konradzzz Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 Witam mam poważny problem otóż kupiłem nartę Head Gs rd 188 cm i problem polega na tym ze narta uległa delikatnemu skrzywieniu tak jakby rokers narta była użytkowana 3 dni we Włoszech i 2 dni w Polsce i odałem ja do reklamacji i jej nie uznali co w takim razie zrobić czy jest jakas możliwość ubiegania sie o dalsza wymaine czy to jednak moja wada i nic z tym nie idzie zrobic ? Proszę o porady jadę do Włoch za 3 dni i tą narte bym potrzebował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruner79 Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 W 3 dni nic nie zrobisz, chyba ze ja na kolanie naprostujesz A tak na powaznie, jak nie uznali reklamacji to i tak nie uznaja, jak widzisz w mojej stopce mialem podobnie, a sie okazuje ze nietylko ja mialem taki przypadek, ogolnie mowiac hEADA trzeba omijac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradzzz Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 i co wymienili czy nic a nic? bo mam zamiar sie odwoływać ponieważ jedze tylko na trasach przygotowowanych i na takiej trasie ulegla uszkodzeniu a oni do mnie ze ich to nie obchodzi tylko oni nie stwierdzili wady w konstrukcji narty a taka prawda ze wysłali tylko fotki do heada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruner79 Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 Tak najlatwiej - uszkodzenie mechaniczne z winy klienta. Ciekawe jest to ze coraz wiecej pojawia sie bubli u takich marek i nic z tym nie robia a dechy nie naleza do najtanszych. U mnie nic nie dalo, rzecznik praw konsumenta nic nie zdzialal, rozmawialem z sales manager heada w AT i tez nic Firmy head od tamtej pory nie widze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradzzz Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 masakra ja kupiłem po sezonie dalem 2400 a sezonie o wiele drozej i pomyslec ze taka narta juz do kosza sie nadaje po kilku zjazdach ja bede pisal odwołanie bo jako tako mi oni nie podali kakretnej odpowiedzi tylko stwierdzili uszkodzenie nie z winy fabrycznej usterki i jak mowie ze jedze tylko na przygotowanych trasach to ich nic nie interesuje bo jako tako powodu nie podaja ze walniecie czy cos tylko stwierdzaja ze moja wina i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yukisan Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 masakra ja kupiłem po sezonie dalem 2400 a sezonie o wiele drozej i pomyslec ze taka narta juz do kosza sie nadaje po kilku zjazdach ja bede pisal odwołanie bo jako tako mi oni nie podali kakretnej odpowiedzi tylko stwierdzili uszkodzenie nie z winy fabrycznej usterki i jak mowie ze jedze tylko na przygotowanych trasach to ich nic nie interesuje bo jako tako powodu nie podaja ze walniecie czy cos tylko stwierdzaja ze moja wina i tyle Witam Przy okazji pisania odwołania proponuję poprawić polszczyznę ( przynajmniej w piśmie ) jeśli chcesz być poważnie potraktowany. Szczerze życzę powodzenia. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bocian74 Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 Może pomoże? http://www.konsument...-uslug-2.html#5 Ale skoro kupiona po sezonie, to te 6 miesięcy już pewnie minęło... Pozdr Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradzzz Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 a pisze szybko i w nerwach dlatego błędy narty zostały kupione pod koniec lutego wiec 6 miesięcy minęło . Bede pisał odwołanie bo jako tako powodu niema czemu uległa uszkodzeniu tylko ze to nie wada fabryczna . Dowiedziałem sie ze firma CoolSport z Krakowa w której została narta zakupiona przez sklep w tym roku przestała być autoryzowanym serwisantem heada a opinie własnie wydała ta firma w której maja rzeczoznawce . Co według was najlepiej zrobić w tej sytałcji ? Czy może jak będę w austri włoszech tam udać do jakiegoś intersportu i może to będzie lepiej potraktowane ? Narta jest zawodnicza ona powinna przenosić spore obciążenia w dodatku gigantowa a wiadomo zawodowcem nie jestem a lubie pośmigać od czasu do czasu gigantowo dlatego tez taki zakup narta niema przy szacie graficznej ani od spodu żadnych uszczerbków co mogło wnioskować o jakimś walnięciu w coś nartą .W czasie rozmowy wyszło jak tylko pojawi sie na stoku jakas niewielka mulda lub stok jest nie idealnie równy to powiem zaprzestać jazdy na nartach co wiadomo jak wyglada czyli 2 h jazdy z rana i do domu wiec to trochę niedopuszczalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukas63 Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 jedynie sprawa sądowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradzzz Napisano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 ogólnie teraz mogę stwierdzić ze NIE POLECAM HEAD!! masakra teraz patrze sie na moja slalomke SL i jeszcze bardziej krzywiona jeździłem na atomikach fisherach i volkach i żadna mi się nie skrzywiła a te 2 w jeden sezon poszły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keicam Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 Witam mam poważny problem otóż kupiłem nartę Head Gs rd 188 cm i problem polega na tym ze narta uległa delikatnemu skrzywieniu tak jakby rokers narta była użytkowana 3 dni we Włoszech i 2 dni w Polsce i odałem ja do reklamacji i jej nie uznali co w takim razie zrobić czy jest jakas możliwość ubiegania sie o dalsza wymaine czy to jednak moja wada i nic z tym nie idzie zrobic ? Proszę o porady jadę do Włoch za 3 dni i tą narte bym potrzebował Wrzuć fotki!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradzzz Napisano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 gigantki nie mam bo zglosilem niezgodnosc towaru z umowa i dalej u nich jest ale wrzuce foto sl http://img9.imagesha...6/imag0270q.jpg Użytkownik konradzzz edytował ten post 06 marzec 2013 - 16:18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keicam Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 Przykro to pisać, ale znając "nasze" realia, uważam że nie masz szans:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruner79 Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 Masz rocker, lepiej pojda w puchu Slynna firma coolsport hehe, nie ma szans, rozmawialem z ich szefem jak reklamowalem swoje narty i pytam sie skad maja rzeczoznawce? A oni, ze maja, ja mowie - no na bank pan Edek magazynier co mu pieczatke wyrobiliscie RZECZOZNAWCA Coz, twoj przypadek to nie jedyny, widocznie head przeszedl na typowa produkcje masowa Dziwi znowu olewatorskie podejscie do klienta, ani prob rewanzu z ich strony - chociazby nie wiem potestowe dechy zalatwic z innego sezonu, cokolwiek, tak jak u mnie: PAN USZKODZIL NARTY Z WLASNEJ WINY. Gdybys znalazl rzeczoznawce i ocenilby stan twoich dech to inna bajka, ale ja dzwonilem nawet do PZN-u i sie pytalem czy sa takie osoby w kraju i nie mieli zadnego pojecia. A najgorsza rzecza jest to ze head w AT przystaje zawsze na wersje coolsporta,tak mi sie wydaje, bo co maja zrobic? wydac inna opinie? i strzelic sobie w kolano? Użytkownik bruner79 edytował ten post 06 marzec 2013 - 20:32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradzzz Napisano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 Własnie myślałem bo jako tako Head dba o klienta i bo we Włoszech tego pełno jedzi co prawa tez cos czuje ze to przegram bo cool sport leci w jajo i jak rozmawialem rzeczoznawca widac po nim ze jako tako niema pojęcia jak mogło sie to stać bo pytałem o wszytko tylko odrazu mówi ze to nie wina narty i tyle . Dziś zgłosiłem niezgodność towaru z umowa aby chodz uprzykrzyć im zycie bo kurde 2 pary nart i to takich wysokich modeli w jeden sezon poszło sie rypać .Ja już wypowiedziałem nie kupie nigdy juz HEDA I NIKOMU TYCH NART NIE POLECAM . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruner79 Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 Ja już wypowiedziałem nie kupie nigdy juz HEDA I NIKOMU TYCH NART NIE POLECAM . Welcome Jak zlozyles reklamacje w sklepie gdzie kupiles, bo tam powinienes ja zlozyc i jesli nie odpowiedza ci w terminie 14 dni, chociaz o minute sie spoznia to masz nowe narty Ale widzac po twoich postach chyba z reklamacja sklep ominales i odrazu z coolsportem sie skontaktowales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradzzz Napisano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 wiesz pojechałem do sklepu aby zareklamować i oni do mnie ze jeśli jadę do Włoch i potrzebuje pilnie to dadzą pismo z sklepu i abym je zawiózł do coolsportu i tak zrobiłem i dzwonie do nich jak z reklamacji mówią ze niema opcji wiec dziś zawiozłem pismo do sklepu a narty maja być tam odesłane wiec teraz już zostaje czekać mi a co do 14 dni to mam dostać pismo bo telefonu nie podawałem i to bdliczone dni robocze czy normalne ? i czy to bd liczone od dnia nadania czy od otrzymania? Wogule sadze ze to Head ma tak kijowe narty bo w domu posiadam same topowe modele nawet rocznikowo 2007 i nawet te ani deczko nie sa walniete a te Heady kupiłem w tym roku i odrazu po 5 jazdach takie jaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruner79 Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 Trzeba bylo wyslac za potw.odbioru, ale jak pismo zlozyles w sklepie to liczy sie data zlozenia, trzeba bylo zrobic kopie,w sklepie podbiliby ze przyjeli,z tego co pamietam to 14 dni roboczych, gdyby sklep sie spoznil to masz nowe narty tak jak pisalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradzzz Napisano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 zaniosłem to do sklepu dziś w 2 egz jeden dla mnie jeden dla nich oba podpite przez nich czyli liczy sie data dostarczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradzzz Napisano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 Chyba zrobię podobnie ;D jak ty z podpisem Nigdy HEad i Cool Sport !!! taka kasa w błoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradzzz Napisano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 Dziś dostałem odpowiedz według mnie juz bez szans widze jestem dodam foto opini oraz fotki WIEC LUDZIE NIE KUPUJCIE HEDA I W COOLSPORCIE !! nart http://imageshack.us...8/imag0322o.jpg http://imageshack.us...3/imag0323s.jpg http://imageshack.us.../imag0321nz.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arfi Napisano 19 Marca 2013 Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 Cześć. Ja mam to samo z rtm volkla. Odpowiedź: narta użyta niezgodnie z przeznaczeniem. A jest film, na którym chyba widać moment uszkodzenia. Przesłałem importerowi, nie odpisali. W tym sezonie już nieco przywykłem do odrzucania reklamacji. Kryzys w kraju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradzzz Napisano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 No jest bardzo nie ciekawie z obecnymi nartami ale naprawde takiego badziewia jaki robi Head nie spotkałem z innymi nartami których uzywam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berry Napisano 19 Marca 2013 Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 Dziś dostałem odpowiedz według mnie juz bez szans widze jestem dodam foto opini oraz fotki WIEC LUDZIE NIE KUPUJCIE HEDA I W COOLSPORCIE !! nart http://imageshack.us...8/imag0322o.jpg http://imageshack.us...3/imag0323s.jpg http://imageshack.us.../imag0321nz.jpg ja nie wiem, jak zostały uszkodzone te narty, ale rozbawiło mnie zdanie pozostawiające alternatywę : albo najechanie na miękki śnieg , albo na nierówność... Zaczynam się bać miękkiego sniegu ... A z innej beczki: co to jest miękki śnieg ? Czy skoro nierówność jest powodem odrzucenia reklamacji, bo jest nierównością, która uszkadza narty, to trzeba zgłosić się po odszkodowanie do właściciela stoku ? ... Z jeszcze innej beczki... Patrząc na krzywiznę nart, któreś z Was (Head, albo Ty ) jest dośc powtarzalne .. Albo Head w produkcji, albo Ty w jeździe Użytkownik berry edytował ten post 19 marzec 2013 - 13:58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Harpia Napisano 19 Marca 2013 Udostępnij Napisano 19 Marca 2013 Cześć. Ja mam to samo z rtm volkla. Odpowiedź: narta użyta niezgodnie z przeznaczeniem. Możesz przybliżyć jak bardzo niezgodnie z przeznaczeniem jej używałeś ? Wbijałeś gwoździe? Dokonywałeś włamu wyważając kraty? Czy równie coś abstrakcyjnego? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.