yoss Napisano 27 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2019 Teoretycznie z tym rokerem narta jest mniej agresywna i trzeba swiadomie/umiejetnie zaciesniac skret czy wrecz na odwrot? Jedyny dostrzegalny przeze mnie efekt tego rockera, to że przy mniejszej prędkości (jak się zwozisz) narta w momencie złapania krawędzi inicjuje zakręt mocniej, tak jakby przejmowała trochę sterowanie. Przy bardziej agresywnej, szybszej jeździe, nie zaobserwowałem tego zjawiska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Introzime Napisano 27 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2019 Ale która? Bo to są 3 różne narty: Do 15/16 (włącznie) - bez charakteru zdecydowanie. 16/17 i 17/18 - zmiana materiału (Carbon Alloy Matrix) diametralnie zmieniła jej charakterystykę. Nabrała wyrazu, została utwardzona, trzymanie na lodzie wzorowe (jak na nartę tego typu). Taką posiadam. 18/19 - kolejna zmiana, kształt, taliowanie bardziej w stronę nart freeridowych. Nie znam, nie jeździłem. Zapewne trafiłem na te 15/16, wypożyczalem je rok temu w Białce, więc całkiem możliwe że moja opinia była błędna, dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikon255 Napisano 27 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2019 Jedyny dostrzegalny przeze mnie efekt tego rockera, to że przy mniejszej prędkości (jak się zwozisz) narta w momencie złapania krawędzi inicjuje zakręt mocniej, tak jakby przejmowała trochę sterowanie. Przy bardziej agresywnej, szybszej jeździe, nie zaobserwowałem tego zjawiska. przy zwozce na lodzie nie czulem tego efektu. Za to przy smigu krawedz lapie dosc zdecydowanie. Ale to raczej porzadane Mozliwe, ze przy wiekszej ilosci luznego sniegu ten roker bedzie lekko ciagnal skret przy zwozce. Sie zobaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iven Napisano 28 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2019 Mam konkretne pytanie od średniaka: obecnie i od samego początku mojej zabawy z nartami czyli 10lat jeźdżę na tych samych deskach: Fischer Race SC 160. Jakiś czas temu były testy Volkla w Beskid Sport Arena i przez 2h jeździłem na Kendo. W tamtych warunkach (kasza i muldy) jeździło mi się nieporównywalnie łatwiej. Mam jak wspomniałem leciwe narty i pomimo, że ciągle dają radę i wzajemnie się rozumiemy to jednak w trudniejszych warunkach jestem za słaby i fizycznie i technicznie aby jeździć a nie zsuwać się przez dłuzej niz 3h. Dlatego pomysł aby zakupić nowe narty i teraz pytanie: czy jeżdżąc w większości po przygotowancyh trasach lepiej wybrać np. XDR 84ti czy XDR 88 ti - genelranie jakie ma znaczenie to więcej 4mm pod butem ? czy znacząco poprawia zachowanie w czasie jazdy po nieprzygotowanych stokach a obniża po przygotowanych ? Wg. "papki ze strony" producenta obie narty mają tą samą budowę i identyczne zastosowanie ( trasa , poza trasą) różnią się jedynie geometrią , węższe mają r15m ,szersze r17m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
star Napisano 10 Marca 2019 Udostępnij Napisano 10 Marca 2019 http://www.skiforum....od-butem/page-3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.