kefas123 Napisano 8 Marca 2011 Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 Ponieważ narty te są dość popularne a pytanie o katy częste, zamieszczam informacje od polskiego przedstawiciela, mowa o Voekl RaceTiger SL z kolekcji 2009/2010 88 stopni , 1,2 stopnia z tolerancją 2/10 od dołu 1,4 stopnia z tolerancją 4/10 z boku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B4ME Napisano 8 Marca 2011 Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 Też otrzymałem taką informację jednak nie do końca ją rozumiem ponieważ w serwisie biegły to ja nie jestem jakby nie można było napisać np: 88 z boku i podniesienie 0,5 a tak to nie wiem czy podniesienie 1,2 czy jak i o ocokaman z tą tolerancją ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucasd Napisano 8 Marca 2011 Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 Dokladnie jest tak: boczny 88 stopni z tolerancja +-0.4 dolne 1.2 stopni z tolerancja +-0.2 Trzeba ich pochwalic, ze jako jedni z niewielu odpowiadaja na pytanie o katy i nawet podaja tolerancje (dla wiekszosci nieistotna, chodzi o dokladnosc maszyn). Dziwi mnie tylko ich wysokosc podniesienia, czemu tak duza szczegolnie na SL. I z tego co sie orientuje wszystkie sklepowe takie katy maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B4ME Napisano 9 Marca 2011 Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 Trzeba ich pochwalic, ze jako jedni z niewielu odpowiadaja na pytanie o katy i nawet podaja tolerancje (dla wiekszosci nieistotna, chodzi o dokladnosc maszyn). A to na pewno odpowiedzeli mi na wszystkie pytania które im wysyłałem "lubie to" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master32 Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 Dodam tylko że w nowych deskach w fabryce, kąty nadaję sie maszynowo i zwykle bywa tak że zarówno krawędz boczna i dolna nie jest "pociągnięta" do końca tzn. może być tak ża na krótkim odcinku na dziobach i piętkach nie będzie kąta bocznego 88 tylko np. 90 i nie będzie na tym samym odcinku podniesienia 1.2 jak napisano wyżej tylko np.0 stopni. W związku z tym najlepiej udać się do serwisu w którym mozna zrobić to ręcznie (jak sie ma narzędzia to samemu również da sie takie coś zrobić). Swoją drogą 1.2 stopnia podniesienia w tego typu narcie to wg. mnie strasznie dużo. 1.2 jest niby po to aby narta łatwo wchodziła na krawędz, ale na nartach typu Racetiger SL "teoretycznie" powinni jezdzić tacy co już potrafią bardzo dobrze jezdzić i stopień podniesienia powinien wynosić max. 0,5 stopnia..... To jest moje zdanie, nie każdy moze się z nim zgodzić Dokladnie jest tak: boczny 88 stopni z tolerancja +-0.4 dolne 1.2 stopni z tolerancja +-0.2 Trzeba ich pochwalic, ze jako jedni z niewielu odpowiadaja na pytanie o katy i nawet podaja tolerancje (dla wiekszosci nieistotna, chodzi o dokladnosc maszyn). Dziwi mnie tylko ich wysokosc podniesienia, czemu tak duza szczegolnie na SL. I z tego co sie orientuje wszystkie sklepowe takie katy maja. Zgadza się, miałem kiedyś Atomic GS12 08/09 (sklepowe 175cm) i miały krawędz boczną 88 a podniesienie 1. O ile w GS to jest ok to tak jak napisałem wyżej w SL to troche dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jan koval Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 Dodam tylko że w nowych deskach w fabryce, kąty nadaję sie maszynowo i zwykle bywa tak że zarówno krawędz boczna i dolna nie jest "pociągnięta" do końca tzn. może być tak ża na krótkim odcinku na dziobach i piętkach nie będzie kąta bocznego 88 tylko np. 90 i nie będzie na tym samym odcinku podniesienia 1.2 jak napisano wyżej tylko np.0 stopni. W związku z tym najlepiej udać się do serwisu w którym mozna zrobić to ręcznie (jak sie ma narzędzia to samemu również da sie takie coś zrobić). Swoją drogą 1.2 stopnia podniesienia w tego typu narcie to wg. mnie strasznie dużo. 1.2 jest niby po to aby narta łatwo wchodziła na krawędz, ale na nartach typu Racetiger SL "teoretycznie" powinni jezdzić tacy co już potrafią bardzo dobrze jezdzić i stopień podniesienia powinien wynosić max. 0,5 stopnia..... To jest moje zdanie, nie każdy moze się z nim zgodzić Zgadza się, miałem kiedyś Atomic GS12 08/09 (sklepowe 175cm) i miały krawędz boczną 88 a podniesienie 1. O ile w GS to jest ok to tak jak napisałem wyżej w SL to troche dziwne dla mnie ktos, kto kupuje narte komorkowa wie z doswiadczernia jakie podniesienie i kat boczny potrzebuje w danych warunkach. zalecenia fabryczne sa tylko orientacyjne. wydaje sie , ze to podniesienie lekko przesadzone - nigdy tak SL-i nie robilem ( a wylacznie zajmuje sie volkl'ami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master32 Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 dla mnie ktos, kto kupuje narte komorkowa wie z doswiadczernia jakie podniesienie i kat boczny potrzebuje w danych warunkach. zalecenia fabryczne sa tylko orientacyjne. wydaje sie , ze to podniesienie lekko przesadzone - nigdy tak SL-i nie robilem ( a wylacznie zajmuje sie volkl'ami). Ok, tylko tu jest mowa prawdopodobnie o nartach sklepowych, bo jestem w 100% przekonany że komórka nie miałaby podniesienia 1.2 - raczej nie możliwe (chyba że na specjalne zamówienie zrobiony w fabryce), co do bocznego kata to 88 jest realny bo ja w Elanach SLX FIS miałem 87,5 z tym ze one wyszły z fabryki z "race programem" (struktura i kąty). Pzdr Użytkownik master32 edytował ten post 07 wrzesień 2011 - 18:26 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HesSki Napisano 4 Października 2011 Udostępnij Napisano 4 Października 2011 Tak, to mowa o sklepówce. Ma dokładnie 87,6 na 1,2 z tolerancją j/w (i mowa tu o świeżym roczniku) + oczywiście fabrycznie struktura diagonal. Narta tuningowo przygotowana, prosi się jedynie o gorące smarowanie i zabranie na stok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.