BLADY Napisano 28 Września 2016 Udostępnij Napisano 28 Września 2016 Witam serdecznie,Chciałbym Was poinformować, szczególnie tych z problemami z jazdą, kontuzjami kolan, nóg, kręgosłupa, że w tym roku będzie dostępny nowy model Skki Trikk produkowany w Polsce z dumnym napisem Made in Poland.Zapraszam do rozmów i pytań, testów zimowych i poszerzenia swojej pasji narciarskiej. Retrospekcja zdjęciowa: Pasja: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADY Napisano 6 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2016 https://www.facebook...?type=3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADY Napisano 30 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2016 A jakies konkrety jesli chodzi o model Polski Model Made in Poland produkowany w Polsce ma generalnie wszystko zmienione, przekonstruowałem właściwie każdą część by sprzęt był jeszcze bezpieczniejszy ( jeżeli można mówić o jakimkolwiek niebezpieczeństwie podczas jazdy na Skki ). Są nowe narty, ze zwiększoną o 70% sztywnością poprzeczną, zmienione wymiary i długość przedniej narty, ta zmiana wraz ze zmienioną geometrią powoduje, ze jazda na Skki w skręcie jest taka sama jak byśmy jechali pendolino po torach. Na wejściu w skręt i na wyjściu ze skrętu ( każdego ) utrzymujemy taką samą idealną krawędź bez żadnych uślizgów. Nowy system składania, z jednym PINem blokady. Ta modyfikacja daje dużą łatwość i swobodę przy zapinaniu, odpinaniu blokady składania, teraz się to robi jednym palcem , duży komfort. Zmieniliśmy platformy, teraz są płaskie z kolcami, rozwiązanie zaczerpnięte z opon zimowych. Ta modyfikacja z płaskimi platformami wyraźnie wpłynęła na komfort i zwiększoną kontrolę jazdy przez stopy które dociskają tylne narty do śniegu. jest nowy przegub ze zwiększonym polem pracy, co to daje? teraz podczas jazdy w skręcie stawiamy narty niemal pod kątem 90 stopni do śniegu. Stopy mocowania nart są aluminiowe, sztywniejsze i wraz z przeprojektowanymi pałąkami mocowania nart wyraźnie usztywniają cały układ wiązania nart. Nowa lżejsza kierownica, z miękkiej pianki , aluminiowym rdzeniem i lekkim sztywnym wspornikiem kierownicy. Rura sterowa jest z wyciskanego profili, przez co osiągnęliśmy większą sztywność rury sterowej. Nowa dłuższa smycz bezpieczeństwa z możliwością zapinania do kostki. W standardzie każdy skki ma teraz smycze zabezpieczające narty No i jest lżejszy od poprzedniego modelu o 600 gram . Tylko tyle zmian albo aż tyle zmian Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options... Dołącz do dyskusji Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą. Dodaj odpowiedź do tematu... × Wklejono zawartość z formatowaniem. Usuń formatowanie Dozwolonych jest tylko 75 emoji. × Odnośnik został automatycznie osadzony. Przywróć wyświetlanie jako odnośnik × Przywrócono poprzednią zawartość. Wyczyść edytor × Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL. Wstaw grafikę z URL × Komputer Tablet Smartfon Dodaj odpowiedź Udostępnij More sharing options... Obserwujący 0
Rekomendowane odpowiedzi