MarioJ Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Zjazd z Zawratu to jest jazda terenowa w trudnych(w zdecydowanej wiekszosci)warunkach. Freeride w moim przekonaniu to jazda w sprzyjajacych umiejetnosciom jazdy warunkach na min 25 skretow. jechac i wtedy dopiero osiagasz radosc z jazdy. Linie ponizej 10 skretow w/w opisanym sposobie jazdy to piaskownica. Sensowny post. Freeride to radość jazdy poza trasą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AndRand Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 CIMG2353.JPG Linie 2-5 od prawej za lawinkami mozna zaliczyc fo freeride bo stromo i >25 skretow CIMG2390.JPG a to? freeride czy jeszcze piaskownica (odsypy zbijaja sie kule latwo naruszyc rownowage pokrywy snieznej) Off-piste Powder8 (szczególnie po dwóch przejazdach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Off-piste Powder8 (szczególnie po dwóch przejazdach) Piaskownica major. Dla wszystkich jest miejsce. Załączone miniatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... AndRand Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Z braku czystego miejsca może 25 nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... MarioJ Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 strasznie trzęsie w tych Twoich filmach, teraz standardem są trzy kamery i dwa gimbale jeszcze jedna kamera na nodze powinna być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... AndRand Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 strasznie trzęsie w tych Twoich filmach, teraz standardem są trzy kamery i dwa gimbale jeszcze jedna kamera na nodze powinna być Jak się przyjrzysz to w jednym filmiku gimbal jest - nawet fajny efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... kordiankw Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Zjazd z Zawratu to jest jazda terenowa w trudnych(w zdecydowanej wiekszosci)warunkach. Freeride w moim przekonaniu to jazda w sprzyjajacych umiejetnosciom jazdy warunkach na min 25 skretow. Pierwsze kilka skretow przeznaczasz na wprowadzenie, podczas jazdy obierasz linie bo nie zawsze z dolu a tym bardziej z gory da sie przewidziec jak jechac i wtedy dopiero osiagasz radosc z jazdy. Linie ponizej 10 skretow w/w opisanym sposobie jazdy to piaskownica. Zapytam z ciekawosci ile tu było skrętów? Zawsze do usług "biedny miś" - trep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Zapytam z ciekawosci ile tu było skrętów? Zawsze do usług "biedny miś" - trep. Przywolany przez "biednego misia" - trepa film to pomoc naukowa w temacie "jazda w glebokim sniegu". Film opatrzony byl komentarzem na ktory kopiscie czasu zabraklo. Jednym z wielkich utrudnien jazdy w glebokim sniegu jest glebokie zapadanie sie nart. Po 3/4 skretach mozna juz stracic sily i rownowage do rownomiernego wyrywania nart spod sniegu. Jezeli dzieje sie to na lagodnym zboczu na ktorym nie mozna uzyskac predkosci jazda konczy sie gleba. Klaszcze w dlonie i wolam: biedny misiu - trepie! Prosze doniesc drugi film (kontynuacje pokazanego). Na ktorym widac dalsza jazde na bardziej stromej czesci. Tu predkosc jest wieksza, narty nie zapadaja sie tak gleboko. Mimo tego ulatwienia to jazda na nartach o profilu slalomowym (sztywne waskie i krotkie) latwa nie jest. W takich sytuacjach wykonujemy skret na 2 czesci. 1. Wyjsciem w gore ale nie do konca wyrywamy narty spod sniegu. 2. Pozostajaca reszta (wyjscia w gore)wyjscia rozpoczynamy skret wlasciwy. Cala nadzieja w tym czy "Jan" doniesie(drugi film) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... kordiankw Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Przywolany przez "biednego misia" - trepa film to pomoc naukowa w temacie "jazda w glebokim sniegu". Film opatrzony byl komentarzem na ktory kopiscie czasu zabraklo. Jednym z wielkich utrudnien jazdy w glebokim sniegu jest glebokie zapadanie sie nart. Po 3/4 skretach mozna juz stracic sily i rownowage do rownomiernego wyrywania nart spod sniegu. Jezeli dzieje sie to na lagodnym zboczu na ktorym nie mozna uzyskac predkosci jazda konczy sie gleba. Klaszcze w dlonie i wolam: biedny misiu - trepie! Prosze doniesc drugi film (kontynuacje pokazanego). Na ktorym widac dalsza jazde na bardziej stromej czesci. Tu predkosc jest wieksza, narty nie zapadaja sie tak gleboko. Mimo tego ulatwienia to jazda na nartach o profilu slalomowym (sztywne waskie i krotkie) latwa nie jest. W takich sytuacjach wykonujemy skret na 2 czesci. 1. Wyjsciem w gore ale nie do konca wyrywamy narty spod sniegu. 2. Pozostajaca reszta (wyjscia w gore)wyjscia rozpoczynamy skret wlasciwy. Nie tłumacz się. Winny się tłumaczy. 6 słów - twoja dewiza - maks 20, po co te elaboraty? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... AndRand Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Zawsze do usług "biedny miś" - trep. Tak się kończy promowanie carvingu do jazdy w puchu Te pokazane wcześniej przykłady były nie w puchu, a w mocno zgipsowanym, twardym sniegu. Puch tak mocno reaguje na lekkie zmiany balansu, że siłowe techniki się słabo sprawdzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... pytek23 Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Tak się kończy promowanie carvingu do jazdy w puchu Te pokazane wcześniej przykłady były nie w puchu, a w mocno zgipsowanym, twardym sniegu. Puch tak mocno reaguje na lekkie zmiany balansu, że siłowe techniki się słabo sprawdzają. Trzeba wiedziec kiedy mozna sobie pozwolic na technike cieta poza trasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Moje drogie wielblady o czym piszecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Harpia Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 edit. Do usunięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 1 2 3 Dalej Strona 3 z 3 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów Cała aktywność Strona główna Ski Forum Biegówki / Skitury / Ski-alpinizm Dobór nart do skitouringu, prośba o poradę × Posiadasz konto? Zaloguj się Zarejestruj się Przeglądaj Wróć Forum Galeria Administracja Użytkownicy online Ranking Cała aktywność Wróć Cała aktywność Szukaj × Dodaj nową pozycję...
fredowski Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Off-piste Powder8 (szczególnie po dwóch przejazdach) Piaskownica major. Dla wszystkich jest miejsce. Załączone miniatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... AndRand Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Z braku czystego miejsca może 25 nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... MarioJ Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 strasznie trzęsie w tych Twoich filmach, teraz standardem są trzy kamery i dwa gimbale jeszcze jedna kamera na nodze powinna być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... AndRand Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 strasznie trzęsie w tych Twoich filmach, teraz standardem są trzy kamery i dwa gimbale jeszcze jedna kamera na nodze powinna być Jak się przyjrzysz to w jednym filmiku gimbal jest - nawet fajny efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... kordiankw Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Zjazd z Zawratu to jest jazda terenowa w trudnych(w zdecydowanej wiekszosci)warunkach. Freeride w moim przekonaniu to jazda w sprzyjajacych umiejetnosciom jazdy warunkach na min 25 skretow. Pierwsze kilka skretow przeznaczasz na wprowadzenie, podczas jazdy obierasz linie bo nie zawsze z dolu a tym bardziej z gory da sie przewidziec jak jechac i wtedy dopiero osiagasz radosc z jazdy. Linie ponizej 10 skretow w/w opisanym sposobie jazdy to piaskownica. Zapytam z ciekawosci ile tu było skrętów? Zawsze do usług "biedny miś" - trep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Zapytam z ciekawosci ile tu było skrętów? Zawsze do usług "biedny miś" - trep. Przywolany przez "biednego misia" - trepa film to pomoc naukowa w temacie "jazda w glebokim sniegu". Film opatrzony byl komentarzem na ktory kopiscie czasu zabraklo. Jednym z wielkich utrudnien jazdy w glebokim sniegu jest glebokie zapadanie sie nart. Po 3/4 skretach mozna juz stracic sily i rownowage do rownomiernego wyrywania nart spod sniegu. Jezeli dzieje sie to na lagodnym zboczu na ktorym nie mozna uzyskac predkosci jazda konczy sie gleba. Klaszcze w dlonie i wolam: biedny misiu - trepie! Prosze doniesc drugi film (kontynuacje pokazanego). Na ktorym widac dalsza jazde na bardziej stromej czesci. Tu predkosc jest wieksza, narty nie zapadaja sie tak gleboko. Mimo tego ulatwienia to jazda na nartach o profilu slalomowym (sztywne waskie i krotkie) latwa nie jest. W takich sytuacjach wykonujemy skret na 2 czesci. 1. Wyjsciem w gore ale nie do konca wyrywamy narty spod sniegu. 2. Pozostajaca reszta (wyjscia w gore)wyjscia rozpoczynamy skret wlasciwy. Cala nadzieja w tym czy "Jan" doniesie(drugi film) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... kordiankw Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Przywolany przez "biednego misia" - trepa film to pomoc naukowa w temacie "jazda w glebokim sniegu". Film opatrzony byl komentarzem na ktory kopiscie czasu zabraklo. Jednym z wielkich utrudnien jazdy w glebokim sniegu jest glebokie zapadanie sie nart. Po 3/4 skretach mozna juz stracic sily i rownowage do rownomiernego wyrywania nart spod sniegu. Jezeli dzieje sie to na lagodnym zboczu na ktorym nie mozna uzyskac predkosci jazda konczy sie gleba. Klaszcze w dlonie i wolam: biedny misiu - trepie! Prosze doniesc drugi film (kontynuacje pokazanego). Na ktorym widac dalsza jazde na bardziej stromej czesci. Tu predkosc jest wieksza, narty nie zapadaja sie tak gleboko. Mimo tego ulatwienia to jazda na nartach o profilu slalomowym (sztywne waskie i krotkie) latwa nie jest. W takich sytuacjach wykonujemy skret na 2 czesci. 1. Wyjsciem w gore ale nie do konca wyrywamy narty spod sniegu. 2. Pozostajaca reszta (wyjscia w gore)wyjscia rozpoczynamy skret wlasciwy. Nie tłumacz się. Winny się tłumaczy. 6 słów - twoja dewiza - maks 20, po co te elaboraty? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... AndRand Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Zawsze do usług "biedny miś" - trep. Tak się kończy promowanie carvingu do jazdy w puchu Te pokazane wcześniej przykłady były nie w puchu, a w mocno zgipsowanym, twardym sniegu. Puch tak mocno reaguje na lekkie zmiany balansu, że siłowe techniki się słabo sprawdzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... pytek23 Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Tak się kończy promowanie carvingu do jazdy w puchu Te pokazane wcześniej przykłady były nie w puchu, a w mocno zgipsowanym, twardym sniegu. Puch tak mocno reaguje na lekkie zmiany balansu, że siłowe techniki się słabo sprawdzają. Trzeba wiedziec kiedy mozna sobie pozwolic na technike cieta poza trasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Moje drogie wielblady o czym piszecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Harpia Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 edit. Do usunięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 1 2 3 Dalej Strona 3 z 3 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów Cała aktywność Strona główna Ski Forum Biegówki / Skitury / Ski-alpinizm Dobór nart do skitouringu, prośba o poradę × Posiadasz konto? Zaloguj się Zarejestruj się Przeglądaj Wróć Forum Galeria Administracja Użytkownicy online Ranking Cała aktywność Wróć Cała aktywność Szukaj × Dodaj nową pozycję...
AndRand Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 Z braku czystego miejsca może 25 nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarioJ Napisano 26 Marca 2017 Udostępnij Napisano 26 Marca 2017 strasznie trzęsie w tych Twoich filmach, teraz standardem są trzy kamery i dwa gimbale jeszcze jedna kamera na nodze powinna być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AndRand Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 strasznie trzęsie w tych Twoich filmach, teraz standardem są trzy kamery i dwa gimbale jeszcze jedna kamera na nodze powinna być Jak się przyjrzysz to w jednym filmiku gimbal jest - nawet fajny efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... kordiankw Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Zjazd z Zawratu to jest jazda terenowa w trudnych(w zdecydowanej wiekszosci)warunkach. Freeride w moim przekonaniu to jazda w sprzyjajacych umiejetnosciom jazdy warunkach na min 25 skretow. Pierwsze kilka skretow przeznaczasz na wprowadzenie, podczas jazdy obierasz linie bo nie zawsze z dolu a tym bardziej z gory da sie przewidziec jak jechac i wtedy dopiero osiagasz radosc z jazdy. Linie ponizej 10 skretow w/w opisanym sposobie jazdy to piaskownica. Zapytam z ciekawosci ile tu było skrętów? Zawsze do usług "biedny miś" - trep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Zapytam z ciekawosci ile tu było skrętów? Zawsze do usług "biedny miś" - trep. Przywolany przez "biednego misia" - trepa film to pomoc naukowa w temacie "jazda w glebokim sniegu". Film opatrzony byl komentarzem na ktory kopiscie czasu zabraklo. Jednym z wielkich utrudnien jazdy w glebokim sniegu jest glebokie zapadanie sie nart. Po 3/4 skretach mozna juz stracic sily i rownowage do rownomiernego wyrywania nart spod sniegu. Jezeli dzieje sie to na lagodnym zboczu na ktorym nie mozna uzyskac predkosci jazda konczy sie gleba. Klaszcze w dlonie i wolam: biedny misiu - trepie! Prosze doniesc drugi film (kontynuacje pokazanego). Na ktorym widac dalsza jazde na bardziej stromej czesci. Tu predkosc jest wieksza, narty nie zapadaja sie tak gleboko. Mimo tego ulatwienia to jazda na nartach o profilu slalomowym (sztywne waskie i krotkie) latwa nie jest. W takich sytuacjach wykonujemy skret na 2 czesci. 1. Wyjsciem w gore ale nie do konca wyrywamy narty spod sniegu. 2. Pozostajaca reszta (wyjscia w gore)wyjscia rozpoczynamy skret wlasciwy. Cala nadzieja w tym czy "Jan" doniesie(drugi film) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... kordiankw Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Przywolany przez "biednego misia" - trepa film to pomoc naukowa w temacie "jazda w glebokim sniegu". Film opatrzony byl komentarzem na ktory kopiscie czasu zabraklo. Jednym z wielkich utrudnien jazdy w glebokim sniegu jest glebokie zapadanie sie nart. Po 3/4 skretach mozna juz stracic sily i rownowage do rownomiernego wyrywania nart spod sniegu. Jezeli dzieje sie to na lagodnym zboczu na ktorym nie mozna uzyskac predkosci jazda konczy sie gleba. Klaszcze w dlonie i wolam: biedny misiu - trepie! Prosze doniesc drugi film (kontynuacje pokazanego). Na ktorym widac dalsza jazde na bardziej stromej czesci. Tu predkosc jest wieksza, narty nie zapadaja sie tak gleboko. Mimo tego ulatwienia to jazda na nartach o profilu slalomowym (sztywne waskie i krotkie) latwa nie jest. W takich sytuacjach wykonujemy skret na 2 czesci. 1. Wyjsciem w gore ale nie do konca wyrywamy narty spod sniegu. 2. Pozostajaca reszta (wyjscia w gore)wyjscia rozpoczynamy skret wlasciwy. Nie tłumacz się. Winny się tłumaczy. 6 słów - twoja dewiza - maks 20, po co te elaboraty? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... AndRand Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Zawsze do usług "biedny miś" - trep. Tak się kończy promowanie carvingu do jazdy w puchu Te pokazane wcześniej przykłady były nie w puchu, a w mocno zgipsowanym, twardym sniegu. Puch tak mocno reaguje na lekkie zmiany balansu, że siłowe techniki się słabo sprawdzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... pytek23 Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Tak się kończy promowanie carvingu do jazdy w puchu Te pokazane wcześniej przykłady były nie w puchu, a w mocno zgipsowanym, twardym sniegu. Puch tak mocno reaguje na lekkie zmiany balansu, że siłowe techniki się słabo sprawdzają. Trzeba wiedziec kiedy mozna sobie pozwolic na technike cieta poza trasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Moje drogie wielblady o czym piszecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Harpia Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 edit. Do usunięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 1 2 3 Dalej Strona 3 z 3 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów Cała aktywność Strona główna Ski Forum Biegówki / Skitury / Ski-alpinizm Dobór nart do skitouringu, prośba o poradę
kordiankw Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Zjazd z Zawratu to jest jazda terenowa w trudnych(w zdecydowanej wiekszosci)warunkach. Freeride w moim przekonaniu to jazda w sprzyjajacych umiejetnosciom jazdy warunkach na min 25 skretow. Pierwsze kilka skretow przeznaczasz na wprowadzenie, podczas jazdy obierasz linie bo nie zawsze z dolu a tym bardziej z gory da sie przewidziec jak jechac i wtedy dopiero osiagasz radosc z jazdy. Linie ponizej 10 skretow w/w opisanym sposobie jazdy to piaskownica. Zapytam z ciekawosci ile tu było skrętów? Zawsze do usług "biedny miś" - trep. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Zapytam z ciekawosci ile tu było skrętów? Zawsze do usług "biedny miś" - trep. Przywolany przez "biednego misia" - trepa film to pomoc naukowa w temacie "jazda w glebokim sniegu". Film opatrzony byl komentarzem na ktory kopiscie czasu zabraklo. Jednym z wielkich utrudnien jazdy w glebokim sniegu jest glebokie zapadanie sie nart. Po 3/4 skretach mozna juz stracic sily i rownowage do rownomiernego wyrywania nart spod sniegu. Jezeli dzieje sie to na lagodnym zboczu na ktorym nie mozna uzyskac predkosci jazda konczy sie gleba. Klaszcze w dlonie i wolam: biedny misiu - trepie! Prosze doniesc drugi film (kontynuacje pokazanego). Na ktorym widac dalsza jazde na bardziej stromej czesci. Tu predkosc jest wieksza, narty nie zapadaja sie tak gleboko. Mimo tego ulatwienia to jazda na nartach o profilu slalomowym (sztywne waskie i krotkie) latwa nie jest. W takich sytuacjach wykonujemy skret na 2 czesci. 1. Wyjsciem w gore ale nie do konca wyrywamy narty spod sniegu. 2. Pozostajaca reszta (wyjscia w gore)wyjscia rozpoczynamy skret wlasciwy. Cala nadzieja w tym czy "Jan" doniesie(drugi film) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... kordiankw Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Przywolany przez "biednego misia" - trepa film to pomoc naukowa w temacie "jazda w glebokim sniegu". Film opatrzony byl komentarzem na ktory kopiscie czasu zabraklo. Jednym z wielkich utrudnien jazdy w glebokim sniegu jest glebokie zapadanie sie nart. Po 3/4 skretach mozna juz stracic sily i rownowage do rownomiernego wyrywania nart spod sniegu. Jezeli dzieje sie to na lagodnym zboczu na ktorym nie mozna uzyskac predkosci jazda konczy sie gleba. Klaszcze w dlonie i wolam: biedny misiu - trepie! Prosze doniesc drugi film (kontynuacje pokazanego). Na ktorym widac dalsza jazde na bardziej stromej czesci. Tu predkosc jest wieksza, narty nie zapadaja sie tak gleboko. Mimo tego ulatwienia to jazda na nartach o profilu slalomowym (sztywne waskie i krotkie) latwa nie jest. W takich sytuacjach wykonujemy skret na 2 czesci. 1. Wyjsciem w gore ale nie do konca wyrywamy narty spod sniegu. 2. Pozostajaca reszta (wyjscia w gore)wyjscia rozpoczynamy skret wlasciwy. Nie tłumacz się. Winny się tłumaczy. 6 słów - twoja dewiza - maks 20, po co te elaboraty? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... AndRand Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Zawsze do usług "biedny miś" - trep. Tak się kończy promowanie carvingu do jazdy w puchu Te pokazane wcześniej przykłady były nie w puchu, a w mocno zgipsowanym, twardym sniegu. Puch tak mocno reaguje na lekkie zmiany balansu, że siłowe techniki się słabo sprawdzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... pytek23 Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Tak się kończy promowanie carvingu do jazdy w puchu Te pokazane wcześniej przykłady były nie w puchu, a w mocno zgipsowanym, twardym sniegu. Puch tak mocno reaguje na lekkie zmiany balansu, że siłowe techniki się słabo sprawdzają. Trzeba wiedziec kiedy mozna sobie pozwolic na technike cieta poza trasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Moje drogie wielblady o czym piszecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Harpia Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 edit. Do usunięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 1 2 3 Dalej Strona 3 z 3 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów Cała aktywność Strona główna Ski Forum Biegówki / Skitury / Ski-alpinizm Dobór nart do skitouringu, prośba o poradę
fredowski Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Zapytam z ciekawosci ile tu było skrętów? Zawsze do usług "biedny miś" - trep. Przywolany przez "biednego misia" - trepa film to pomoc naukowa w temacie "jazda w glebokim sniegu". Film opatrzony byl komentarzem na ktory kopiscie czasu zabraklo. Jednym z wielkich utrudnien jazdy w glebokim sniegu jest glebokie zapadanie sie nart. Po 3/4 skretach mozna juz stracic sily i rownowage do rownomiernego wyrywania nart spod sniegu. Jezeli dzieje sie to na lagodnym zboczu na ktorym nie mozna uzyskac predkosci jazda konczy sie gleba. Klaszcze w dlonie i wolam: biedny misiu - trepie! Prosze doniesc drugi film (kontynuacje pokazanego). Na ktorym widac dalsza jazde na bardziej stromej czesci. Tu predkosc jest wieksza, narty nie zapadaja sie tak gleboko. Mimo tego ulatwienia to jazda na nartach o profilu slalomowym (sztywne waskie i krotkie) latwa nie jest. W takich sytuacjach wykonujemy skret na 2 czesci. 1. Wyjsciem w gore ale nie do konca wyrywamy narty spod sniegu. 2. Pozostajaca reszta (wyjscia w gore)wyjscia rozpoczynamy skret wlasciwy. Cala nadzieja w tym czy "Jan" doniesie(drugi film) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... kordiankw Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Przywolany przez "biednego misia" - trepa film to pomoc naukowa w temacie "jazda w glebokim sniegu". Film opatrzony byl komentarzem na ktory kopiscie czasu zabraklo. Jednym z wielkich utrudnien jazdy w glebokim sniegu jest glebokie zapadanie sie nart. Po 3/4 skretach mozna juz stracic sily i rownowage do rownomiernego wyrywania nart spod sniegu. Jezeli dzieje sie to na lagodnym zboczu na ktorym nie mozna uzyskac predkosci jazda konczy sie gleba. Klaszcze w dlonie i wolam: biedny misiu - trepie! Prosze doniesc drugi film (kontynuacje pokazanego). Na ktorym widac dalsza jazde na bardziej stromej czesci. Tu predkosc jest wieksza, narty nie zapadaja sie tak gleboko. Mimo tego ulatwienia to jazda na nartach o profilu slalomowym (sztywne waskie i krotkie) latwa nie jest. W takich sytuacjach wykonujemy skret na 2 czesci. 1. Wyjsciem w gore ale nie do konca wyrywamy narty spod sniegu. 2. Pozostajaca reszta (wyjscia w gore)wyjscia rozpoczynamy skret wlasciwy. Nie tłumacz się. Winny się tłumaczy. 6 słów - twoja dewiza - maks 20, po co te elaboraty? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... AndRand Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Zawsze do usług "biedny miś" - trep. Tak się kończy promowanie carvingu do jazdy w puchu Te pokazane wcześniej przykłady były nie w puchu, a w mocno zgipsowanym, twardym sniegu. Puch tak mocno reaguje na lekkie zmiany balansu, że siłowe techniki się słabo sprawdzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... pytek23 Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Tak się kończy promowanie carvingu do jazdy w puchu Te pokazane wcześniej przykłady były nie w puchu, a w mocno zgipsowanym, twardym sniegu. Puch tak mocno reaguje na lekkie zmiany balansu, że siłowe techniki się słabo sprawdzają. Trzeba wiedziec kiedy mozna sobie pozwolic na technike cieta poza trasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Moje drogie wielblady o czym piszecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Harpia Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 edit. Do usunięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 1 2 3 Dalej Strona 3 z 3 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0 Przejdź do listy tematów
kordiankw Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Przywolany przez "biednego misia" - trepa film to pomoc naukowa w temacie "jazda w glebokim sniegu". Film opatrzony byl komentarzem na ktory kopiscie czasu zabraklo. Jednym z wielkich utrudnien jazdy w glebokim sniegu jest glebokie zapadanie sie nart. Po 3/4 skretach mozna juz stracic sily i rownowage do rownomiernego wyrywania nart spod sniegu. Jezeli dzieje sie to na lagodnym zboczu na ktorym nie mozna uzyskac predkosci jazda konczy sie gleba. Klaszcze w dlonie i wolam: biedny misiu - trepie! Prosze doniesc drugi film (kontynuacje pokazanego). Na ktorym widac dalsza jazde na bardziej stromej czesci. Tu predkosc jest wieksza, narty nie zapadaja sie tak gleboko. Mimo tego ulatwienia to jazda na nartach o profilu slalomowym (sztywne waskie i krotkie) latwa nie jest. W takich sytuacjach wykonujemy skret na 2 czesci. 1. Wyjsciem w gore ale nie do konca wyrywamy narty spod sniegu. 2. Pozostajaca reszta (wyjscia w gore)wyjscia rozpoczynamy skret wlasciwy. Nie tłumacz się. Winny się tłumaczy. 6 słów - twoja dewiza - maks 20, po co te elaboraty? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AndRand Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Zawsze do usług "biedny miś" - trep. Tak się kończy promowanie carvingu do jazdy w puchu Te pokazane wcześniej przykłady były nie w puchu, a w mocno zgipsowanym, twardym sniegu. Puch tak mocno reaguje na lekkie zmiany balansu, że siłowe techniki się słabo sprawdzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... pytek23 Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Tak się kończy promowanie carvingu do jazdy w puchu Te pokazane wcześniej przykłady były nie w puchu, a w mocno zgipsowanym, twardym sniegu. Puch tak mocno reaguje na lekkie zmiany balansu, że siłowe techniki się słabo sprawdzają. Trzeba wiedziec kiedy mozna sobie pozwolic na technike cieta poza trasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... fredowski Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Moje drogie wielblady o czym piszecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Harpia Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 edit. Do usunięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Poprzednia 1 2 3 Dalej Strona 3 z 3 Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0
pytek23 Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Tak się kończy promowanie carvingu do jazdy w puchu Te pokazane wcześniej przykłady były nie w puchu, a w mocno zgipsowanym, twardym sniegu. Puch tak mocno reaguje na lekkie zmiany balansu, że siłowe techniki się słabo sprawdzają. Trzeba wiedziec kiedy mozna sobie pozwolic na technike cieta poza trasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fredowski Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Moje drogie wielblady o czym piszecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harpia Napisano 2 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 edit. Do usunięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi