jan koval Napisano 17 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 Dynastar'y z serii Omeglass w ogóle ostatnio bardzo "sportowe" się zrobiły. Szczególnie topowa wersja "64" Jest ona chyba najsztywniejszą i najtrudniejszą topową slalomką wszystkich producentów, jest ona chyba najbardziej zbliżona do tych z PŚ, bez zbędnych "ulepszeń" - tj. wierzchnia warstwa całkowicie gładka, ścięta pod kątem prostym, później krawędź. Nie wiem jak to można opisać, ale na żywo ta narta wygląda na bardzo "rasową", "surową" W sumie "63" też jest bardzo dobra, narta bardziej dla ludzi o ciut mniejszym zacięciu sportowym. jak w zyciu: placisz za dynastar'a lub innego atomic'a i dostajesz to za co zaplaciles: za volkl'a trzeba zaplacic ale dostaje sie volkl'a a nie elan'a (z gory przepraszam posiadaczy w/w marek) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobas Napisano 17 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 Na zdjeci jet to 160cm narta jest to dolny race stock czy tez po polsku klubowa. Ale polecam jest to jedna z najleprzych slalomek jesli jestes pewny ze dasz sobie z nia rade sztywna i nie wybacza bledow . Co do wytrzymalosci tych desek zajezdzic deske z trzema warstwami tytanu nie jest tak latwo a juz napewno nie ma obaw na trasach gdzie nie jestes sam wazysz 75 kilo i jezdzisz 20 dni w roku Oskar Omeglass nie jest taka twarta mowa o rynkowej wersji (z rynkowych komurek Nordica jest najsztywniejsza sl co do prawdziwych Race nart te dostaniesz w ruznych sztywnosciach to juz nalezy do wyboru zawodnika ale naj bardziej kluskowata z tych nart jest sztywniejsza nia jakakolwiek narta jaka miales kiedykolwiek w rekach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muggin Napisano 17 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 Na zdjeci jet to 160cm narta jest to dolny race stock czy tez po polsku klubowa. Ale polecam jest to jedna z najleprzych slalomek jesli jestes pewny ze dasz sobie z nia rade sztywna i nie wybacza bledow . Co do wytrzymalosci tych desek zajezdzic deske z trzema warstwami tytanu nie jest tak latwo a juz napewno nie ma obaw na trasach gdzie nie jestes sam wazysz 75 kilo i jezdzisz 20 dni w roku Oskar Omeglass nie jest taka twarta mowa o rynkowej wersji (z rynkowych komurek Nordica jest najsztywniejsza sl co do prawdziwych Race nart te dostaniesz w ruznych sztywnosciach to juz nalezy do wyboru zawodnika ale naj bardziej kluskowata z tych nart jest sztywniejsza nia jakakolwiek narta jaka miales kiedykolwiek w rekach na zdjęciu rzeczywiście jest 160cm ale tam jest napisane w aukcji że narta ma 165... czy to co pokazali na obrazku JESt nartą komórkowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jan koval Napisano 17 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2007 na zdjęciu rzeczywiście jest 160cm ale tam jest napisane w aukcji że narta ma 165... czy to co pokazali na obrazku JESt nartą komórkowa? jest bo ma budowe sandwich i zaodnicza plyte: to co powiedzial bobas (ja nie powiekszylem zdjecia) potwierdza to co pisalem poprzednio:oni pokazuja zdjecie takiej samej narty ale nie tej ktopra sprzedaja: to jest normalna praktyka w e-bay: i pamietaj : w e-bay masz duza gwarancje, chociaz ja jak sprzedawalem samochod przez e-bay mialem troche klopotow z nabywca.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jan koval Napisano 18 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2007 Normalnie jak w przedszkolu „ja mam najlepsze kredki, bo tata mi z Niemiec przywiózł”. Jakieś kompleksiki czy co??? to nie kredki to fakty.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.