Skocz do zawartości

potrzebuje rzeczoznawcy,ktory oceni szkode moich nart...


Rekomendowane odpowiedzi

tak jak w temacie..moze ktos zna,slyszal,wie gdzie i do kogo sie zwrocic..konsultowalem z izba konsumencka,nawet do PZN-u dzwonilem..nikt nic nie slyszal..nikt nic nie wie..sprawa jest pilna..

Wejdź na stronę marki, znajdź kontakt, zrób zdjęcia z bliska, jedno całości cała serię tak by było dokładnie widać uszkodzenie z kodami paskowymi i nr fabrycznym wszystko czytelne !! opisz problem i prześlij. Bez pośredniczenia polskiego dystrybutora, bezpośrednio! Zobaczysz co będzie. Powinieneś nadmienić ze do tej pory myślałeś że to marka jest.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

bruner79 potrzebuję się z tobą skontaktowac. Jeśli możesz napisz mi informację na adres mailowy. ([email protected]) Mam podobny problem z nartami Head iSupershape i też walczę z coolsportem z K-wa.Z tym, że sprawa dotyczy złamanej narty pod płytą - z marca 2012. Nie wiem jak skończyła się twoja sprawa ale mam dla ciebie ciekawe informacje

Dokładnie, tak jak pisalem ci w mailu, opisz tu sprawe, wstaw zdjecia twoich headow, napisz jak na twoja reklamacje zareagowal coolsport itp, widac nie jestem odosobnionym przypadkiem,pzdr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega kupił Atomica którego mu po roku wymieniono na nowego z powodu rozklejenia. Po następnym sezonie problem się powtórzył i na jesieni dostanie nową nartę z linii 2013. Pytanie retoryczne . Lepszy Head czy Atomic. W końcu jakość gwarancji to spora część wartości towaru. Dodam jeszcze, że wszystko odbywa się bez "walki". Wysyła się narty i dostaje informację o wymianie na nowe.

Użytkownik Harpia edytował ten post 14 czerwiec 2012 - 15:59

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega kupił Atomica którego mu po roku wymieniono na nowego z powodu rozklejenia. Po następnym sezonie problem się powtórzył i na jesieni dostanie nową nartę z linii 2013. Pytanie retoryczne . Lepszy Head czy Atomic. W końcu jakość gwarancji to spora część wartości towaru. Dodam jeszcze, że wszystko odbywa się bez "walki". Wysyła się narty i dostaje informację o wymianie na nowe.

Dodam jeszcze, że wszystko odbywa się bez "walki". Wysyła się narty i dostaje informację o wymianie na nowe.

Cześć tak zachowuję się// dobra// szanowana firma która wie o wadliwej partii/iach, wtedy faktycznie odbywa się bez wojny i odbijania piłki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widać wszystko zależy od podejścia. Mi wymieniono na nowe Salomony 3V po tym jak w jednej narcie pękła krawędź. Nie musiałem nawet szukać kontaktu z producentem ani z dystybutorem - wystarczyły 3 dość ostre rozmowy telefoniczne i 2 najeżone paragrafami pisma do sprzedawcy. Dodam, że sprzedawcą był sklep sprzedający przez allegro. Warto wiedzieć, że niektórych reklamacji nigdy nie uwzględni dystybutor - chodzi o narty zakupione poza oficjalnym kanałem sprzedaży. Zdażają się bowiem w naszym pięknym kraju sprzedawcy, którzy oferują narty nie dopuszczone z różnych względów przez producenta do sprzedaży. Próba reklamowania takich nart u dystrybutora nic nie da, bo to nie on je sprowadził do Polski, nie jest gwarantem i nie ponosi odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...