Skocz do zawartości

PieQt

Members
  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

PieQt's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Reputacja

  1. oni twierdzą że chodzi o wypinanie tylnego wiązania na boki, dostosowywanie szerokości platformy/wiązania do butów i "rozumienie" przez wiązania naprężeń nart jako wypadkowe i nie wypadkowe zapomnieli dodać, że 90% wypadków jest spowodowana złym ustawieniem wiązań, a nie zakresem wypinania wiązań. Jak skręcisz sobie za mocno te magiczne wiązania, to też nic nie pomoga
  2. PieQt

    Włochy - Val di Fassa

    Byłem w styczniu tego roku, trasy w Val di Fassa były bardzo oblodzone i było dużo muld - więc pewnie zależy od tego, w którym miesiącu się jeździ tam. Trasy bardzo ładne, zadbane - moim zdaniem warto kupić karnet na całą dolinę, żeby jeździć sobie codziennie w innym miejscu
  3. czyli dopiero po 15 do szczyrku? wcześniej nie ma po co
  4. czyli trzeba rozumieć tą całą sprawę, z punktu widzenia zwykłego narciarza, że nie ma po co jechać do szczyrku, zanim się nie dogadają? szukałem informacji na stronach wyciągów - z informacji na dziś, działają tylko 3 wyciągi na GAT, COS cały zamknięty i nie wiem co z wyciągiem Beskidek ta sprawa dotyczy chyba tylko GAT, a co z wyciągami COS?
  5. Remboch - to już 4 raz, jak zamieściłeś swoje ogłoszenie na forum
  6. a widzisz, wszystko da się przewieźć jak się chce
  7. kładziesz narty na półce przy ściance przedziału (raczej nie wybieraj wagonów bez przedziałów) i kładziesz na narty, albo koło nart. Wtedy bagaż zabezpiecza narty przed: 1. złodziejami 2. przesunięciem inna metoda to położenie nart pod kanapą - jak siedziesz przy drzwiach, to masz dużą pewność, że nikt ich nie zabierze. To są najlepsze miejsca do przewożenia nart.
  8. PieQt

    Trochę HUMORU

    a to nie jest fragment określający wielkość powierzchni ładunkowej w samochodach dostawczych??
  9. PieQt

    Zapinanie butow...:/

    ciasno tak, tylko żeby ci krew dopływała jak napisali koledzy powyżej - noga nie może "latać" w bucie
  10. a nie jest tak, że łapiąc jeszcze niżej - tak jak piszesz - i dodasz jeszcze buty i płytę i nartę, to ten kąt jeszcze bardziej się rozewrze??? łapiąc poniżej tależyka będziesz już miał kąt rozwarty, a podwyższając siebie jeszcze bardziej, zwiększysz kąt
  11. dokładnie jak napisał Jark - poza tym kijki zawsze doberasz do siebie, a wygląd (kolorystyka i kaształt) zależy od upodobań i od tego do czego będziesz je wykorzystywał (np. slalom,GS itd)
  12. PieQt

    Pierwsza pomoc na stoku

    tobie jako pomagającemu łatwiej krzyczeć, machać kurtką, walić kijkami o siebie, natami o siebie i robić co się da, niż poszkodowanemu, który ma gdzieś zwracanie na sibie uwagi, w sytuacji gdy leży i zwija się z bólu
  13. żeby przejchać dobrze slalom, musisz zmieścić się w światło bramki, robisz to wtedy, jak przejeżdzasz pomiędzy dwoma bramkami- w slolmie jeździ się blisko skrajnych tyczek, a zewnętrzne (stanowiące pary do tych które mije zawodnik) są wkręcone dalej od toru jazdy zawodnika
  14. PieQt

    Kije carbonowe

    są kije o przekroju trójkątnym (pięknie zwane z angielksa tringular - ma je rossignol i leki), tu link do rossi http://www.allegro.p...h_z9_nowe_.html co do karbonu - to ani wątły nie jestem, ani nie jeżdzę w zawodach, czyli to taka fanaberia trochę będzie. Co do złamań, to co powiedzie o tym opisie aukcji: http://www.allegro.p...e_i_karbon.html
  15. PieQt

    Kije carbonowe

    ale jeszcze są tacy, którzy uważają, że kij jest potrzebny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...