Skocz do zawartości

Przebieg


star

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 978
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dodane grafiki

Widać, że twoje paseratti daje radę, a nawet jesteś trochę blokowany.

Cała historia jest niezła. Auta były trzy. Jeszcze jakiś mercedes, ale odpadł. A Ferrari nie pozwolił się drugi raz wyprzedzić prawym. Choć nie miałem takich ambicji ot zjezdzalem na Skierniewice i chciałem się tylko zrownac. Tak czy owak te 15 minut na trasie Łódź Skierniewice były bardzo ożywcze. Jechałem znad morza mulac na tempomacie ok 120. Wracając do przeżyć mistycznych to jeszcze Dodge Challenger i Aston Martin obydwa rdzawe w zachodzących słońcu, raz S8 raz dk5.
PS wracając do możliwości raz było uwolnienie tir zjechał, zredukowalem, podłoga a jakobym stal
https://www.auto-swi...pca-f12/f443lks
https://autokult.pl/...e-f12berlinetty
https://pl.m.wikiped...i_812_Superfast
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechałem wolno, jechałem...
http://m.facebook.co...4792077/?type=3
http://avto-nomer.ru/pl/nomer14191320
Ferrari 812 Superfast
Z dedykacją dla FerraEnzo.
812 wyposażony jest w wolnossący silnik V12 o pojemności 6.5L, wywodzący się jeszcze z modelu Ferrari Enzo. Jednostka generuje moc 800 KM przy 8500 obrotów na minutę, oraz 718 NM przy 7000 obrotów na minutę. Jest to najmocniejsza wolnossąca jednostka używana w samochodach osobowych. Stosunek masy do mocy wynosi 2kg/KM

Ty to jednak jesteś petrolhead. :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

PS w tle też się dzieje...

 

W tle chyba Foka RS i 370z? :) 

 

Do foki mam sentyment. MK3 RS jeździ świetnie, problem z silnikiem chyba już opanowany. Chociaż mimo napędu większy sentyment mam do MK2 RS, ceny niestety powalają na kolana. Miałem kiedyś ST MK2. 2.5 T5 silnik z pewnymi wadami, ale brzmienie tego silnika jest uzależniające :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Na razie konwencjonalnie - czas się odkazić od środka coby złe vapory z mózgu wypędzić :) Niby naukowcy nie potwierdzili ale całe brytyjskie wojska ekspedycyjne uchroniło od febry innej dzumy i diabli wiedza czego jeszcze. Na Nałęczowiance lekko gazowanej oczywiście :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie konwencjonalnie - czas się odkazić od środka coby złe vapory z mózgu wypędzić :) Niby naukowcy nie potwierdzili ale całe brytyjskie wojska ekspedycyjne uchroniło od febry innej dzumy i diabli wiedza czego jeszcze. Na Nałęczowiance lekko gazowanej oczywiście :D


Mam cisowiankę, jak żyć?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaaa, mnie też ten cytat dosyć zaintrygował.
A co do opon to czyjaś żona tu kiedyś mocno parła na jeden konkretny model. Co to było? Yokohama Advan Sport? :D

Miałem w Jazzie, inny model, chyba nawet fabryczne. Teraz jakieś blue rozwazalem z resentymentu. Ale do Passata to żadne ideologicznie nie passują.

Załączone miniatury

  • DSC_4356.JPG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie konwencjonalnie - czas się odkazić od środka coby złe vapory z mózgu wypędzić :) Niby naukowcy nie potwierdzili ale całe brytyjskie wojska ekspedycyjne uchroniło od febry innej dzumy i diabli wiedza czego jeszcze. Na Nałęczowiance lekko gazowanej oczywiście :D

I to jest dobre podejście! Choć nie zawsze.

Lepiej blant i alko niż alko i blant. ;) 

 

@sstar

Coś mocniejszego. ;) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się przeglądałem jakieś hp...Eco? Trza jakoś utrzymać spalanie poniżej piątki:-)

 

Fuldy Eco Control miałem i bardzo chwaliłem. Miękkie i zajebiście przyczepne. Woziłem się na nich Nubirą kombi w wersji bez ABS - na tych gumach dosłownie nie szło zablokować kół, tak kleiły. Na mokrym świetne. Być może przez tę miękkość szybko się ścierały, ale nie wypowiem się bo poszły do ludzi po jakichś dwóch latach razem z autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fuldy Eco Control miałem i bardzo chwaliłem. Miękkie i zajebiście przyczepne. Woziłem się na nich Nubirą kombi w wersji bez ABS - na tych gumach dosłownie nie szło zablokować kół, tak kleiły. Na mokrym świetne. Być może przez tę miękkość szybko się ścierały, ale nie wypowiem się bo poszły do ludzi po jakichś dwóch latach razem z autem.


No i to jest problem. Conti mi szybko poszły. Zimowki. Goodyeary też za to krytykują. Fulda, Pirelli ciut za Michelin, no ale Fulda slabsza w innych parametrach niż ścieralnośc. PS w sezonie zwykle 20+
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i to jest problem. Conti mi szybko poszły. Zimowki. Goodyeary też za to krytykują. Fulda, Pirelli ciut za Michelin, no ale Fulda slabsza w innych parametrach niż ścieralnośc. PS w sezonie zwykle 20+

 

A to jeszcze rozważyłbym Klebery - miałem w sumie 3 komplety (2 letnie + zimówki) na 2 samochodach. Letnie (chyba Dynaxer?) bardzo dyskretnie traciły milimetry a jechało się na nich bardzo fajnie. Zimówki też były świetne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...