Jack Danielsky Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 a może zmień technikę .. ? jeśli to jak piszesz "prawdziwy podjazd" to z punktu widzenia ergonomii w full'u obie blokady powinny być włączone .. jeśli uważasz, że blok na przodzie za mało daje, żeby go stosować to twój wolny wybór, ale to nie zmienia faktu, że takie ustawienie poprawia efektywność podjeżdżania .. niektórzy robią podjazdy stojąc na pedałach, z punktu widzenia wydajności to nie robi dobrze, no ale tak się nauczyli, to wg ich im pomaga, czują się pewniej, niestety na górce raczej mają stan przedzawałowy :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mitek Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 No to jest twoja opinia : ) Są jeszcze inne ... Oddawałeś na gwarancji ? A Ty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Spiochu Napisano 21 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 niektórzy robią podjazdy stojąc na pedałach, z punktu widzenia wydajności to nie robi dobrze, no ale tak się nauczyli, to wg ich im pomaga, czują się pewniej, niestety na górce raczej mają stan przedzawałowy :-) W niektórych sytuacjach to jedyna możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Jack Danielsky Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 oczywiście, w niektórych sytuacjach i tylko na chwilę .. .. jeżeli potrzeba chwilowo więcej mocy, jeżeli trzeba "zmienić" mięśnie, jeżeli zabrakło przełożeń lub po prostu wejdzie się w krótki podjazd na zbyt twardym .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... wkg Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 A Ty? 1) Nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie. Skoro zaprzeczasz to myślałem, że wiesz o czym piszesz - błąd. 2) Nie, ale poczytaj sobie jak chamsko spławiają ludzi reklamujących wadę fabryczną kół które urywają wentyle dętek. Pretekstem jest nawet korespondencja na mail który podali w formularzu reklamacji - na stronie maja inny. Wzór obsługi posprzedażnej to oczywiście Decathlon, potem Trek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... wkg Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 jeśli uważasz, że blok na przodzie za mało daje, żeby go stosować to twój wolny wybór, ale to nie zmienia faktu, że takie ustawienie poprawia efektywność podjeżdżania .. niektórzy robią podjazdy stojąc na pedałach, z punktu widzenia wydajności to nie robi dobrze, no ale tak się nauczyli, to wg ich im pomaga, czują się pewniej, niestety na górce raczej mają stan przedzawałowy :-) Trochę ten wątek cierpi na brak precyzji ; ) - Oczywiście, że blokada wszystkiego co się ma prawie zawsze poprawia efektywność podjeżdżania - szczególnie mocnego, na stojąco, - Na stojąco prawie zawsze podjeżdżamy krótkie, mocne fragmenty, często też przyspieszamy po dohamowaniu, - No i oczywiste, że długo tak nie można ; ) Przed takim podjazdem zrzucamy 2, 3 biegi, mniejsza kadencja, większa siła, długo się tak nie pociągnie na "turbo" - Techniczne podjazdy to jak komu wygodniej w danej chwili byle się nie zatrzymać bo wypych ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Mitek Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 1) Nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie. Skoro zaprzeczasz to myślałem, że wiesz o czym piszesz - błąd. 2) Nie, ale poczytaj sobie jak chamsko spławiają ludzi reklamujących wadę fabryczną kół które urywają wentyle dętek. Pretekstem jest nawet korespondencja na mail który podali w formularzu reklamacji - na stronie maja inny. Wzór obsługi posprzedażnej to oczywiście Decathlon, potem Trek. Ty zacząłeś pisać o serwisie, w którym nie byłeś więc po prostu chrzanisz. Mam dwa Scotty korzystam z serwisu od przynajmniej 5 lat - bez zarzutu. Grzecznie, terminowo, szczegółowa analiza i propozycje tańszych rozwiązań itd. To co Ty na ten temat sądzisz w ogóle mnie nie obchodzi ale z pewnością posiadasz wiedzę, której nikt inny nie posiada jednak tworzenie przez Ciebie rzeczywistości zaczyna być nużące. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... wkg Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 Widzisz - to jest tak, że niekoniecznie trzeba mieć Scotta, by wiedzieć, że jego serwis gwarancyjny jest słaby. Albo Treka czy Rockraidera by wiedzieć, że są dobre. O tym piszę. To potwierdzi każdy kto z tych serwisów korzysta. Znajomi mają - wystarczy. Musisz zrozumieć, że sytuacja gdy płacisz za usługę różni się od sytuacji gdy korzystasz z gwarancji. W tej pierwszej możesz trafić na dobrych albo słabych, w tej drugiej - na przedstawicielstwo Scotta. Ja czasem korzystam z usług warsztatu sprzedawcy Scotta i jestem bardzo zadowolony, porządni choć nie tani. Ale to zupełnie co innego niż gwarancja : ) Resztę impertynencji pominę - może rano będziesz w lepszej formie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Jack Danielsky Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 Wzór obsługi posprzedażnej to oczywiście Decathlon, potem Trek. na temat Decathlon nie mam zdania, ale Trek ma politykę, którą nie do końca pochwalam: sprawy dot. ich elementów (ramy, sztyce, mostki, siodełka) załatwiają bez zarzutu, inaczej to wygląda kiedy kłopot dot. podzespołów od ich dostawców (napęd, amortyzacja, korby) - wtedy rozstrzyga opinia producenta podzespołu właśnie, a Trek ewent. wtórnie rekompensuje poniesione nakłady, szkody etc. z kilku źródeł słyszałem, że takie podejście stosują dziś wszyscy znaczący producenci rowerów .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... wkg Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 Dlatego za Decem na drugim miejscu : ) Ale w sumie uznaje gwarancje. Mi na dwa dni przed upływem gwarancji wymienili siodełko Ale np. pęknięte karbonowe własne ramy konsultują gdzieś z centralą. Dec rozwalił system ... sami produkują ramy, mają dystrybucję i niskie ceny a wymieniają bez szemrania. Ale masz rację, to jest drażniące i chba niezgodne z prawem ale przecież nikt nie pójdzie do sądu o kasetę czy łańcuch za kilkaset złotych ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 3 4 5 6 7 8 Dalej Strona 8 z 8 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów Cała aktywność Strona główna Off Topic Hyde Park MTB DEATH MATCH czyli laik na rowerze ;) × Posiadasz konto? Zaloguj się Zarejestruj się Przeglądaj Wróć Forum Galeria Administracja Użytkownicy online Ranking Cała aktywność Wróć Cała aktywność Szukaj × Dodaj nową pozycję...
Spiochu Napisano 21 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 niektórzy robią podjazdy stojąc na pedałach, z punktu widzenia wydajności to nie robi dobrze, no ale tak się nauczyli, to wg ich im pomaga, czują się pewniej, niestety na górce raczej mają stan przedzawałowy :-) W niektórych sytuacjach to jedyna możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jack Danielsky Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 oczywiście, w niektórych sytuacjach i tylko na chwilę .. .. jeżeli potrzeba chwilowo więcej mocy, jeżeli trzeba "zmienić" mięśnie, jeżeli zabrakło przełożeń lub po prostu wejdzie się w krótki podjazd na zbyt twardym .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 A Ty? 1) Nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie. Skoro zaprzeczasz to myślałem, że wiesz o czym piszesz - błąd. 2) Nie, ale poczytaj sobie jak chamsko spławiają ludzi reklamujących wadę fabryczną kół które urywają wentyle dętek. Pretekstem jest nawet korespondencja na mail który podali w formularzu reklamacji - na stronie maja inny. Wzór obsługi posprzedażnej to oczywiście Decathlon, potem Trek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... wkg Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 jeśli uważasz, że blok na przodzie za mało daje, żeby go stosować to twój wolny wybór, ale to nie zmienia faktu, że takie ustawienie poprawia efektywność podjeżdżania .. niektórzy robią podjazdy stojąc na pedałach, z punktu widzenia wydajności to nie robi dobrze, no ale tak się nauczyli, to wg ich im pomaga, czują się pewniej, niestety na górce raczej mają stan przedzawałowy :-) Trochę ten wątek cierpi na brak precyzji ; ) - Oczywiście, że blokada wszystkiego co się ma prawie zawsze poprawia efektywność podjeżdżania - szczególnie mocnego, na stojąco, - Na stojąco prawie zawsze podjeżdżamy krótkie, mocne fragmenty, często też przyspieszamy po dohamowaniu, - No i oczywiste, że długo tak nie można ; ) Przed takim podjazdem zrzucamy 2, 3 biegi, mniejsza kadencja, większa siła, długo się tak nie pociągnie na "turbo" - Techniczne podjazdy to jak komu wygodniej w danej chwili byle się nie zatrzymać bo wypych ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Mitek Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 1) Nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie. Skoro zaprzeczasz to myślałem, że wiesz o czym piszesz - błąd. 2) Nie, ale poczytaj sobie jak chamsko spławiają ludzi reklamujących wadę fabryczną kół które urywają wentyle dętek. Pretekstem jest nawet korespondencja na mail który podali w formularzu reklamacji - na stronie maja inny. Wzór obsługi posprzedażnej to oczywiście Decathlon, potem Trek. Ty zacząłeś pisać o serwisie, w którym nie byłeś więc po prostu chrzanisz. Mam dwa Scotty korzystam z serwisu od przynajmniej 5 lat - bez zarzutu. Grzecznie, terminowo, szczegółowa analiza i propozycje tańszych rozwiązań itd. To co Ty na ten temat sądzisz w ogóle mnie nie obchodzi ale z pewnością posiadasz wiedzę, której nikt inny nie posiada jednak tworzenie przez Ciebie rzeczywistości zaczyna być nużące. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... wkg Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 Widzisz - to jest tak, że niekoniecznie trzeba mieć Scotta, by wiedzieć, że jego serwis gwarancyjny jest słaby. Albo Treka czy Rockraidera by wiedzieć, że są dobre. O tym piszę. To potwierdzi każdy kto z tych serwisów korzysta. Znajomi mają - wystarczy. Musisz zrozumieć, że sytuacja gdy płacisz za usługę różni się od sytuacji gdy korzystasz z gwarancji. W tej pierwszej możesz trafić na dobrych albo słabych, w tej drugiej - na przedstawicielstwo Scotta. Ja czasem korzystam z usług warsztatu sprzedawcy Scotta i jestem bardzo zadowolony, porządni choć nie tani. Ale to zupełnie co innego niż gwarancja : ) Resztę impertynencji pominę - może rano będziesz w lepszej formie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Jack Danielsky Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 Wzór obsługi posprzedażnej to oczywiście Decathlon, potem Trek. na temat Decathlon nie mam zdania, ale Trek ma politykę, którą nie do końca pochwalam: sprawy dot. ich elementów (ramy, sztyce, mostki, siodełka) załatwiają bez zarzutu, inaczej to wygląda kiedy kłopot dot. podzespołów od ich dostawców (napęd, amortyzacja, korby) - wtedy rozstrzyga opinia producenta podzespołu właśnie, a Trek ewent. wtórnie rekompensuje poniesione nakłady, szkody etc. z kilku źródeł słyszałem, że takie podejście stosują dziś wszyscy znaczący producenci rowerów .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... wkg Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 Dlatego za Decem na drugim miejscu : ) Ale w sumie uznaje gwarancje. Mi na dwa dni przed upływem gwarancji wymienili siodełko Ale np. pęknięte karbonowe własne ramy konsultują gdzieś z centralą. Dec rozwalił system ... sami produkują ramy, mają dystrybucję i niskie ceny a wymieniają bez szemrania. Ale masz rację, to jest drażniące i chba niezgodne z prawem ale przecież nikt nie pójdzie do sądu o kasetę czy łańcuch za kilkaset złotych ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 3 4 5 6 7 8 Dalej Strona 8 z 8 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów Cała aktywność Strona główna Off Topic Hyde Park MTB DEATH MATCH czyli laik na rowerze ;)
wkg Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 jeśli uważasz, że blok na przodzie za mało daje, żeby go stosować to twój wolny wybór, ale to nie zmienia faktu, że takie ustawienie poprawia efektywność podjeżdżania .. niektórzy robią podjazdy stojąc na pedałach, z punktu widzenia wydajności to nie robi dobrze, no ale tak się nauczyli, to wg ich im pomaga, czują się pewniej, niestety na górce raczej mają stan przedzawałowy :-) Trochę ten wątek cierpi na brak precyzji ; ) - Oczywiście, że blokada wszystkiego co się ma prawie zawsze poprawia efektywność podjeżdżania - szczególnie mocnego, na stojąco, - Na stojąco prawie zawsze podjeżdżamy krótkie, mocne fragmenty, często też przyspieszamy po dohamowaniu, - No i oczywiste, że długo tak nie można ; ) Przed takim podjazdem zrzucamy 2, 3 biegi, mniejsza kadencja, większa siła, długo się tak nie pociągnie na "turbo" - Techniczne podjazdy to jak komu wygodniej w danej chwili byle się nie zatrzymać bo wypych ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Mitek Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 1) Nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie. Skoro zaprzeczasz to myślałem, że wiesz o czym piszesz - błąd. 2) Nie, ale poczytaj sobie jak chamsko spławiają ludzi reklamujących wadę fabryczną kół które urywają wentyle dętek. Pretekstem jest nawet korespondencja na mail który podali w formularzu reklamacji - na stronie maja inny. Wzór obsługi posprzedażnej to oczywiście Decathlon, potem Trek. Ty zacząłeś pisać o serwisie, w którym nie byłeś więc po prostu chrzanisz. Mam dwa Scotty korzystam z serwisu od przynajmniej 5 lat - bez zarzutu. Grzecznie, terminowo, szczegółowa analiza i propozycje tańszych rozwiązań itd. To co Ty na ten temat sądzisz w ogóle mnie nie obchodzi ale z pewnością posiadasz wiedzę, której nikt inny nie posiada jednak tworzenie przez Ciebie rzeczywistości zaczyna być nużące. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... wkg Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 Widzisz - to jest tak, że niekoniecznie trzeba mieć Scotta, by wiedzieć, że jego serwis gwarancyjny jest słaby. Albo Treka czy Rockraidera by wiedzieć, że są dobre. O tym piszę. To potwierdzi każdy kto z tych serwisów korzysta. Znajomi mają - wystarczy. Musisz zrozumieć, że sytuacja gdy płacisz za usługę różni się od sytuacji gdy korzystasz z gwarancji. W tej pierwszej możesz trafić na dobrych albo słabych, w tej drugiej - na przedstawicielstwo Scotta. Ja czasem korzystam z usług warsztatu sprzedawcy Scotta i jestem bardzo zadowolony, porządni choć nie tani. Ale to zupełnie co innego niż gwarancja : ) Resztę impertynencji pominę - może rano będziesz w lepszej formie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Jack Danielsky Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 Wzór obsługi posprzedażnej to oczywiście Decathlon, potem Trek. na temat Decathlon nie mam zdania, ale Trek ma politykę, którą nie do końca pochwalam: sprawy dot. ich elementów (ramy, sztyce, mostki, siodełka) załatwiają bez zarzutu, inaczej to wygląda kiedy kłopot dot. podzespołów od ich dostawców (napęd, amortyzacja, korby) - wtedy rozstrzyga opinia producenta podzespołu właśnie, a Trek ewent. wtórnie rekompensuje poniesione nakłady, szkody etc. z kilku źródeł słyszałem, że takie podejście stosują dziś wszyscy znaczący producenci rowerów .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... wkg Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 Dlatego za Decem na drugim miejscu : ) Ale w sumie uznaje gwarancje. Mi na dwa dni przed upływem gwarancji wymienili siodełko Ale np. pęknięte karbonowe własne ramy konsultują gdzieś z centralą. Dec rozwalił system ... sami produkują ramy, mają dystrybucję i niskie ceny a wymieniają bez szemrania. Ale masz rację, to jest drażniące i chba niezgodne z prawem ale przecież nikt nie pójdzie do sądu o kasetę czy łańcuch za kilkaset złotych ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 3 4 5 6 7 8 Dalej Strona 8 z 8 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów Cała aktywność Strona główna Off Topic Hyde Park MTB DEATH MATCH czyli laik na rowerze ;)
Mitek Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 1) Nieładnie odpowiadać pytaniem na pytanie. Skoro zaprzeczasz to myślałem, że wiesz o czym piszesz - błąd. 2) Nie, ale poczytaj sobie jak chamsko spławiają ludzi reklamujących wadę fabryczną kół które urywają wentyle dętek. Pretekstem jest nawet korespondencja na mail który podali w formularzu reklamacji - na stronie maja inny. Wzór obsługi posprzedażnej to oczywiście Decathlon, potem Trek. Ty zacząłeś pisać o serwisie, w którym nie byłeś więc po prostu chrzanisz. Mam dwa Scotty korzystam z serwisu od przynajmniej 5 lat - bez zarzutu. Grzecznie, terminowo, szczegółowa analiza i propozycje tańszych rozwiązań itd. To co Ty na ten temat sądzisz w ogóle mnie nie obchodzi ale z pewnością posiadasz wiedzę, której nikt inny nie posiada jednak tworzenie przez Ciebie rzeczywistości zaczyna być nużące. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... wkg Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 Widzisz - to jest tak, że niekoniecznie trzeba mieć Scotta, by wiedzieć, że jego serwis gwarancyjny jest słaby. Albo Treka czy Rockraidera by wiedzieć, że są dobre. O tym piszę. To potwierdzi każdy kto z tych serwisów korzysta. Znajomi mają - wystarczy. Musisz zrozumieć, że sytuacja gdy płacisz za usługę różni się od sytuacji gdy korzystasz z gwarancji. W tej pierwszej możesz trafić na dobrych albo słabych, w tej drugiej - na przedstawicielstwo Scotta. Ja czasem korzystam z usług warsztatu sprzedawcy Scotta i jestem bardzo zadowolony, porządni choć nie tani. Ale to zupełnie co innego niż gwarancja : ) Resztę impertynencji pominę - może rano będziesz w lepszej formie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Jack Danielsky Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 Wzór obsługi posprzedażnej to oczywiście Decathlon, potem Trek. na temat Decathlon nie mam zdania, ale Trek ma politykę, którą nie do końca pochwalam: sprawy dot. ich elementów (ramy, sztyce, mostki, siodełka) załatwiają bez zarzutu, inaczej to wygląda kiedy kłopot dot. podzespołów od ich dostawców (napęd, amortyzacja, korby) - wtedy rozstrzyga opinia producenta podzespołu właśnie, a Trek ewent. wtórnie rekompensuje poniesione nakłady, szkody etc. z kilku źródeł słyszałem, że takie podejście stosują dziś wszyscy znaczący producenci rowerów .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... wkg Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 Dlatego za Decem na drugim miejscu : ) Ale w sumie uznaje gwarancje. Mi na dwa dni przed upływem gwarancji wymienili siodełko Ale np. pęknięte karbonowe własne ramy konsultują gdzieś z centralą. Dec rozwalił system ... sami produkują ramy, mają dystrybucję i niskie ceny a wymieniają bez szemrania. Ale masz rację, to jest drażniące i chba niezgodne z prawem ale przecież nikt nie pójdzie do sądu o kasetę czy łańcuch za kilkaset złotych ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 3 4 5 6 7 8 Dalej Strona 8 z 8 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów
wkg Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 Widzisz - to jest tak, że niekoniecznie trzeba mieć Scotta, by wiedzieć, że jego serwis gwarancyjny jest słaby. Albo Treka czy Rockraidera by wiedzieć, że są dobre. O tym piszę. To potwierdzi każdy kto z tych serwisów korzysta. Znajomi mają - wystarczy. Musisz zrozumieć, że sytuacja gdy płacisz za usługę różni się od sytuacji gdy korzystasz z gwarancji. W tej pierwszej możesz trafić na dobrych albo słabych, w tej drugiej - na przedstawicielstwo Scotta. Ja czasem korzystam z usług warsztatu sprzedawcy Scotta i jestem bardzo zadowolony, porządni choć nie tani. Ale to zupełnie co innego niż gwarancja : ) Resztę impertynencji pominę - może rano będziesz w lepszej formie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jack Danielsky Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 Wzór obsługi posprzedażnej to oczywiście Decathlon, potem Trek. na temat Decathlon nie mam zdania, ale Trek ma politykę, którą nie do końca pochwalam: sprawy dot. ich elementów (ramy, sztyce, mostki, siodełka) załatwiają bez zarzutu, inaczej to wygląda kiedy kłopot dot. podzespołów od ich dostawców (napęd, amortyzacja, korby) - wtedy rozstrzyga opinia producenta podzespołu właśnie, a Trek ewent. wtórnie rekompensuje poniesione nakłady, szkody etc. z kilku źródeł słyszałem, że takie podejście stosują dziś wszyscy znaczący producenci rowerów .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... wkg Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 Dlatego za Decem na drugim miejscu : ) Ale w sumie uznaje gwarancje. Mi na dwa dni przed upływem gwarancji wymienili siodełko Ale np. pęknięte karbonowe własne ramy konsultują gdzieś z centralą. Dec rozwalił system ... sami produkują ramy, mają dystrybucję i niskie ceny a wymieniają bez szemrania. Ale masz rację, to jest drażniące i chba niezgodne z prawem ale przecież nikt nie pójdzie do sądu o kasetę czy łańcuch za kilkaset złotych ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 3 4 5 6 7 8 Dalej Strona 8 z 8 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0
wkg Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 Dlatego za Decem na drugim miejscu : ) Ale w sumie uznaje gwarancje. Mi na dwa dni przed upływem gwarancji wymienili siodełko Ale np. pęknięte karbonowe własne ramy konsultują gdzieś z centralą. Dec rozwalił system ... sami produkują ramy, mają dystrybucję i niskie ceny a wymieniają bez szemrania. Ale masz rację, to jest drażniące i chba niezgodne z prawem ale przecież nikt nie pójdzie do sądu o kasetę czy łańcuch za kilkaset złotych ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi