hlmale Napisano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2008 Cześć Szukam ofert obozów narciarskich dla doroslych w Austrii lub Wloszech. Moze byc z instruktorem. Niestety wyjechac moge tylko ja - kobieta zostaje w domu. Czy ktos z was zna jakas ofertę dla "singli" albo jakies wczasy narciarskie w Alpach. Wszystkie oferty w znanych biurach podrozy kieruja do rodzin z dziecmi albo do par. Jestem początkującym narciarzem [kiedyś jeździłem na nartkach, mysle ze nawet dosc dobrze, ale to były proste deski ATOMIC'a], kupilem w tym roku Carvingi i cały osprzęt. Po rozmowach ze znajomymi doszedłem do wniosku że trzeba skoczyc w te alpy bo szkoda czasu i pieniedzy na POLSKO-SLOWACKIE kolejki i braki sniegu. :cool: Krystian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M4ster Napisano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2008 Moim zdaniem jezeli potrzebujesz obozu to szukaj wyjazdów z jakiś uniwersytetów itp. naprzykład: http://www.polibuda....o_Sesji_Zimowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nika_k Napisano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2008 Poszło na priva. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hlmale Napisano 22 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2008 Monia, dzieki na privie Użytkownik hlmale edytował ten post 22 grudzień 2008 - 22:49 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...