Skocz do zawartości

gogle na trudne warunki OAKLEY AMBUSH


jawor61

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W takim razie szybka nadawała się do reklamacji, ponieważ wilgoć wchodziła do warstwy izolacyjnej, gdzie nie miała prawa się pojawić przy nieuszkodzonej uszczelce.

Po prostu te gogle nie nadawały się do jazdy jak padł śnieg ;(

W innych nigdy ten problem nie występował, a w okleyach tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem to, jak i Twoje negatywne doświadczenie oraz spowodowaną nim niechęć do tej marki. Każdy by się wkurzył. Te gogle nadawały się jednak do reklamacji, bo po prostu były uszkodzone i sprzedawca powinien był rozwiązać ten problem.

 

Być może kupiłaś gogle z wadliwą/odklejoną izolacją między szybkami. Przy pięciu szkłach, z którymi miałem do czynienia, między szybkami parowania nie ma i nigdy nie było. Najwięcej używam Blue Iridium i H.I. Yellow, jeździłem w nich w temperaturach od -32° do +12°C, bez względu na opady śniegu nie zachodzą parą.

 

Przypominam sobie jednak sytuację, gdy przy ciężkim popołudniowym opadzie mokrego śniegu w Val d'Isere przy zjeździe z Col de l'Iseran trzeba było co kilkanaście metrów przecierać szybkę, bo była absolutnie zaklejona śniegiem i nie było widać niczego. Wtedy wokół płatków na zewnętrznym szkle pojawiała się para. Ale to zdecydowanie nie były warunki umożliwiające bezpieczną jazdę i trzeba było się szybko zwijać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc jeśli chodzi o jazdę nocną trudnych warunkach (zamieć) i przy lampach "sodowych" - zasugerowałem się tym, o czym pisał Wujot:

 

http://www.skiforum....mbush/?p=492742

i nabyłem gogle z transparentną szybką kat. 0

 

W porównaniu do moich Uvexów z pomarańczową szykbą róznica jest kolosalna na korzyść transparentnych.

 

Jeszcze tylko zobaczę jak jest we mgle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc jeśli chodzi o jazdę nocną trudnych warunkach (zamieć) i przy lampach "sodowych" - zasugerowałem się tym, o czym pisał Wujot:

 

http://www.skiforum....mbush/?p=492742

i nabyłem gogle z transparentną szybką kat. 0

{...}

Jeszcze tylko zobaczę jak jest we mgle.

 

sugerujac sie tym samym tez nabylem swego czasu transparentne apliny, do jazdy nocnej sa idealne, natomiast w ciezszych warunkach (mgla, opady sniegu czy nawet po prostu duze zachmurzenie) nie nadaja sie kompletnie.

 

A co myslicie o UVEX Downhill 2000 polarvision ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...