Skocz do zawartości

F-16

Members
  • Liczba zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

F-16's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputacja

  1. F-16

    Bukłak deuter

    Osobiście wyparzania nie polecam - bukłak traci wtedy elastyczność - przynajmniej ja tak miałem. A jeśli chodzi o wody smakowe - jeśli będziesz płukał w ciepłej wodzie(ale nie wrzącej), po każdym użyciu, to będzie Ci długo służył. Ja przez własne lenistwo sobie to zniedbałem i później musiałem się męczyć z czyszczeniem, co i tak nie przyniosło zadowalających rezultatów.
  2. F-16

    Narty ponad możliwości ?

    zapewne tak - jeśli mało się ruszasz w ciągu roku, a w sezonie jeździsz parę dni (nie wiem, tak strzelam , bo nic o tym nie napisałeś), to będzie to szczególnie spowodowane kondycją
  3. F-16

    zmiana krawędzi

    Jak jeździsz już 5 sezonów po 12 dni to powinno być coś lepiej... Jak byś miała możliwość polecałbym instruktora. 2-3 godzinki i będzie na pewno lepiej i zrozumiesz jak zmieniać krawędź
  4. F-16

    zmiana krawędzi

    Witaj!!! To wszystko zależy od tego jak chcesz pojechać i jakie masz narty. Ale tak najogólniej polega to na przeniesieniu ciężaru ciała z jednej narty na drugą. Jest to do zrobienia ale trzeba jechać w miarę szybko żeby siła odśrodkowa była wystarczająca. Jak będzie za mała to wtedy się wywrócimy. Opisujesz tutaj tak mniej więcej tzw. skręt równoległy NW. Polega on właśnie na tym, że chcąc skręcić wykonujemy odciążenie nart poprzez wyprostowanie kolan, i inicjujemy skręt poprzez rotację nóg. Jazda na krawędziach długim lub krótkim skrętem wykonywana jest bez odciążenia i polega tylko na przeniesieniu ciężaru ciała oraz oczywiście zmiany krawędzi, ale to już powinno wychodzić automatycznie
  5. trzeba się będzie zastanowić nad tymi miękkimi uszami - jakoś nie jestem przekonany, ale zobaczę wszystko w sklepie
  6. Tego czynnika wogóle nie biorę pod uwagę - jakoś muszę słyszeć to co się dzieje dookoła. No właśnie, jeszcze muszę sprawdzić czy da się w tych kaskach doczepić ochraniacz na szczękę.
  7. No właśnie wydaje mi się, że wygląd będzie w tym wypadku jedynym kryterium(poza ceną) w wyborze kasku. Inne czynniki są raczej porównywalne.
  8. Jak dla mnie to tylko z twardymi uszami , zobaczymy jak przymierzę czy faktycznie wyglądają jak garnek. Zastanawiam się nad którymś Skull'em. Ale zobaczymy czy znajdę tyle kasy W kryteriach ochrony, jakości, wykonania, wyglądu, wygody itd. Inaczej - czy warto wydać te 650 zł na POC'a czy lepiej kupić podobnie wyglądającą Carrere, Uvexa lub Briko??
  9. Mam zamiar kupić na nadchodzący sezon nowy kask i gogle. Mam jakąś taką dziwną przypadłość, że jak coś jest drogie to mi się podoba - no i właśnie dlatego wpadł mi w oko sprzęt POC'a. No ale czy jest on wart wyłożenia takiej kasy??
  10. Voelkl Racetiger SL 2008/2009 Kurtka JMP Peka Spodnie JMP Horizon Rękawice Reusch Trening Może Gogle Uvex Superhelix
  11. Niedaleko Jaworzyny jest stacja Dwie Doliny. Kiedyś jeździłem po stronie wierchomli - fajne trasy zawsze przygotowane ale dużo ludzi. Natomiast Szczawnik - pierwsza klasa. Niby 2 trasy ale za to: niebieska -> świetna do nauki i zabawy, druga czerwona bardzo dobra do jazdy. Dosyć długie a co najważniejsze: nie ma kolejek. Byłem 6 dni i nigdy nie stałem nawet w najmniejszej kolejce.
  12. Od niedzieli do dzisiaj jeździłem, po stronie Szczawnika. W poniedziałek i dzisiaj było wspaniale. Stok przygotowany idealnie, słoneczko. W pozostałe dni cały czas sypał śnieg i dodatkowo wiał mocno wiatr. Trasy bardzo fajne, wyciągi jeszcze lepsze. Ława bardzo szybka, orczyk również. Wielkim plusem brak ludzi. W ciągu 6 dni nigdy nie stałem w kolejce. Jazda na okrągło. Gorąco polecam tą stację. Trasa niebieski bardziej jest zieloną, typowa do nauki i zabawy. Czerwona lepsza, tylko jedno zwężenie w końcowym odcinku trasy, nie jest zbyt przyjemne.
  13. Właśnie wróciłem z Wisły. Miała być Nowa Osada ale wyciąg zamknięty ponieważ spartakiada. Dlatego pojechaliśmy na Cienków. Warunki jak dla mnie bardzo dobre, w dodatku cały czas naśnieżali, pogoda WONDERFULL :D:D Ludzi do godziny 10, mało, jednak później zrobiła się kolejka ;/ Ale i tak wyjazd zaliczam do udanych :D
  14. Dziś wybrałem się do Wisły. Głównie byliśmy nastawieni na Nową Osadę. Gdy dojechaliśmy na miejsce okazało się że nie ma miejsca na parkingu. Bardzo zaskoczeni tym niemiłym faktem (był godzina 9.00), postanoewiliśmy jechać na Cienków. Tam już było lepiej. Ludzi średnio, ale jak puścili drugi wyciąg to wszystko szło bardzo fajnie. Warunki dobre, na czerwonych trasach nie zauważyłem przetarć, jedynie na niebieskiej. Zdarza się, że na czerwonych występuje lód. Cały czas pracowały armatki.
  15. http://www.skionline.pl/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...