Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 24.05.2024 w Odpowiedzi

  1. Cze Tzn. że umiesz jeździć, skoro sprzęt ludzie i przede wszystkim śnieg Ci już nie przeszkadza w jeździe. Jak chcesz wyzwań, zapisz się na trening na bramkach/tyczkach, wystartuj w amatorskich zawodach, może załóż szerokie dechy i popróbuj jazdy pozatrasowej. Przecież te 5 cm dłuższe i promień 3-4m większy już specjalnie nic nie zmieni, no chyba że zaatakujesz dechy DH i zaczniesz próbować jeździć na krawędziach ciętym, to może być wyzwanie. Tylko że to bez sensu, bo to narty stricte na zawody, a nie do jazdy na ogólnie dostępnych stokach. Można się pokusić o nowa twardszą SL - jakąś komórkę, 165cm. Nartę GS masz wystarczająco długą i dobrą do amatorskiej jazdy. Jedna z lepszych. Możesz kupić prawdziego GS-a, tylko nie wiem po co. Potrzebujesz się dowartościować? (bez urazy). Znając życie (ale to tylko domniemanie), że na prawdziwych Gs-ach przeciętny amator parę razy się bujnie z rańca po wylizanym pustym stoku, albo zjedzie raz na krechę, a potem zacznie się rzeźba w gównie do końca dnia. Mam narty 66 pod butem i wcale w moim odczuciu nie ma jakiejś diametralnej różnicy jeżdżąc amatorsko w stosunku do narty 69 czy 71 pod butem o powiedzmy podobnym przeznaczeniu, grupie nart sklepowych. Wszystkie te 3 pary w podobnej długości i o bardzo zbliżonym promieniu. Narty w normalnych warunkach śniegowych są bardzo podobne do siebie. Jednak najwęższe są najbardziej elastyczne (a to wina konstrukcji narty), słabo nadają się na betonowe czy wręcz zlodzone stoki. Za to najbardziej sztywne i szerokie - to narty na praktycznie każdy warunek i stok. Nie są jednak przesadnie sztywne. Zazwyczaj biorę 1 parę i jeśli nie mam pewności w miarę stabilnych warunków pogodowych - to właśnie wybieram te - dla mnie uniwersalne. Pewnie coś w ten deseń jak Twoje mastery. pozdro
    2 punkty
  2. jak lubisz szybką jazdę to przy Twoich umiejętnościach, które opisałeś, brał bym wyłącznie zawodnicze GS z najwyższej półki cenowej, firma nie ma znaczenia
    2 punkty
  3. Link do Youtube https://youtu.be/1tEWYcyTIH8 Dzięki uprzejmości Centralnego Ośrodka Sportu we Szczyku 🔷 https://www.facebook.com/skrzycznecos 🔷 🔷 https://skrzyczne.cos.pl/ 🔷 my Paralotniarze mamy możliwość użytkować swoją kamerę widokową (stację pogodową zresztą też 🙂 ), zamontowaną na tarasie widokowym, a w zasadzie platformie startowej do czarnej trasy FIS. W odróżnieniu od tego co udostępnia WebCamera nasza kamera jest stałopozocyjna, oraz zapisuje stop klatki co 10 sekund. Dzięki temu można trochę naklepać skryptów Bash i zrobić z tych obrazków fajny timelapse 😉 Wideo obejmuje okres od sierpnia 2023 do maja 2024. Jedna sekunda filmu to 20 minut realnego czasu. Oczywiście poskładałem to z wybranych dni, bo inaczej film miałby kilka godzin 😅 Tak czy inaczej ma pół godziny, ale za to podłożona jest fajna, nastrojowa muzyka, dlatego można sobie zapuścić w tle wieczorem 😊 Oprócz samych zmieniających się pór roku można zobaczyć tam postępy podczas budowy nowego wyciągu krzesełkowego Leitner, prowadzącego z dolin. Niestety sam montaż słupów przy użyciu helikoptera nie został uwieczniony ze względu na oblodzenie kamery 😔😭 Znamienne jest też to, jak mało widać tam paralotniarzy a zwłaszcza narciarzy biorąc pod uwagę, że film obejmuję (teoretycznie) całą zimę.
    1 punkt
  4. A dzisiejszy 19 etap Giro kończy się w Sappada .
    1 punkt
  5. Tak. To jest jedno miejsce, jak patrzysz na zdjęcie po lewej, na dole. W Lasku. Do tego tam potrafi być wilgotno i można nieźle się wywalić. Lepiej mieć ten zakręt i zbocze jako podjazd niż jako zjazd. Pozostałe miejsca nie mierzyłem. Są istotnie łagodniejsze. Na oko 5-7 stopni. To raczej taka trasa do giganta aniżeli do SL . Oczywiście odcinkowo bo na wzniesienie trzeba się wdrapać … czyli takie ćwiczebne coś zrobione pod narciarzy biegowych. ja sobie zaczynam zjazd ciasnymi SL a potem mi niestety prędkość wzrasta i się robi GS … czyli dupa nie oficer bo skrętami powinienem skontrolować prędkość. Pracuje nad tym. Prawoskręt idzie mi coraz lepiej. Chociaż wciąż bardziej ufam oparciu na prawej niż na lewej rolce.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...