolnie - na rynku jest wiele uznanych firm: jezeli firma X, Y I Z NIGDY nie zawiodla, a firmie A "podwinela sie noga" to jasne, ze do firmy A nie bede zagladal - to chyba oczywiste? - to nie jest walenie z armaty - to proste stwierdzenie faktow.To podaj jaką markę rowerów polecasz, która nigdy nie miała żadnej awarii swojego produktu.Mogę Ci zaoszczędzić syzyfowej pracy i od razu napisać nie ma takiej. Takze to, ze jest to przyklad jednostkowy, co zaznaczylem od poczatku . poza tym nie jest to "jedna baba drugiej babie" tylko fakt z pierwszej reki.Ale ja nigdzie nie pisałem, że konfabulujesz opisując ten przypadek.Natomiast rozciągasz pojedynczy przypadek na całą ogromną korporację, sprzedającą miliony rowerów. W tak masowej produkcji pojedyncze wpadki/przypadki są po prostu nieuniknione.I z takiego przypadku nic nie wynika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.