Skocz do zawartości

Volkl SL 2019 vs Volkl SC 2011


a_senior

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 119
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dołączona grafika Jestem po 2 dniach w Val Thorens na tych deskach. Jeśli ktoś myśli o ich zakupie, a jeszcze nie jest do końca zdecydowany to nie ma co tracić czasu. Ja żałuję, że nie zainteresowałem się nimi wcześniej. Idealne do średniego skrętu. Można włączyć cruise control i wozić się na krawędziach cały dzień po niebieskich trasach. Jak chce się zmęczyć i pojechać krótszym, to czuć że fabryka dała. Bardzo dobre do szurania po czerwonych ściankach (to właśnie mój poziom, hehe). Moja domena-Śmig, rewelacyjne. Nie to żebym lubił jeździć po muldach, ale bez problemu można się zwozić po mocno przeoranym, popołudniowym stoku. W głębszym śniegu nie jeździłem (udało mi się zabrać 2gą parę). Podejrzewam, że spisywałyby się kiepsko. Tak samo w jeździe na kreskę-szukają krawędzi. Największa wada moim zdaniem to malowanie. Zupełnie nie moje kolory. W sumie większość wątków „które narty dla...”, można zamknąć w dwóch słowach RACETIGER SL. Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie jazdy na wprost. Żadna narta taliowana tego nie lubi, ale własnie Volkl SL wydawały mi się wyjątkowo tolerancyjne pod tym względem. Tępe krawędzie z przodu i ów niewielki rocker powodują, wydawało mi się, że da się tym jechać na wprost. Kolory to de gustibus. No i przeciętny chłop ich nie widzi. :) Ja na pewno bo do tych nart, zielonej kurtki kupiłem... czerwone kijki. Faktycznie zadziwiające jest to połączenia krawędzi i szurania. Trochę trzeba uważać przy wpinaniu bo nie lubią śniegu pod przodem butów. Pod tym względem poprzednie SC były bardziej tolerancyjne. No i największa wada. Trochę strach je zostawiać bez opieki. Za rok będzie lepiej, bo pojawi się nowy model. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie jazdy na wprost. Żadna narta taliowana tego nie lubi, ale własnie Volkl SL wydawały mi się wyjątkowo tolerancyjne pod tym względem. Tępe krawędzie z przodu i ów niewielki rocker powodują, wydawało mi się, że da się tym jechać na wprost. Kolory to de gustibus. No i przeciętny chłop ich nie widzi. :) Ja na pewno bo do tych nart, zielonej kurtki kupiłem... czerwone kijki. Faktycznie zadziwiające jest to połączenia krawędzi i szurania. Trochę trzeba uważać przy wpinaniu bo nie lubią śniegu pod przodem butów. Pod tym względem poprzednie SC były bardziej tolerancyjne. No i największa wada. Trochę strach je zostawiać bez opieki. Za rok będzie lepiej, bo pojawi się nowy model.


Nie wiem czy to ta narta, ale jeśli tak to jazda na wprost nawet po odsypach nie jest problemem. Twarda. Skojarzenie że sl rossi, co do twardości, choć cięższa i stabilniejsza.

Załączone miniatury

  • DSC_5178.JPG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Odnośnie jazdy na wprost. Żadna narta taliowana tego nie lubi, ale własnie Volkl SL wydawały mi się wyjątkowo tolerancyjne pod tym względem. Tępe krawędzie z przodu i ów niewielki rocker powodują, wydawało mi się, że da się tym jechać na wprost. Kolory to de gustibus. No i przeciętny chłop ich nie widzi. :) Ja na pewno bo do tych nart, zielonej kurtki kupiłem... czerwone kijki. Faktycznie zadziwiające jest to połączenia krawędzi i szurania. Trochę trzeba uważać przy wpinaniu bo nie lubią śniegu pod przodem butów. Pod tym względem poprzednie SC były bardziej tolerancyjne. No i największa wada. Trochę strach je zostawiać bez opieki. Za rok będzie lepiej, bo pojawi się nowy model.


Witam

Koniecznie trzeba te krawędzie tępić? Bez tępienia nie da się jechać na wprost? Dzisiaj w piwnicy ostrzyłem na jutro moje piwniczne race. Nie bawię się detale. Jadę jak krawędź jest długa. I na wprost też sobie pojadę.

Pytam poważnie. Ponieważ się napaliłem na ten model Volkla z zielonym napisem. Żona już zna cenę. Przyjęła to nad podziw spokojnie. Trudno teraz mnie będzie ugasić. Rozmawiałem już z takim mającym na zbyciu nowiutki model, po tygodniowym dotarciu w samych Alpach. Zaproponowałem swoją cenę. Niestety, dla mnie, zaporową. Potem po narciarskiej żywej dyskusji. Jak to wśród ekspertów bywa. Podniosłem ją o 20 %. Dalej jest zaporowa. Ale już jesteśmy blisko. I kto się teraz pierwszy złamie? On, czy ja? Już jestem miękki, ale honor handlowy mnie powstrzymuje, by się umówić na testy ręczne. Model 170 cm. Więc mało chodliwy. W tym jest nadzieja.

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie trzeba te krawędzie tępić? Bez tępienia nie da się jechać na wprost? Dzisiaj w piwnicy ostrzyłem na jutro moje piwniczne race. Nie bawię się detale. Jadę jak krawędź jest długa. I na wprost też sobie pojadę.

Nie, nie trzeba. One już są tępe z przodu i z tyłu na krótkich odcinkach. Fabrycznie. A ostrzę tam, gdzie one są ostre... też fabrycznie. Nic nie zmieniam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co to AFD. Wiazania Marker R Motion 2 12 GW Race. Blizniacze wiazania ma narta, ktora wrzuciles.

PS przeciez AFD to ta plyta ktora ulatwia boczny ruch buta przy wypieciu w czesci przedniej


To napisz jaka płytę mają te sl.
Sam zacząłeś. Ja trafiłem tylko na Afd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...