Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.05.2024 w Odpowiedzi

  1. Cześć Dopiero teraz odpisuje , bo wreszcie sezon się skończył i jest więcej czasu. Mowiac szczerze to nie widzę większej różnicy pomiędzy pierwszym dniem a ostatnim z wyjątkiem szybszej jazdy , większego uwierzenia w swoje możliwości. Co do techniki to widzę ze jazda pługiem poszła w las . Dlatego wcześniej pytałem , w jaki sposób, to było ci wytłumaczone. Napisales ze chodzilo ci o ciało w ruchu , koordynacja skrętu . Zdziwiony jestem ze nikt ci nie zwrócił uwagi ze jest ciężko koordynować ruch na nartach jeżeli jesteś za bardzo na tyłach nart to znaczy , ze w końcowej fazie skrętu twoje ramiona są prawie nad twoimi piętami a powinny być nad przoadami wiązań . Dlatego zaczynasz skręt poprzez mocny ruch górna częścią ciała a nie rotacja stup i nóg . Zobacz na zdjęcia z pierwszego dnia i ostatniego , występuje na nich pół pług przed rozpoczęciem skrętu . Zrobiłem kilka w różnych miejscach aby pokazać, ze jest to duży problem który musisz ogarnąć bo jak nie to będziesz musiał się wszystkiego oduczyć . Chyba ze tak chcesz jeździć . Opisuje to bardzo prosto aby było dobrze zrozumiane . W końcowej fazie skrętu starasz się również robić duża kanter- rotacje aby uzyskać seperacje pomiędzy górna a dolna częścią ciała , tez błąd . Nie mówiąc o angulacji , itp..... Nie przejmował bym się rękami, bo to najmniejszy problem . Popraw pozycje przód / tył ,ramiona nad przodem wiązań , uruchom staw skokowy bo jak narazie to na urlopie, jest . Zazcznij skręcać rotacja boczna stup a później nóg . Balans na zewnętrznej narcie , wewnętrzna robi ugięcie pod biodrem , zewnętrza stopa przesuwa się do przodu itp. Na lato polecam inline skates. Poprawia twoja sylwetkę i balans . Marek ma dobre rady, i czuje temat . Sam jeżdżę w lecie . Pozdrowienia
    3 punkty
  2. http://www.bigwhite.com/explore-big-white/blog/media/big-whites-first-ever-synchro-team-takes-home-gold Piotr S.
    2 punkty
  3. Cześć Dzieki za szczerą odpowiedz,analizę i wskazówki na dalszą drogę nauki. Sport jak wiadomo to długi proces a jeden sezon to śmiech na sali. Najważniejsze,że mam w sobie dużo chęci w dalszym szkoleniu/doskonaleniu, ale też i cierpliwość,rozumie że w krótkim czasie nie osiągnę celu zamierzonego a nauka na skróty nic mi nie da .Tak więc dużo pracy przede mną jeszcze zostało to nie ulega najmniejszej watpliwości. Ale… Maiłbym pytanie oczywiście jeżeli mógłbyś odpowiedzieć będę bardzo wdzięczny. Czy mógłbyś opisać mechanizm skrętu długiego i krótkiego od początku do końca skrętu uwzględniając wszystkie elementy,zasady techniki i fizyki. Krok po kroku . 😉 tylko nie ogólny opis ale dokładniejszą formę ogólnej reguły, że tak nazwę . Pewnie wielu to się przyda a mi napewno 😉 A! 😀 i jeszcze jedno, mógłbyś wstawić film ze swojej jazdy, z chęcią zobaczyłbym np śmig który mi w zupełności wystarczy żeby wiedzieć kto jest po drugiej stronie . Pozdrawiam
    1 punkt
  4. Cze Na Przysłop jakoś wyjedziecie (polecam piwko na "dzień dobry" w schronisku 😉) - na świeżości - potem będzie z górki. Trasa bardzo długa. Mam nadzieję, że ja pokonacie bez żadnych przygód sprzętowych oraz że pogoda w całym wyścigu dopisze. Tego życzę Wam z całego serca i 3mam kciuki. pozdro ps. Może Maras @Lexi Was zdopinguje na trasie, bo będziecie obok Jego włości przejeżdżać.
    1 punkt
  5. Nie komentowałeś mnie, ale mam pytanie. Nie rozumiem tych dwóch punktów.
    1 punkt
  6. Cześć Coś w ten deseń. Najtrudniej dostać się na start i nie stracić przy tym chęci do życia. Podjazdów nie ma żadnych z tego co wiem - cały czas w dół. Z pewnością będzie ciekawie choć płasko. Ale ja myślę teraz jak się wiosłuje bo o 3.00 odpalamy na Wieprzę. Trzymaj się
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...