Skocz do zawartości

miracledrug2

Members
  • Liczba zawartości

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

miracledrug2's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Reputacja

  1. lobo chyba nie zczaił. canting jest po to aby ustawic sobie cholewke buta pod dany typ nóg, mniej lub bardziej iksowaty.
  2. obecnie różnica między komorkami i sklepowkami u niektorych producentów jest już coraz mniejsza. Oczywiscie nadal komorka to czysty sport z przeznaczeniem na tyki, jednak wielu amatorów decyduje się na zakup do wolnej jazdy na stoku. Ta roznica o ktorej mowie jest np u stoeckla. Topowe slalomki sklepowe niewiele ustępują komórkowym SL. Tak jak Harpia wspomnial, na nasze polskie warunki, komorki to tylko SL, bo GS (r27) to juz raczej nie pojezdzi sie nigdzie W soelden ubieglego roku mialem przyje,mnosc paru zjazdow na gigantowych komorach Rossi, nie pamietam z ktorego sezonu - ale to byla dopiero jazda na pełnej kozie!
  3. 'Garnek' ograł wszystkich na harendzie parę dni temu (AMP 2012) ; 'Batona' (główny rywal) także - więc te 8s to wcale nie tak dużo.... ps. tradycyjnie już AMPy na oporowym gazie.... i 'fredowskim' i 'studenckim' Polecam!
  4. NIKO! jestesmy cieniasy! Pokaż nam WRESZCIE jak jezdzi NIE-cienias! Masz rację, nie wyobrażam sobie, bo niepotrzebne mi jest rozdrabnianie sie do takiego stopnia analizy skrętu. Wiesz dlaczego? Bo ja tak po prostu jezdżę! Bez słów, słówek, słóweczek. A przyjemność mam i to wielką Życzę każdemu takiej radości jaką ja mam z jazdy jaką lubię - dynamika, krojenie, gaz, skręt za skrętem. ps. już mnie to nawet nie irytuje to zaczyna mnie bawić
  5. dzięki za troskę! tak trzymaj! a co do tematu. Przyglądam się od czasu do czasu dyskusjom. Na forum jest wojna między zwolennikami przekonania że do skrętu jest potrzebna prędkość, inni twierdzą że nie. Ja jestem wśród tych pierwszych, ale tylko dlatego że tak lubię jeździć! dynamicznie, zadziornie, chcę czuć te wszystkie siły, przeciążenia! A to że nie lubię stylu jazdy ze skrętami w miejscu, nie znaczy że tego nie potrafię! Po prostu nie odpowiada mi takie rzeźbienie w miejscu. Wolę gaz. Wydaje mi się że rozumiem Freda i dobrze to opisałem. Niechęć do jazdy propagowanej przez niko, wynika z innych preferencji stylu jazdy, a nie z braku umiejętności. pozdro.
  6. SG = Super G miałeś to na myśli? czy raczej: GS = Giant slalom ?
  7. czytsy jest przed komunią, a czysty po komunii.mitek, lubię odpowiadać na Twoim poziomie uszczypliwości
  8. chyba musze wrzucic swoje filmy i pokazac co po niektorym jak carving wygladac powinien. W 100% zgoda z Fredem. Ten kto uwaza ze to czysta jazda na krawedziach to albo niedowidzi, albo sam tak nie jezdzi.
  9. niko, wyznawcy TEJ szkoły również jeżdżą tak pięknie i efektywnie jak Ty dokładnie. bez odbioru! ps. zaglądałbym częsciej, ale 7 dni w tygodniu 6-8h dziennie udzielam lekcji, nie mam czasu na ślęczenie przed szklanym ekranikiem. Więc sam rozumiesz
  10. a czemu Ty sobie utrudniasz pisząc codziennie obszerne elaboraty zamiast osiągać to samo 6 razy krócej i 5 razy łatwiej pomijając wszystkie te 'super zrozumiałe' rady? fredowski świetnie tu podsumował to co wlasnie mysle o Twoim podejsciu do nart. Niedługo bedziesz wchodzil do budowy atomowej i aerodynamiki okruszka spadającego na talerz podczas porannego jedzenia bułeczki z dżemem. I zastanawiasz się dlaczego własnie wylądował na tym miejscu..... Cel jest ten sam, tylko po co tak na okrągło i z takim 'dziubdzianiem' ?? napisz ksiazke. Skoro to wszystko takie genialne i innowatorskie - ksiazka bestsellerem a Ty milionerem
  11. 1. wystarczy woda a dodatkiem alkoholu. 2. zdecydowanie TAK!
  12. jak ostrzyć cyklinkę? - przy użyciu raszpli. Technika dowolna , efekt zadowalający.
  13. mylisz się. są filmy ogólnodostępne na których widać co nieco Twojej jazdy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...