Skocz do zawartości

test voelkl'i na 2012/13


jan koval

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jasne, na Allegro około 1300 zł, muszę się też sam poprawić błędnie wpisałem nazwę nastąpił tzw. "czeski błąd", nazwa nowej kolekcji damskiej to nie ESSEZNA tylko oczywiście ESSENZA, i dopiero te narty z nowej kolekcji mają profil TIP ROCKER - tegoroczna kolekcja Attiva ma profil Full Camber. Narty z nowej kolekcji to od najniższego modelu: ADORA, AURENA, VIOLA, CHIARA, ALLURA CHARISMA. Cechą charakterystyczną nowej kolekcji w odróżnieniu od Attiwy jest oprócz profilu TIP ROCKER obniżona waga przy większej szerokości. Z tej grupy testowałem 2 narty - tj. ALLURA i CHIARA. Pozdrawiam

Załączone miniatury

  • DSC02291.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostałe testowane przeze mnie narty: V-WERKS CODE V-WERKS RTM RTM 75 RTM 77 RTM 80 RTM 84 THE CODE SPEEDWALL THE CODE PSI RACERIGER SPEEDWALL GS RACERIGER SPEEDWALL SL YELLOW (występuje również wersja kolorystyczna BLUE) RACERIGER SC PSI BRIDGE KENDO MANTRA Nowy Tigershark niestety nie został udostępniony do testowania ponieważ nie ma żadnych zmian poza inną bardziej matową szatą graficzną. Szkoda. Abym nie zapomniał - nowe Racetiger's Speedwall mają być oklejone specjalną folią, po to, żeby powierzchnia lakierowana nie niszczyła się tak szybko jak to ma miejsce obecnie. THE CODE zostały "odkodowane". Inne szczegóły z testów w terminie późniejszym. Pozdrawiam

Użytkownik krzychuszczecin edytował ten post 02 marzec 2012 - 22:19

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostałe testowane przeze mnie narty: V-WERKS CODE V-WERKS RTM RTM 75 RTM 77 RTM 80 RTM 84 THE CODE SPEEDWALL THE CODE PSI RACERIGER SPEEDWALL GS RACERIGER SPEEDWALL SL YELLOW (występuje również wersja kolorystyczna BLUE) RACERIGER SC PSI BRIDGE KENDO MANTRA Nowy Tigershark niestety nie został udostępniony do testowania ponieważ nie ma żadnych zmian poza inną bardziej matową szatą graficzną. Szkoda. Abym nie zapomniał - nowe Racetiger's Speedwall mają być oklejone specjalną folią, po to, żeby powierzchnia lakierowana nie niszczyła się tak szybko jak to ma miejsce obecnie. THE CODE zostały "odkodowane". Inne szczegóły z testów w terminie późniejszym. Pozdrawiam

tylko zwykle porownanie tych co Ty testowales i tych co ja (prawdopodobnie ta "aura" to byla nazwana "nastepca aury, ale nie zwrocilem uwagi w natloku info) daje niezly poglad na roznice rynku i preferencji na obu polkulach kuro katana gotama mantra RTM84 the Code Shiro Kendo V-werks i…………….Aura…… Swoje narty ; kuro 2010/11 i mantra 2011/12 to od razu rzuca sie w oczy. u mnnie nawet chyba tigershark nie bylo a szkoda, chcociaz i tak chyba nie mial bym czasu (aha poprawilem na v-werks ,zeby Cie nie klulo w oczy)….. z kolei pokazanie w Polsce szerszych nart, z marketingowego p-tu, raczej sie nie oplaca. chyba z 6 lat temu na tych stronach forum "przepowiedzialem" trend w kierunku freeride i cos sie zaczyna chyba dziac w tym kierunku aha the code na 12/13 tez u mnie nie bylo, tylko w wersji V
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na testach były jeszcze inne narty udostępnione, np. Step, Kink, Ledge, narty Touring, i kilka innych modeli - ja wymieniłem te narty, na których jeździłem, były to te,które mnie interesowały z różnych względów. Pozdrawiam

mi najbardziej sie podoba voelkl pyra, zwlaszcza ze z p-niem wiaza mnie korzenie…..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tej grupy testowałem 2 narty - tj. ALLURA i CHIARA.

Mógłbyś napisać o swoich odczuciach z jazdy modelem CHIARA? W sieci niewiele znalazłem. Może to zabrzmi śmiesznie, ale żonie najbardziej te kolorystycznie odpowiadają, a ja lubię robić jej drobne przyjemności. Przy jej jeździe, drobne niuanse poszczególnych modeli nie mają znaczenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chiara to jest akurat narta, którą widać na zamieszczonym przeze mnie zdjęciu w wątku 32 na pierwszym planie. Tak się złożyło, że była dla mnie przygotowana do jazdy. Taliowanie narty 123_77_97, długości i R 141 [12,5] 148 [14,0] 155 [15,7] 162 [17,4]. Narty jak już wspomniałem wyposażone są w TIP ROCKER, a także w całkiem nowy bardzo lekki rdzeń drewniany, oraz wiązania 4Motion. Jest to odpowiednik narty SOL z tegorocznej kolekcji Attiva. Narta godna polecenia, bardzo łatwo skręca, do tego jest stabilna. Nie pamiętam na jakiej długości jeździłem chyba 155 cm, ale długości mi na pewno brakowało, przy mojej wadze +90 nie było żadnego problemu z jakimś "telepaniem", które występuje w wielu innych nartach. Jeździłem na tej narcie w śniegu mokrym, ciężkim, poza tym, że brakowało długości jazdę oceniam bardzo dobrze, przede wszystkim jest łatwo, lekko i przyjemnie. Narty naprawdę są bardzo lekkie jeśli chodzi o wagę co w przypadku Pań ma znaczenie. Co ciekawe mojej żonie również te narty się spodobały wizualnie - oczywiście zostały przeze mnie pozytywnie zarekomendowane :) Pozdrawiam - w razie pytań zapraszam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam kilka fotek V-Werks. Opinie o narcie i opis technologii zamieszczę później. Moja prywatna opinia - przewaga wersji Code nad RTM. Wolę narty o sportowym charakterze - to dlatego.

to troche nie tak tak jakbys porownywal the code do rtm zgadza sie ze code jest bardziej "sportowa". natomiast rtm bardziej universalna do wyboru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Zapomniałem o tym temacie :) pewnie przez tą ciszę. Masz rację Janie, to są różne narty, jednak mnie bardziej przypadła do gustu wersja Code. Równie dobrze ze względu na zainteresowanie moglibyśmy porozmawiać na ten temat na priv. Widziałeś w innym temacie wyżej ocenione BBR-y od RTM 84 :eek: O zgrozo...Na BBR sobie pojeździłem kilka dni, więc mam porównanie ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Nie chcę zakładać nowego tematu,bo jak sądzę w tym dowiem się wszystkiego....

Więc do rzeczy.

Chcę kupić Voelkle  code w odmianie speedwall i.......czy rocznik 2011/2012

http://www.skionline...dwall,4954.html

różni się czymkolwiek(oprócz szaty graficznej) od rocznika 2012/2013

http://www.skionline...dwall,5909.html

To jedno...bo drugie to już chyba raczej wiem-długość.

Wybiorę raczej 181...

Proszę kolegów którzy są bardziej zorientowani w temacie THE CODE o poradę.

Pozdrawiam Rafał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U jednych laminat sie rysuje u innych nie. Na moich sie nie rysował, u kolegow tak. Na modelach 11\12. Strasznie to nie wygladalo a na pewno nie przeszkadzalo w jezdzie. Volkl znany z tego ze np na racetigerach sl farba strasznie szybko schodzila (oprocz wersji demo). Czy to jest az tak istotne? Nie sadze. Narta jest swietna,a pare rysek na laminacie nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...