Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 29.12.2023 w Odpowiedzi

  1. A poza tym miał gdyby miał czerwona kurtkę to by zdarzył.... Kombinujecie jak koń pod górę. Wina jest oczywista jak nigdy. Zapierdalać tys cza umić.... I wiedzieć kiedy, bo można kogoś zabić lub okaleczyć na zawsze - strzał w nogi z krawędzi narty jak na filmie nie ma prawa skończyć się tylko siniakiem..... ;-(( To o czym piszecie to ew. przezorność.
    6 punktów
  2. Do większości wypadków przyczyniły się obie strony (a czasem ktoś jeszcze), mimo innych wyroków prawa i komentarzy mitka. Tutaj jednak kamikadze ostatnie metry leciał w powietrzu. Wbił na ściankę, bez kontroli i to jeszcze obok stojących ludzi. Miał miejsce żeby ominąć stojącego, tylko lecąc nie da się skręcać. Nie ma tu o czym dyskutować. A stanie na środku oczywiście też naganne, ale przynajmniej w widocznym miejscu.
    5 punktów
  3. 😁 "Wnioski: nie jeździć jak idiota, nie stać jak idiota." Tak te wnioski są uniwersalne i zawsze słuszne w każdej sytuacji i miejscu.
    5 punktów
  4. Generalnie ciała dały trzy osoby. Po pierwsze Ci dwaj co rozstawili się na środku stoku, po drugie ten co sypał z góry. Widział przed sobą narciarza, który omijał ich z lewej, to postanowił się zmieścić z prawej. Jednak płonna to była nadzieja. Wnioski: nie jeździć jak idiota, nie stać jak idiota.
    4 punkty
  5. Upadek był konsekwencją kontuzji, jak już pisaliśmy. Po prostu strzeliło mu a upadł bo nie był w stanie kontynuować jazdy. Tak Tomek, jest tak jak piszesz, to bardzo trudna trasa z bardzo nieprzyjemnym i nietypowym śniegiem - nie wiem na czym to polega ale byłem w Bormio wielokrotnie i tak jakoś jest. Nigdy nie byłem tam w trakcie zawodów niestety ale każdy fragment tej trasy jest trudny, nie mówiąc o fragmentach, które są szykowane tylko na zawody. A nijaki Babiński zjechał prawie całą trasę na jednej narcie, pamiętacie? Pozdro
    3 punkty
  6. Przepraszam ale to nieprawda, że zawiniły 3 osoby. Nie można szukać winnych tam gdzie ich nie ma. Zgodnie z logiką i przepisami winny jest oszołom jadący z góry z prędkością niekontrolowaną bo nieadekwatną do swoich umiejętności.
    3 punkty
  7. A potem się dziwię że się boję swojego 100kg rozpędzić żeby ,,narta jechała,, … no przecież po takim filmiku to będę pługiem jeździł i to z kraju stoku.
    3 punkty
  8. Dzisiaj w końcu udało mi się dojechać do Zwardonia. Trochę późno w sezonie ale najpierw jak pamiętacie auto w serwisie, potem rekonwalescencja po przeciążeniu lewego kolana i wynikłej z tego kontuzji. Po takiej przerwie, bez napinki 2 godziny jazdy wieczorem - idealnie żeby sprawdzić jak kolano. Temperatura powietrza około plus 3 stopnie. Cały dzień silny wiatr południowy. Zanim do jazdy mała uwaga praktyczna: O ile za karnet da się normalnie zapłacić kartą, tak kaucję za samą kartę zbliżeniową trzeba zapłącić w gotówce. Nie wiem czy w moim przypadku zadziałały wdzięki osobiste (hehe) czy aparycja (Ci co mnie widzieli na zjeździe skiforum w ubiegłym sezonie zrozumieją o co chodzi w tym żarcie), ale udało mi się przekonać Panią, żeby mi jednak dała karnet bez kaucji 😉 Kończąc pitolenie i dopływając do brzegu. Warunki jak na taką pogodę nad podziw dobre. Wzdłuż stoku, po lewej stronie patrząc w dół upadu wyślizgana twarda ścieżka. Poza nią mokre muldy, momentami dość spore. Widać wyraźnie, że po dużych opadach przyszła odwilż, po której znowu chwycił mróz i zabetonował podłoże. I to dobrze i to źle, w zależności do tego kto na czym i jak dobrze jeździ. Mi ogólnie pasowało. Dopóki nie przyjdzie jakiś większy deszcz i tego nie spłuka, to będzie spoko. W przeciwnym wypadku, no cóż. Jak widać, poza trasą śniegu to ogólnie za bardzo nie ma. Ludzi raczej średnio. Wystarczająco dużo, żeby już zwracać baczną uwagę na traffic i nie przeginać z prędkością. Jeżeli jednak udało się odpowiednio sfazować, tak można było nieco poszaleć na pustym stoku 🙂 @Adam ..DUCH jak byś(cię) robili jakieś w miarę otwarty trening na tyczkach, to daj znać. Chętnie bym spróbował co to jest ten GS albo SL. Do Szafrańskiego z Bielska jeszcze jestem za słaby a jakoś trzeba się załapać.
    3 punkty
  9. Nawet bym Cię o to nie podejrzewał. Przy zatrzymaniu się warto uważać i lepiej się odwrócić zanim się zacznie mocno hamować i przecinać stok. Nie jest jednak dobrym pomysłem zatrzymywanie się przed znajomymi, czy grupą. Wielokrotnie taki manewr kończy się uderzeniem w grupę, bo ktoś się potknie albo mu krawędzie puszczą. Znacznie lepiej hamować obok grupy i zatrzymać się tuż za nią.
    2 punkty
  10. Dziś kolejny magiczny dzień z pustymi stokami. Warunki rano dość trudne, wczoraj wieczorem wyratrakowali stok, silny wiatr i brak mrozu, spowodował, że ten podszedł wodą i rano przywitało nas lodowisko. Po godzinie puściło. Zdjęcia robione w trakcie jazdy (przepraszam za paluch w kadrze). Rano magicznie. Puste stoki. Widokowo. Widok na główny stok. Tłok do bramek. c.d.n.
    2 punkty
  11. Pokazujesz karnet narciarski na recepcji Aquaparku i płacisz 2 Euro. U nich też są karnety na TatrySki. To dotyczy płatnego parkingu, obok masz bezpłatny gdzie stają campery i sporo osobówek w tym sezonie. Za nimi jest lokalny basen termalny z małą ilością miejsc parkingowych, które wjeżdżały na ten teraz płatny i blokowały miejsca.
    2 punkty
  12. 2 punkty
  13. Wiesz, to jest tak, że co komu pasuje. Wielu z nas było w różnych ośrodkach i dostaniesz potencjalnie mnóstwo opinii. Wszystkie te ośrodki są bardzo fajne, najbliżej masz ski amade z wieloma ośrodkami do zwiedzenia, tu mniej alpejsko, ale wielka różnorodność. Dolomity mają piękne widoki, to mocno strzeliste góry o fajnym kolorze, również w Alta Badia, Kronplatz to świetne i długie trasy. W środku zimy jego wysokość jest ok, u góry raczej mroźno, spora szansa na słońce. Bliżej macie Tre Cime. Z bliskich i wysokogórskich to jeszcze Nassfeld w Karyntii. Gdziekolwiek pojedziecie będzie wypas.
    2 punkty
  14. Od pierwszego dnia świąt jeździliśmy z wnukiem w Kasinie. W święta miękko i wiało ale ludzi jak na lekarstwo więc coś za coś. Trzeciego dnia nagle mrozik i rano "szklany sztruks", który puścił dopiero około południa. Wczoraj śnieg rano zmrożony potem powili puszczał ale było OK, tyle że nagle ludzi się nazjeżdżało dużo i zacząłem się bać o małego i o 13 zjechaliśmy. Ceny zważając na to co oferują (jedna kanapa i tyle) b. zawyżone! Jak porównać z ofertą w ośrodkach w Alpach, czy Dolomitach to kasę mają prawie za darmo. Ale cóż, z Krakówka blisko a dla 10-cio latka stok w sam raz. W styczniu i lutym planuję jeździć na Chopoku. Jeśli ktoś z kolegów byłby chętny na wyjazd z Krakowa, to bardzo proszę o kontakt. Pozdr4all ! 🙂
    2 punkty
  15. W centrum Ischgl 5 Euro za cały dzień. A w większości innych lokalizacji w Tyrolu darmowy. Słowacja to jednak stan umysłu.
    2 punkty
  16. Koniec to jest u ciebie z procesami myślowymi, jeśli coś sobie wbiłeś do głowy. Istotny jest kierunek hamowania względem grupy a nie to czy znajdujemy się powyżej czy poniżej. W większości przypadków zatrzymamy się za grupą i jednocześnie poniżej. Jeśli grupa stoi na górce na którą wjeżdżamy z rozpędu to wtedy zatrzymujemy się za grupą i jednocześnie powyżej lub na podobnej wysokości Jeśli zgodnie z naszym kierunkiem jazdy za grupą nie ma miejsca to zatrzymujemy się obok, zwykle lepiej poniżej niż powyżej, ale też nie zawsze. Drobne błędy w stosunku do zdarzenia. Kręcenie filmiku stojąc w widocznym miejscu, może nie jest komfortowe dla innych ale w minimalnym stopniu stwarza zagrożenie. Nagrywany też jechał względnie normalnie, nawet nie było gwałtownej zmiany kierunku.
    1 punkt
  17. Cześć Pare postów wyżej autor tematu wstawił swój film z jazdy,gdzie koledzy zwrócili uwagę na jego przecięcie stoku i skręt stop. Wstawiając ten filmik-raz,że go wcześniej nie widziałem a dwa pamiętałem uwagę kolegów do autora tego tematu. Kogo wina nie dyskutuje (widać szaleńca),aczkolwiek uważam że jazda bez obserwacji narciarza nagrywanego po części jest również jego winą,przede wszystkim źle obranego miejsca zatrzymania (mógł pojechać dalej,mógł zatrzymać się wyżej przed nagrywającym,mógł obserwować otoczenie itd). Czyli można jeździć już całkiem dobrze (nie mi oceniać jego jazdę) lecz mieć innych w dupie co skutkuje tragedia .. Pozdro
    1 punkt
  18. Za statnie na środku drogi jest nawet mandat. Tylko co robisz jak widzisz, że ktoś daleko przed Tobą się zatrzymał? Dalej ciśniesz 100+ i liczysz na to, że z naprzeciwka nic nie będzie jechało?
    1 punkt
  19. Wyjazdu na Mosorny Groń o tyle nie polecam, bo to półtorej godziny jazdy w jedną stronę. W momencie jak chwyci przygruntowy mróz to przejazd przez Stryszawę do Zawoi to hm... ciekawa przygoda 🙂 Wg prognozy numerycznej NEMS w siatce 4km jutro w dolinach w rejonie Skrzycznego nawet do 10m/s a powyżej 900 metrów nawet 15m/s Jak koledzy pisali automatyka może nie puścić wyciągu. To już nie te czasy, że się podkładało ręcznie przekaźniki kawałkiem papieru i "jakoś to będzie" 😉 Poza tym od kilku dni mamy w Beskidach w zasadzie odwilż. Szczyrk jest bardziej na N niż Zwardoń. Jeżeli jechałeś przez tunel Emilia to może zwróciłeś uwagę, że śniegu za nim jest może i homeopatycznie ale jednak więcej. Możesz ew spróbować w Wiśle, masz w sumie dość blisko jadąc przez Istebną i Malinkę . Tam jest po drodze Złoty Groń ale nigdy tam nie byłem. To północne stoki, powinny się nieźle trzymać. Jeżeli zaś chodzi o same warunki meteo Skrzyczne: https://skrzyczne.pogoda.cc/ albo http://pogoda.cc/pl/stacje/skrzyczne Jaworzyna Skrzyczneńska: https://jaworzyna.pogoda.cc/ albo http://pogoda.cc/pl/stacje/jaworzyna Góra Żar (ale obecnie to już tam w ogóle nie ma śniegu) : http://pogoda.cc/pl/stacje/zar Markowe Szczawiny (vis a vis Mosornego Gronia na 1200m AMSL) http://szczawiny.pogoda.cc/ albo http://pogoda.cc/pl/stacje/szczawiny Pilsko (właściwie szczyt wyciągu numer VII): http://pilsko.pogoda.cc/ albo http://pogoda.cc/pl/stacje/pilsko Do tego moja kamera na Skrzycznem z widokiem na FIS. W odróżnieniu od WebCamera nie wyświetla reklam i się nie przycina: http://video.pogoda.cc/s/skrzyczne Prognozę pogody najlepiej sprawdzać tutaj: https://www.windy.com/?nems,900h,49.670,19.336,9,m:e1ZagGM ewentualnie tutaj: https://www.meteoblue.com/en/weather/week/skrzyczne_poland_3085697?day=1 Ew można się nawet pobawić w mapy synoptyczne: https://www.dwd.de/DE/leistungen/hobbymet_wk_europa/hobbyeuropakarten.html Jak widać obecnie idą do nas dwa fronty, jeden za drugim. Nad południową Szwecją 990hPa . Podczas gdy w Beskidach 1015hPa , to nie wróży niczego innego jak "Silny Halniak w Beskidach - odcinek dwa pińcset sto dziwińcset" Ah. Jeżeli jesteś tym jednym z 2% narciarzy, którzy na wyjeździe z kolegami na narty posługują się UKFką to polecam sobie nastawić Skrzyczne RADIO. Kanał siódmy morskiego (hehe) UKF. Częstotliwość 160.950MHz FM, nadaje komunikaty meteo i prognozę pogody 10 i 40 minut po pełnej.
    1 punkt
  20. Stanie można wsadzić pomiędzy schodzenie lub podchodzenie. A tego nie robi się na środku stoku. Proste
    1 punkt
  21. Cześć Zdecydowanie masz rację. Zwardoń to górka dla leszczy a nie porządnych narciarzy lubiących duże góry. Pozdro
    1 punkt
  22. Szkoda, że na tym forum nikt nie wstawia relacji z Korbielowa. Jedynie na tym cenzurowanym konkurencyjnym jest wątek. Jak dotrę w niedzielę trzeba będzie coś napisać. Z tego co wypatrzyłem w necie Krzesło Buczynka nie czynne? Z Szczawin przez Miziową na Szczyt Pilska orczyki działają?
    1 punkt
  23. Cześć Oj tak, pogoda znakomita do jeżdżenia Piotrze - polecam. Pozdro
    1 punkt
  24. Cześć Nawet nie chce mi się komentować wywodów kolegów o zbiorowej winie. Można rozkminiać sporo możliwości różnych lepszych zachowań ale prawda jest jedna. Uderzający jest winien w 100%. Zresztą, to film stary jak świat i historia wałkowana nie raz. Tylko co ten film ma wspólnego z nartami SL i pytanie twórcy tematu...?? Pozdro
    1 punkt
  25. Cześć Nie masz racji Wojtku bo to nie jest kwestia jednego sezonu. Schwarz jeździł zjazdy dość regularnie bo jeździł kombinację. Gdy zdobył kulę w SL ( a to był sezon 20/21) zdecydował o zmianie sposobu treningu. Sezon 21/22 praktycznie całkowicie odpuścił a już cały poprzedni sezon jeździł zjazdy regularnie i nie dla zabawy - był 6 w Wengen i 4 w MŚ - to są wyniki, które wiele mówią. To był długi przemyślany proces rozłożony na 3 lata. Myślę, że był znakomicie przygotowany do tego sezonu co nie znaczy, że organizm nie jechał na limicie. Ale na limicie jadą wszyscy. POzdro
    1 punkt
  26. Ale nagrywany również nie obserwował otoczenia a skręt stop zrobił gdzie zrobił,gdyby choć ze dwa ruchy w prawo głową byly może dostrzegł by pędzącego wariata ,od jego zatrzymania jest dosłownie sekunda kiedy dostaje strzał … o uderzającym nie ma co tu pisać bo raczej nie panował nad prędkością a o otoczeniu już nie wspominając …
    1 punkt
  27. Buty dzisiaj poszły do serwisu, jeszcze nieco odbarczenia, więc nie jadę. Jutro albo pojutrze to bardziej mi rower w głowie przy takiej pogodzie.
    1 punkt
  28. Właśnie wróciłem z Wisły, jeździłem na Stożku, który jako jeden z niewielu stoków cały czas jeździł i dalej jeździ. Niestety i tu halny oraz deszcz również uczyniły spustoszenie, tym niemniej jeździć się da. Rano było nawet całkiem fajnie twardo, choć w nocy nie było mrozu. Jednak przy gruncie trochę łapie. Niestety koło 11 wzmógł się ciepły wiatr i wszystko zaczęło się topić, aczkolwiek dalej nie nazwałbym efektu straszną ciapą. Po prostu zrobiło się miękko ale bez specjalnych odsypów. Z tego co widać, to jednak trzeba jechać na Mosorny Groń, tam śnieg jest (albo był przedwczoraj) w zauważalnie lepszej kondycji. @Chertanjedziesz jutro? Ja się melduję tak jak przedwczoraj przed 9 rano.
    1 punkt
  29. Czołem, wlazłem na stronę podającą roczne raporty z działalności spółek. Szukałem czegoś o aktualnym statusie stoku w Myślenicach i coś tam jest, przykładowo rosnące przychody, nadal na stracie ale idzie w górę, okres COVID i wcześniej był dupiany. Patrząc na inwestycje tegoroczne (zbiorniki, przerobienie stoku), to mają nadzieję na coś więcej. Z resztą mocna reklama w mediach społecznościowych i jakoś taki życzliwy kontakt w tym sezonie jest dla mnie nieźle widoczny. I wczoraj np. całkiem sporo osób, z resztą dzisiaj też. Fajnie naśnieżony stok. https://www.bizraport.pl/krs/0000891140/myslenice-sport-arena-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia-spolka-jawna Natomiast z ciekawości wszedłem na Grapaski https://www.bizraport.pl/krs/0000216144/grapaski-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia, gdzie byłem tydzień temu , a potem na kombinat Kotelnica https://www.bizraport.pl/krs/0000067900/osrodek-narciarski-kotelnica-bialczanska-spolka-z-ograniczona-odpowiedzialnoscia i ten ostatni to naprawdę kawał biznesu z niezłym zyskiem i rentownością. Więc się da i całkiem jest z czego inwestować. Co generalnie cieszy, bo pokazuje, że przy dobrym zarządzaniu, zapewne też lokalizacji, takie firmy mogą nieźle prosperować.
    1 punkt
  30. Z północy PL to i do Swiss podobna trasa jak do Alta B.a tam zacna perełka Jungfrau ponad 100km tras a widoki bajkowe ,w AT ostatnio byłem w dolinie Zillertal,tam również każdy znajdzie coś dla siebie plus lodowiec Hintertux.., także miejsc masa na narty …
    1 punkt
  31. To jest oprócz Streifa oraz Lauberhorna trzecia najtrudniejsza trasa zjazdowa w Europie. Nawet jak nie jest przygotowana do zawodów FIS to zawsze jest tam potwornie twardy, zlodzony śnieg.
    1 punkt
  32. W tym miejscu kilku zawodników miało problemy bo prawa narta sama szukała sobie toru jazdy. Wielka szkoda ze z pozoru niegroźny upadek miał takie konsekwencje. Sam DH zacny, 3.88 sek od 0 do 80km/godz, prędkości do 148km/godz. Maja panowie jaja.
    1 punkt
  33. Oglądałem na żywo. Wcale nie wyglądało aż tak groźnie, ale jednak prędkość była spora. Z tego co widać na filmie to być może więzadło puściło nie wskutek uderzenia w siatki a w efekcie przeciążenia przed upadkiem, gdyż tak go nienaturalnie szarpnęło i potem pojechał na górnej krawędzi. Ja się wczoraj podobnie przewiozłem na prawym biodrze, ale przy prędkości o połowę mniejszej, więc nawet mnie nie drasnęło.
    1 punkt
  34. Są, są, tyko słaby fotograf nie potrafi ich fotografować. Zdjęcie mocno wypłaszcza, w nocy mrozu brak, w dzień +6, kilka "ścianek", natury nie oszukasz.
    1 punkt
  35. A gdzież tam, własne polskie Pure https://puremanufacture.eu/
    1 punkt
  36. Jest na chińskim komunikatorze wersja oryginalna. Gość zasuwa sam na stoku, AI dodała resztę narciarzy,
    1 punkt
  37. Parametry masz mojego syna (wzrost i waga). On ma bardzo wąskie stopy, jest młodszy, łydka też nie ma jeszcze pełnej objętości. U niego idealnym rozwiązaniem okazały się buty firmy Rexxam Data D-110 (większość o niej nie słyszała). Ja mam buty Lange 28.5 młodego są 28.0, a do jego butów stopy nie zmieszczę. On ma flex 110 ja 130 (a jego są sztywniejsze). Córka jeździ w butach o flexie 130 i innych sobie nie wyobraża. A Ty się zastanawiasz nad negatywnymi skutkami zbyt dużego flexu ? Jeżeli but jest dobrze dopasowany to kup go - warto.
    1 punkt
  38. Chwilo trwaj. Top sezon, ludzi bardzo mało, śnieg trzyma się jeszcze dobrze, pełna lampa, cieplutko ino trochę wieje. Dostałem jeszcze w gratisie darmowy parking (miło z ich strony). Termy po nartach fantastycznie regenerują. Warunki Tłok na bramkach. Słonecznie Później tak, młody walczy z odsypami. Do końca dnia tak. c.d.n.
    1 punkt
  39. Podejrzewam że 120 i 150 też będą OK ( bo to ma najmniejsze znaczenie) - ważne żeby były dopasowane dobrze...
    1 punkt
  40. 130 będzie OK. Używam butów o tej twardości i są mega wygodne, nie czuję jakiegokolwiek dyskomfortu przez cały dzień i nie odpinam ich na wyciągu czy w knajpie, gdyż nie ma absolutnie takiej potrzeby.
    1 punkt
  41. No jest sporo do podejrzewania w tej działce. Np. pierwsze klamrowe buty kupiłem gdy miałem 20 lat i oczywiście były za duże... ;-). Większość znajomych też z tym samym bledem. Dopiero drugie lub trzecie były ok. Warto posłuchać innych, wtedy można skrócić ten proces.. 😉 Gdzieś na forum jest wątek kolegi Lobo o dopasowaniu butów. Pomimo że powstał kilkanascie lat temu to niewiele można dodać (np wkładki custom nie były wtedy tak popularne). Jak nie znajdziesz to @star na pewno pomoże wyszukać.
    1 punkt
  42. Cześć Pytań sporo i nie do końca da się krótko ale: Niska waga czy wzrost nie mają nic wspólnego z doborem twardego buta. Tak jak koledzy pisali flex jest tylko wskaźnikiem sztywności i... tyle. Ważniejsza rzeczą jest krój buta - sposób trzymania. Buty o flex 130 i większym zazwyczaj mają już krój sportowy a tu konieczne jest prawidłowe stanie i wyważanie się na nartach - inaczej ból. Sztywny but to tak naprawdę jedynie ułatwienie a nie niezbędność. W dobrze dobranym bucie o wysokim flexie w sklepie przy pierwszej przymiarce da się wytrzymać max 5 minut, później z każdym kolejnym założeniem już więcej, zazwyczaj wymaga on pewnego formowania czy to na stopie w trakcie paru pierwszych dni użytkowania - bywa bolesne, czy też u bootfittera poprzez np. dorobienie wkładki na wymiar co zasadniczo zmienia sposób ustawienia stopy w bucie. Siły, które występują w czasie jazdy są nie do zasymulowania w warunkach sklepowych dlatego to czy but pasuje możemy stwierdzić dopiero na stoku i jeżeli chcemy go modyfikować to też dopiero po jeździe/jazdach. Jeżeli - jak deklarujesz - jeździsz na poziomie instruktorskim to wybór buta dla Ciebie jest dość oczywisty i sztywniejszy by=ut jedynie pomoże w jeździe a nic nie zepsuje. Jeżeli będzie dobrze dobrany nie powinno być żadnych problemów a jeżeli się pojawią to problem nie będzie w butach tylko w nieumiejętnym staniu. Pozdro
    1 punkt
  43. Ja dzisiaj solo w Myślenicach. Nie wiem jak to zrobili, ale śniegu na stoku dużo, mimo lokalizacji. Jest kasza, miękka, pod nią twardo. Dzisiaj rządzą Brahmy, rano na SL, ale zaczęła się kopać Szerokość Brahm robi swoje Spotkałam na stoku człowieka produkującego narty Pure, z Myślenic. Fajnie se pogadaliśmy. Sympatyczny gość.
    1 punkt
  44. 1 punkt
  45. co tu jest do podejrzewania - kolega ma 19 lat i poziom jazdy na 8 , jak byłem w tym wieku to każdy but leżał mi doskonale @Kubawes między 120 a 130 też nie ma różnicy przy czym te liczby nie są normowane i but firmy X 130 może mieć odczuwalną twardość 110 z firmy Y
    1 punkt
  46. Zapraszam do szkolenia narciarskiego w miejscowości Sappada Włochy. Bardzo dobre warunki mieszkaniowe ,bardzo dobre ceny . Termin 3-10.02 10-17.02 17-24.02 InShot_20231226_165853540.mp4
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...