Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 22.12.2022 w Odpowiedzi
-
Cześć Widzę, że tylko @Adam ..DUCH stara się zrozumieć pytającego - bo praca z początkującymi obarczona jest takimi pytaniami, a to że stara się także przemycić wartości szkoleniowe w swoich propozycjach - to i dobrze. Reszta z Panów moim zdaniem nie stara się pomóc, ale raczej pokazać jak cienki jest pytający. Chłop "śmiga" na starych dechach, szuka następcy i dostaje zjebkę że pyta, bo się nie zna. Może nie umie jeździć, ale lubi i oczekuje porady w jakie grupy sprzętowe uderzać. To jest forum dla amatorów, zapaleńców. Korzystamy z Waszej wiedzy i przynajmniej ja bardzo ją cenię, ale @Marxx74x oznaczenia nart przez producentów są uważane za powszechne, a że jesteśmy amatorami taki określeń używamy, bo poruszamy się w stricte amatorskim sprzęcie. Jak chcecie porozmawiać o prawdziwych GS R>25m - załóżcie sobie temat np. Coach Corner i tam nikt nie będzie Wam się wtryniał z nas laików, a jeśli nawet to może dostać zjebę bo się znalazł w miejscu gdzie nie powinien się znaleźć. @Marxx74x równie dobrze pójdziesz do sklepu po nowego smartfona, pokażesz mu stary, a sprzedawca Cie zruga, że to nie smartfon tylko telefon z jakimiś tam możliwościami - bo smartfon to ten za 9 klocków jest, a tak na marginesie jak nie napierdalasz 600 znaków/s jak Córex pisząc sms-y i nie korzystasz ze wszystkich możliwych funkcji, nie potrafisz robić zdjęć, to na sranie Ci jakikolwiek niby smartfon i nie myl pojęć (choć to ogólnie przyjęte nazewnictwo), poćwicz pisanie, zapisz się na kurs fotografii i wtedy przyjdź i zadaj odpowiednie pytanie to może dostaniesz jakąś odpowiedź. Póki co wybierz sobie cokolwiek dla starego dziada bo sprzedawca nie jest w stanie Ci pomóc - bo jesteś za cienki, bo Tobie się tylko wydawało że umiesz napisać sms-a i zalogować się na fejsa i zrobić zdjęcie. pozdrawiam6 punktów
-
Część Mam takie pytanie już go kiedyś zadawałem i nie dostałem odpowiedz no to do sedna czy jeśli posiadam kilkunastoletnie narty z promieniem R19 i wtedy były to seniorskie GS FIS 😁 to mam "prawdziwe" GSy czy nie 🤔 i mogę powiedzieć że jeżdżę na GS ?5 punktów
-
Mitek Amelka wybierze najlepszy dla niej, może nie będzie „najlepszy” cokolwiek to znaczy, może najlepszy dla niej będzie mały i śliczny. Idąc tym torem rozumowania to nikt z nas nic nie znajdzie bo nasze odczucia są gówno warte, zarówno Twoje, moje i wszystkich na forum do kupy wziętych. Zastanów się czy umiesz jeździć na nartach i czy potrafisz jeździć samochodem. I czy to potrafisz w stosunku do kogo? Bo dla lepszego zawodnika z PP będziesz tylko ślizgaczem, a dla kierowcy z Kia Picanto Cup starą pierdołą w dziadkowozie. pozdrawiam ps. Nasze odczucia są odpowiednie dla nas samych, możemy się nimi podzielić z innymi, ale nie powinny być żadnym wyznacznikiem przy podejmowaniu jakichkolwiek decyzji.4 punkty
-
Niedziela była słoneczna. Miały być narty, ale jakoś nie wyszło. Za to o 10tej tel: Idziemy sprawdzić jak szlak na Stożek, idziesz? Jak tu odmówić.... buty akurat miałem dobre w domku, raczki (uzywam glownie przy koszeniu skarpy) tez leżą gdzies w szafce z butami... Zanim wyjechalismy krzesłem na Czantorie i spacerkiem na szczyt, zrobiła już się już 13ta.. . Pogoda - marzenie. Mróz ok 6-8 st lekki wiaterek, bez uciążliwości.... I widoczność zupełnie nietypowa. Na fotkach będą Tatry zachodnie w odległości ok 150km, możnaby policzyć plamy śniegu. Jeden z tych dni gdy powstają fotki na forum "dalekieobserwacje"... Szlak pomimo sobotnich opadow ładnie już przetarty, bez lodu w niektórych miejscach wręcz odśnieżony... (!!). Spotykamy przynajmniej 20 osób z przeciwka... taki prawie deptak. Idziemy granią pasma przez Beskidek na Soszow i dalej Cieślar. Widoki na obie strony rewelacyjne. Z Cieślara schodzimy do Wisły Dziechcinki (na Stożek i potem Łabajow dnia by nam już zabrakło a chodzenie po ciemku po śniegu nie jest dobrym pomysłem). W sumie dzień prawie tak fajny jak na nartach a wrażeń znacznie więcej. Fotki znajomych z grupy fb "Beskidomaniacy" (mój tel nie lubi mrozu), Ochodzita z innej wycieczki ns Stecowke. Tatry z Cieślara. Nizej Babia i Pilsko Skrzyczne z daleka droga do Czech z osiefla pod Soszowem - jak widac mocno uczeszczana. Ochodzita na tle Raczy Beskid SL. Morawski nad zamglona droga do Jablonkowa4 punkty
-
3 punkty
-
Kiedyś byłeś prawdziwym narciarzem, ale teraz już nie. Te są już nieaktualne, dla miękiszonów😉. pozdrawiam i Wesołych Świąt Ci życzę , jak zresztą wszystkim Forumowiczom, tym lubianym oraz tym lubianym inaczej 🎄3 punkty
-
Wypowiem się jako amator do innych amatorów. Porównując niezbyt sztywną nartę 95mm butem 2 rockery wiązanie -3cm od true center do sztywnej 70 mm full camber przynajmniej 2 razy cięższej o podobnym promieniu mogę jedynie powiedzieć, że 95 zdeklasowało 70 w jeździe tyłem, a 70 była nieporównywalnie lepsza na krawędziach po betonie. Jeśli chodzi o małe odsypy to 70 je taranowała a 95 pozwalała się nimi cieszyć, choć była mniej stabilna przy większych prędkościach. Pozostałe różnice mimo, że są, to nie miały istotnego wpływu na wrażenia z jazdy. Wniosek jak dla mnie jest taki, że do przeciętnej jazdy po przeciętnym stoku, jeśli promień odpowiada, to narta nie ma aż tak istotnego znaczenia, jak o tym myślałem wcześniej 😮 Obserwując też forumowego kolegę wymiatacza w naprawdę trudnym śniegu, zauważyłem, że dobre umiejętności pozwalają na dużo więcej na GS, niż moje przeciętniactwo na 95mm. Przykro mi to mówić, ale ostatecznie to trzeba się szkolić, a nie wymieniać narty 😕3 punkty
-
RX 12 GS 175 17/18 i 18/19, narta o parametrach nazywanych dziś hybrydą. Swego oczasu określana jako alternatywa dla Atoma X9. Dla mnie super, narta solidnie wykonana i do tego co obecnie robię na stoku i preferuję - w sam raz. Co do nazewnictwa literkami GS itp. Przyjęło się w branży i jest nie tylko marketingiem. Firma, której narty obecnie posiadam, nie wykonuje 1, 2 czy 3 sklepowych. Produkuje narty FIS i na ich bazie robi i sprzedaje modele cywilne. GS czy SL itp daje wstępnie info do jakiej narty zbliża się taliowanie danego modelu. Są firmy wypełniające szerzej i głębiej rynek...Rossi Elite Hero MT czym różni się od React 10? Właściwie niczym lub nieznacznie ale.... React jest linią nart degradowanych 6..4...Czy potrzebnie? Nie wiem. Wiem (mając obecnie w domu Volkl SC i RC), że te modele są cieńsze, odchudzone od modeli wyższych i ze słabszej jakości szatą graficzną (choć lepszą niż w Atomie serii X). Zapewne kierowca WRC mógłby uśmiechnąć się na widok cywilnej wersji swojego Focusa, C4.... A4 RS to nadal nie jest auto na cykl WCS WRC, ale ma pierwiastka sportowego zdecydowanie więcej od A4 1.43 punkty
-
reszta panów jak zwykle przy takiej okazji stara się napisać jak najwięcej dobrego o sobie3 punkty
-
Nie chce się wymądrzać ale mam wrażenie, ze wszelkie próby statycznego odwzorowania dynamicznego natury rzeczy układu sił są skazane na porażke a podobienstwo jest widoczne wyłącznie dla zewnętrznego obserwatora.....2 punkty
-
To się miło nie zgadzamy 🙂 ... M. .. 72/74 to bardzo wygodna szerokość. Połącz to z umiarkowanym promieniem, nie przesadną wagą choć rozsądną konstrukcją i masz dobrą nartę dla "amatora" na wszystko.2 punkty
-
ROSSIGNOL HERO ELITE MT TI, długość: 175, 123/74/109, promień: 15m DOBERMANN SPITFIRE 72 RB FDT ; 174 ; R 16 Pozdrawiam, M. p.s. nie pytaj dlaczego, proszę.2 punkty
-
hahahaha, nie no przecież wiadomix, że jakbym chciał pojechać śmigiem na takich nartach 4 km, w ciężkich warunkach, z dwoma przerwami, to bym chyba umarł. Uznałem za oczywistość, że na trasie o takiej długości najczęściej są zmienne warunki. Odcinki bardziej i mniej wymagające, takie na których walczysz, ale i wypłaszczenia bliższe trasom niebieskim, na których odpoczywasz. Tak, wiem, że zaraz ktoś napisze, że jest wiele tras trudnych na całej długości - wtedy oczywiście odpoczywam znacznie częściej 🙂 Ciekawa dyskusja tu się wywiązała: Panowie jeżeli mogę: wydaje mi się, że jeżeli ekspert chce udzielić dobrej rady amatorowi, powinien przede wszystkim mówić/pisać w sposób zrozumiały dla pytającego. Myślę, że w takim przypadku kwalifikowanie jako GS tylko nart spełniających wymogi FIS należy odłożyć na dyskusje pomiędzy ekspertami, amator rozumuje w taki sposób, jaki podpowiadają mu producenci. Ja sam myślałem, że przez ostatnie lata jeździłem na nartach gigantowych i dopiero z tego wątku dowiedziałem się, że wcale niekoniecznie. A z drugiej strony totalnie zrozumiałe jest dla mnie to co napisał @Adam ..DUCH - "weź drugiego GS". Producenci nazywają swoje narty GS, ludzie to kupują i co z tego, że prawdziwy GS zaczyna się gdzieś indziej. Właściwie to jak, w rozmowie z amatorem, np. ze mną, taką nartę nazwać? Zdecydowanie nie jest to slalomka, więc niech to sobie będzie "amatorski GS" czy "drugi GS", nie ma co się na rynek obrażać. Wracając do głównego tematu, chciałbym Was poprosić o ostatnie opinie. Przypomnę moje parametry wiek: 44, wzrost:180, waga:90, znalazłem tą forumową skalę umiejętności, o której wcześniej wspominaliście. Moje umiejętności to mocne 7 - tam było dość trafne w moim przypadku sformułowanie, że na ciężkich czarnych trasach tracę nie co ze stylu, ale dojeżdżam na dół bez większych problemów.. Poza trasy mnie w ogóle nie ciągnie, najbardziej lubię niezmrożony sztruks. Biorę pod uwagę poniższe modele: ROSSIGNOL HERO ELITE MT TI, długość: 175, 123/74/109, promień: 15m HEAD SUPERSHAPE E-SPEED PERFORMANCE, długość: 177, 122/68/104, promień: 15m VOLKL RACETIGER RC, długość: 175, 119/71/100, promień: 16,6 m GS (który by nie miał być:) ) sobie odpuszczam, lepszy i silniejszy przy moim trybie życia już nie będę. Która z tych nart, w Waszej ocenie będzie najprzyjemniejsza w prowadzeniu ale wciąż pozwalająca czasem docisnąć? Czy dostrzegacie między nimi jakieś zasadnicze różnice, czy to raczej kosmetyka? Czy narta węższa pod butem będzie bardziej zwrotna? Panowie @Mitek, @Marcos73, @Kaem, anybody? 🙂2 punkty
-
Sprzedam mega uniwersalne dechy Salomona model Bold o długości 177cm i promieniu 16m. Nart chyba nie musze przestawiać, można je określić jako sportowe allround jadące dobrze zawsze i wszędzie. Narta w bardzo fajnym stanie, wiadomo jakieś ślady użytkowania na szacie są ale ślizg i krawędzie są igły. Krawędź ma ok 90% nowej 🙂 jest równa na całej swojej długości Cena 1450zl Moge wysłać za pobraniem 🙂1 punkt
-
1 punkt
-
To tak nie działa, żaden rodzic nie będzie dawał dużej kasy jeśli jego pociecha nie będzie wygrywać dziecięco/ młodzieżowych zawodów, więc trzeba zrobić tak, że "będzie Pan zadowolony"😄 W Madonnie 3 Brytyjczyków w drugim przejeździe.🤔1 punkt
-
To racja. Ale są w PL kluby, które oczywiście nie odbiegają od Twojej definicji, które dobrze szkolą zawodników, niestety tylko tych, którzy mają rodziców z grubym portfelem. Często jest to realizacja celów właścicieli (skierowane na ich pociechy) poprzez środki innych przy okazji szkolonych zawodników. Masz rację, później to się rozmywa, a szkoda. Ale wierzę, że będzie lepiej, bo nasza młodzież co raz lepiej radzi sobie na europejskich stokach. pozdrawiam ps. Madonnę z Panami w roli głównej widzieliście?1 punkt
-
1 punkt
-
Znowu mam wrażenie, że jeżdżę jakieś inne narty 🙂 Ja tam (przynajmniej na przygotowanym) staram się "przelecieć" bez "dźwigania" - odpuszczeniem zewnętrznej i leciutkim napięciem wewnętrznej. A w optymalnym układzie to chyba w ogóle udaje mi się zakrawędziować nową zewnętrzną jeszcze przed jej pełnym dociążeniem...1 punkt
-
Mam znajome przejście graniczne do Czech.... często korzystam. Chcesz namiary?1 punkt
-
Ja się do woja nie wybieram. Jak dostanę bilet i odwołanie będzie nieskuteczne, to wyjeżdżam z kraju i nigdy nie wracam. Jak kaczor ogłosi jakiś stan wojenny czy inne cyrki. W ciągu kilkunastu godzin dam radę dotrzeć z buta do granicy. Na rowerze nawet szybciej. Nie wierzę, że tak szybko zdołają uszczelnić granicę.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Problem polega na tym, że żaden klub w Polsce nie ma najmniejszego interesu w wyłonieniu "samorodka", tutaj liczy się ilość, to z niej jest piniądz o jakość nikt nie pyta, taki układ zamknięty niezmienny od lat. Kiedy nadchodzi poważne ściganie, następuje weryfikacja i czar pryska.1 punkt
-
Temat dla mnie. Jak ktoś się interesuje samochodami, to może zauważyć, że przy następnych modelach usuwa się rzeczy istotne(np. zawieszenie niezależne z tyłu), dokładając kilka gadżetów i modelując nieco karoserię. Ludzie to kupują. A czy, np. przy nartach tak się nie robi. Większość kupuje oczami.1 punkt
-
Cześć Aby bazować na odczuciach własnych w sensie wyboru narty trzeba umieć jeździć, inaczej to jest niemożliwe. Poproszę Amelkę, żeby wybrała najlepszy samochód bo przejechała już 100km. POzdro1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nie chciało mi się bawić w kolorki .. przepraszam .. Może z nudów załaduję do zabawki trochę więcej danych i spróbuję pokazać coś więcej - ale to nie obietnica bo chwilo na nudy się nie zapowiada 🙂 M.1 punkt
-
74 dla amatora nie zmienia nic w porównaniu do 68. Daje komfort i brak nadsterowności. " to jest forum czysto amatorskie i niech takie pozostanie, bawmy się narciarstwem i nie twórzmy sztucznych problemów. " Problemy nie są pod piętą. M.1 punkt
-
1 punkt
-
Jak już zostałem wywołany to napiszę. Mi X9 bardzo przypasowała, narta stabilna, dość sztywna, można jechać różnym promieniem, wąska w talii co ułatwia zmianę krawędzi, warta polecenia. PS. Nie jest to AM, bo jednak w AM szerzej pod butem i rocker, przynajmniej dla mnie1 punkt
-
1 punkt
-
I mniej tym lepiej, najlepsi mają po kilka/kilkanaście. Ogółem średnia krajowa FIS punktów nic nie mówi, bo część zawodników ma co prawda licencje ale dla nich to bardziej rekreacja niż sport wyczynowy, są kraje gdzie takich jeździ więcej i to zaburza średnią. Jeśli chcesz się sprawdzić, możesz śmiało postarać się o licencje i wystartować w barwach jakiegoś klubu, zasadniczo każdy może spróbować, nie ma jakiś specjalnych wymagań, wszystko jest gestii klubu, tak więc jeżeli jakiś znajdziesz ...😏1 punkt
-
Podawałem miejsca rankingowe. W przypadku punktów im mniej tym lepiej. Materiał źródłowy masz na fis-ski.com oraz ich dziwnej apce 🙂 Punkty FIS są proste do ogarnięcia choć skłaniają niektórych do dziwnych akcji 😉 M.1 punkt
-
1 punkt
-
Cześć Ja już swoje napisałem, natomiast uwzględniając Twoje parametry doświadczenie i objeżdżenie brałbym najdłuższą jaka jest. To jest typowa narta amatorska i gdy ją objeździsz może Ci tych paru cm brakować. Bazuję na swoich doświadczeniach z porównaniem nart sportowych i AM ( a MT to typowa narta AM) gdzie zawsze denerwuje mnie nadskrętność nart AM. Mam identyczne parametry jak Ty - wzrost waga tylko mam 57 a nie 44. Aha... nie składaj tak broni. Ja miałem taki okres w życiu - koło 50 - kiedy to nawet zwykłe chodzenie było problemem. Teraz czuję, że cały czas jestem na wschodzącej tak, że wszystko jeszcze przed Tobą a nie za. Życzę więc zadowolenia z wyboru i super wrażeń z jazdy a i świątecznie i noworocznie wszystkiego!!! Pozdro1 punkt
-
Pośmiejemy się, taki urok statystyki 🙂 AUT SL : 1256 GS : 914 .. ale niewspółmiernie większa liczba zawodniczek (+- 160, u nas +- 23). Co ciekawe (być może) zupełnie inna dystrybucja roczników -> u nas przeważa pokolenie juniorskie. Pozdrawiam, M. .. no i nasze dziewczyny uśrednione lepsze od Francuzek 😄 ...1 punkt
-
1 punkt
-
No tak, prawie jak u nas😁, wiesz kiedy ostatnio mieliśmy wśród zawodników, kogoś na poziomie Zampy, bo ja nie pamiętam i chętnie się dowiem stawiam na jakieś pół wieku.1 punkt
-
Ciekawość, wysiłek .. chwilowo pierwsze w Mistrzostwach Niemiec mój instynkt zaspokoilo 🙂 tym bardziej że nie ja się męczyłem na trasie 🙂 Za rok debiut Curexa w Pucharze Świata Tele.. Nie nudzę się. A w tym sezonie coś obskoczymy po krajowych mistrzostwach AUT, GER, SWI, FRA w ramach U16W. I tak na szybko podliczyłem : Curex ma par 6 .. albo 7 ... Plus różne testy .. jak chcę coś się dowiedzieć o narcie to jej się pytam - w końcu to już 16 lat i wie co mówi. Czego serdecznie życzę. Ja to tylko sobie jeżdżę .. M.1 punkt
-
No kolego masz rację ...oczywista oczywistość.....no niestety trzeba wyjść z tej oczywistości która jest oczywista dla Ciebie, mnie i paru formowych kolegów. teraz jestem na etapie zakupu kolumny destylacyjnej i szczerze mam w dupie net bo mam "druida" 2 km i on mi wskaże w necie co mam kupić....nie pytam, nie dzwonię, nie wertuję netu, nie wchodzę na fora, wypiłem odleciałem i kupię co wskaże bo dobre . Rozbijanie g...na atomy jeszcze nic dobrego nie przyniosło....a tak na marginesie gdzie się podziała Nasza męska ciekawość, instynkt zdobywcy, taka dziecięca dojrzałość????1 punkt
-
Nie ma drugiej, trzeciej czy piątej GS. Jest GS FIS, GS Masters i GS Junior. Dalej zaczyna się marketing i pompowanie ego, pod nogą nie mam jakiegoś obrzydliwego AM tylko siódme GS. A że promień 16 ? .. przecież to GS .. "Nie kupuj obrzydliwej AM tylko trzecie GS bo to GS ..." .. litości. Końcówka juniorskich to R w okolicach 19 opisane jako R>=17. Masters to przedział 21-25. FIS zgodnie z normą. Nie ma nart GS seniorskich poniżej 21. I być nie może. Ale założyć pod nogę all around z promieniem 17-18 wstyd bo przecież poważny narciarz musi mieć coś z napisem GS.. trzeci, piąty, siódmy wynalazek ale metka jest i szacun na dzielni. Kończąc - chrzanić te metki. Rossi AT obecnie MT są dobrym przykładem nart, które i tak będą solidnym wyzwaniem nie udając że są GS. I dla tych wszystkim "6 w skali forum" i tak będą stanowić wyzwanie. U innych producentów podobnie. Forumowe 6 to "mam trochę problem z wejściem na krawedzie". Czyli 3. Pozdrawiam, M.1 punkt
-
Dlatego też (no nie ma miękkiej gry) nie widziałem więc bazuję na opisie. Każdy kowalem własnego losu a życie jest konsekwencją dokonanych wyborów??. Marek podstawą rozsądnego doboru jest wizualizacja jazdy...jakże proste jest to na stoku jakże trudne on-line. W tym przypadku (jak zwykle u mnie) ufam (taka natura). Narty na których kolega jeździ/ jeździł to toporne sztywne szyny kolejowe (sam jeździłem na takich) dlatego też staram się wprowadzić nieco elastyczności i odciągnąć Go od zakupu nart klasowo znacznie odbiegających od tego co ma przy jednoczesnym zachowaniu komfortu jazdy....Marek to jest to o czym ja postuluję od lat ....doradzając odrzućmy subiektywne oceny a jeżeli już to uzasadnijmy dobór. Odpowiedź typu "bo mnie się dobrze jeździło" jest odpowiedzią "z dupy wziętą"...odpowiedź "bo mnie się dobrze jeździło bo.......jest być może nieprawidłowa ale warto się nad nią pochylić....1 punkt
-
Wbrew pozorom z mojej strony odpowiedź na twoje dylematy jest prosta 2 katalogowy GS. Dlaczego??? Ano dlatego że jeszcze wiatr we włosach jest, dwa nie sadzę że na Alpejskich nartostradach masz ochotę na "pierdylion" skrętów na SL, dlaczego nie rozsądne mastery - dlatego że nie wiem jak jeździsz. Zawsze bliżej mi było do GS-ów (większa gama możliwości połączony z brakiem frustracji że za sobą nie zostawiam dwóch śladów co dla niektórych jest nie do przełknięcia??). Dla mnie swego czasu niejako objawieniem były narty które kupiłem od Naszego forumowego kolegi (pewnie płakał jak sprzedawał): https://www.skionline.pl/sprzet/narty,14-15,fischer,rc4-worldcup-rc,7144.html czyli 3 katalogowa gigantka (trzecia bo pierwsza WC jest z sezonu 13/14 a w sezonie 14/15 nie było WC). Dla mnie było to niesamowite odkrycie po już męczarniach na typowych sportowych GS-ach - został zdjęty ten ciężar "męczenia się". Nie kupowałem dla siebie - to był prezent dla przeszłego zięcia który następnie dał mi je w "dzierżawę" na jeden sezon, dlatego też niezbyt zerkałem na parametry - chłopak marzył o tych deskach więc czego się nie robi dla córki 🤣. Pierwsze jazdy skusiły mnie jednak do sprawdzenia od strony technicznej o co chodzi - a chodzi o to że piętka tych nart jest jedynie o 0,5 cm węższa niż SL a w połączeniu z obniżoną sztywnością wzdłużną powoduje iż narta ta jest niesamowicie skrętna (zachowując oczywiście prawidła techniczne jazdy). Nie jestem specjalistą od spraw technicznych ale moje odczucia były takie że producenci coś tam nieźle namieszali in plus z tą sztywnością. Tego typu narty zachowują się nieco inaczej niż np. mastery lub krosy które na całej linii są sztywne. Dlatego też polecam ci tzw 2 katalogowe GS-y +5 od wzrostu oczywiście jak to u mnie wąskie pod butem. Podaj proszę swoje parametry a coś tam się (z Atomic-a😉) dobierze. Dodam jeszcze że kierunek AM, AR jest błędny a ceny On-piste przewyższają ceny GS1 punkt
-
1 punkt
-
Cze Bartek Bardzo fajny spot reklamowy, profi posklejany, nawet głos masz niezły. Ale jak spotkam przypadkiem Morgana Freemana to poproszę aby Ci głos podłożył, wtedy to już będzie top spot. pozdrawiam1 punkt
-
Hej wszystkim, Podsyłam ostatni filmik. Wszystkie ujęcia nagrane w zeszłym sezonie , ale w końcu udało sie je razem posklejać. Pozdrawiam1 punkt
-
Również się cieszę z poznania Ciebie, sporo skorzystałem życiowo i narciarsko, fajną robotę robisz 👌. Organizacja wyjazdu spoko, ogólnie jestem przyzwyczajony to zaczynania z pierwszym kogutem i kończenia z ostatnim, więc tu ciut mogło być lepiej. Rafał bywał nerwowszy 😄 w odniesieniu do niektórych sugestii i zapytań. Chociaż w samym Drei Zinnen był autobus, więc można z niego korzystać, co i czyniłem. A nogi i tak odpowiednio bolały pod koniec. Pensjonat był OK, szkoda, że nie spaliśmy wszyscy w jednym pensjonacie, socjalizacja byłaby pełniejsza, ale nie udało się zarezerwować. Jazda autokarem w stosunku do busa to duża zaleta, miejsca sporo i można też nogi rozprostować. Całkiem niewykluczone, że w przyszłym sezonie też pojadę, bo w tym inne plany póki co. Niewątpliwie do zobaczenia. Jak najbardziej, zarówno na stoku czy w gondolce z wykreślaniem różnych krzywych, wykresów, przecięć i kątów (z całkiem swobodnym używaniem wyklinanych na tym forum pojęć jak inklinacja, angulacja, kontra, platforma czy takie tam, które jakoś wszyscy rozumieli), jak i wieczorami z liczeniem kolejek różnych pomocy płynowych.1 punkt
-
A ja właśnie tak chcę ...nie chce sportowo, nie chce kijów (docelowo) , prędkości.... Piękno kontr rotacji, na stromym, we free, takie instruktorskie ustawienie.... Nie to sportowe, bo troszkę inne jest, Aframe łapie ta sportowa jazda, no nie podoba mi się.... Tu... Cudo. I wszechstronność ... Cel drugi1 punkt