keicam Napisano 10 Maja 2011 Udostępnij Napisano 10 Maja 2011 Dla takich firm jak HEAD 100 klientów to nic.....Nadal twierdzę że HEAD to jedne z najlepszych jak nie najlepsze narty. Czy faktycznie sądzisz że bycie najlepszym usprawiedliwia próżność i arogancję? Czy narty firm Vist, Volant, Stockli, Kneissl, lub Zai (totalny High End) są gorsze? Wydaje mi się że miałeś marne szanse żeby to sprawdzić! Head jest (tylko i aż) producentem "masówki". Poszczególne modele faktycznie wypadają w testach dobrze, inne słabo. Ale nie o to chodzi. Uważam że w tym wypadku się nie popisali! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hanka1 Napisano 11 Maja 2011 Udostępnij Napisano 11 Maja 2011 Duży jest sens takiego pisania. To nie kwestia czy to narty dobre w porównaniu z innymi markami czy niedobre. Istotna jest wiedza o sposobie w jaki został potraktowany klient, to o czym pisano wyżej, jak się kreuje wizerunek marki. Marka nie utrzyma swojej pozycji na rynku, jeśli przestanie się liczyć z klientami. A kropla drąży kamień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruner79 Napisano 11 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2011 Nigdy nie twierdziłem, ze head robi zle narty, nigdy nikogo nie bede namawial zeby nie kupowal head'ow, w wielu rozmowach i z Polska i z Austria wskazywalem na to iz widocznie byla to wadliwa para nart i, zeby wlasnie to uwzglednili. Widocznie sa tak "mocni" ze twierdza iz bubel u niech nie ma miejsca i nie ma mowy o jakiejs wadliwej parze nart. Pytalem o jedna taka narte,niestety nie posiadali, jedyny gest z ich strony to znizka na zakup nowych nart,a za taka cene jaka zaproponowali mozna smialo kupic na allegro:) Trudno, stalo sie jak stalo, jedyne pocieszajace jest w tym to, ze to uszkodzenie nie powstalo na jakiejs trudniejszej sciance i nic sobie nie zrobilem:) Osiagnalem juz rownowage Zen:D takze nie ma co tego wspominac, wazne ze nie musze juz o tym myslec:)pozdrawiam;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artoman Napisano 25 Września 2011 Udostępnij Napisano 25 Września 2011 Witam styczeń 2011, 3 dni jazdy Bachledowa Dolina, ostatni wracając do Polski jeździmy w Jurgowie. Trasa czerwona przy samym dole kumplel się wywraca na normalnej trasie. Zjeżdzamy na dół i patrzymy a jego narta z tyłu za wiązaniem rozwarstwiona i wygięta do góry. Ta sama sytuacja, reklamacje opisy.Tutaj w krótkim czasie odpowiedź uszkodzenie mechaniczne jego wina. Reklamacja odrzucona, kolejne pismo i dostał 50% rabatu na zakup nowych oczywiście rosołów. Nie miał wyjścia kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kajuJ Napisano 25 Września 2011 Udostępnij Napisano 25 Września 2011 Ja opisywałem chyba w 2007 r Fischer 3.5 miesiąca po gwarancji uznał reklamacje i przysłał nowe narty. Reklamowałem przez sklep w którym kupiłem narty! http://www.skiforum....ight=#post61766 Nie dochodzili kogo wina-ale to inna FIRMA. Pozdrawiam I nadal używam nart Fischera i Volkl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.