Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 19.09.2022 w Odpowiedzi
-
Cześć Na cztery dni zamieniłem rower na kajak. Sapina z Węgorapą. Sapina to właściwie ciąg rzecznych przepustów miejscami kanałów łączący jeziora położone na E od ciągu Wielkich Jezior Mazurskich. Widokowo fajnie, technicznie nie dzieje się zupełnie nic poza płyciznami w Kruklankach oraz wiatrem na jeziorach. Przepłynęliśmy jez. Stręgiel ale na Święcajty już nie wypłynęliśmy. Wiało 4/5 stopni - po rowerowemu 7m/s do 14m/s w porywach. Uznaliśmy, że chcemy przeżyć więc załatwiliśmy transport za Węgorzewo. Węgorapa jest rzeką pustą i dziką ale bardzo solidnie przyciętą, nawet w rejonie za Ołownikiem, gdzie podobno nikt nie pływa. Na rzece technicznie nic się nie dzieje przeszkody można policzyć na palcach jednej ręki. Trzeba uważać na spora ilość głazów w nurcie na odcinkach przełomowych. Te - w okolicach Wężówka oraz za elektrownią w Ołowniku - są naprawdę piękne i warte zobaczenia. Woda super czysta. Trzeba uważać na nachalną ruską sieć bo granica z obwodem blisko. Skończyliśmy przy moście w Mioduniszkach pod okiem miłego Pana ze straży granicznej. Jeden nocleg na Gołdopiwie był nawet bez namiotów bo znaleźliśmy zadaszony pomost. Było dość chłodno ale deszcz specjalny nie padał a słońce też się pokazywało. Pozdro5 punktów
-
Zieleniec nowy cennik wklepał. Dorzucam ceny z poprzedniego sezonu. Wzrost cen o 20 % Może będzie luźniej na stokach 🙂2 punkty
-
8-16 wystarczy i cena też ok 😉 Jak ktoś ma blisko, albo lubi do Wisły jeździć to myślę, że dobra oferta. Można też poczekać na promocje Black Week, czy jak to się nazywa. Może będą lepsze oferty, a może nie będą. Zgaduję, że w nadchodzącym sezonie karnety całodzienne w Wiśle będę kosztować co najmniej około 150 zł.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
No u mnie tez skończyła się jazda za free, bo nie ma benefitów dla drobnych ciułaczy akcji TMR. Jednak na narty coś się tam zawsze odłoży, są też i dobre strony likwidacji benefitów, będzie więcej jazdy na COS, do którego mam rzut beretem 🙂 .1 punkt
-
Chętnie, końcówka zeszłego sezony była taka smakowita... 😍 Tylko czy będzie mnie stać, pożytki się skończyły...😪1 punkt
-
Ale mnie nie było, spadł w Tatrach śnieg to i na forum wejść trza. Jan, już kiedyś było, że Mikoski nie jeździ, tylko zapierdala. Coś w tym jest, bo dogonić go trudno. Skręca przyzwoicie. Faktem jest, że jednak jak go zapytasz o wskazówki, to Damian nie udzieli ich za bardzo, jeździ bardzo pewnie, ale woli nie doradzać, zwłaszcza, jak widzi, że ogarniasz temat. Bo robi to nieźle, ale trudno mu tłumaczyć jak.1 punkt
-
Marka Kastle (Kaestle), od 2019 roku jej właścicielem jest czeski miliarder Tomas Nemec. Powoli, planowo odzyskuje dawną świetność. Ester Ledecka podpisała kontrakt z Kastle. Tym razem przypadkiem lub celowo austriacka marka skopiowała w pewien sposób pomysł Atomica sprzed kilku sezonów...zrobili to jednak bardziej "uczciwie". Dla przypomnienia Atomic swego czasu miał w ofercie w tzw. sklepowej serii modele DoubleDeck (jako tzw. pierwsze sklepowe) i Edge (drugie sklepowe), odpowiednio SL i GS. Miał także nartę DoubleDeck XT, która nie miała niższych odpowiedników. W sezonie 2015/16 dokonał sprytnego zabiegu i zmienił szatę graficzną modelu Edge SL w długościach 157 i 164 oraz Edge GS w długościach 169 i 176 i nadał im nazwę XTi, tworząc w ten sposób niższe modele do grupy XT. Kastle stworzyło nowy model RX11 na bazie RX12. Do tej pory mieli RX12 SL oraz RX12 GS. Przy czym model GS miał do sezonu 20/21 raczej geometrię tzw. hybrydy. W ubiegłym sezonie nowe RX12 GS prócz nowej szaty graficznej otrzymały geometrię sklepowych GS. RX11 to złagodzone (rdzeń z tego samego drewna) RX12, ale krótsze mają geometrię SL, a dłuższe GS. Dodatkowo tylko jeden rodzaj wiązań K12 TRI, podczas gdy RX12 ma jeszcze K14 Freeflex ST EVO i K14 Freeflex EVO DEMO budowa RX12 budowa RX111 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ale to przecież jest obniżka 30% od ceny bazowej czyi 120 - 30% = 84, tak ja to widzę i raczej nie mają problemów z obliczeniami.1 punkt
-
Świetnie jeździ. Lekkość jazdy i niewymuszona, naturalna technika, nic na siłę a to bardzo ważne. Płynność i flow.1 punkt
-
Nie chwaląc się 🤪 ja zaprosiłem Bartka na SF po krytyce jego jazdy.. gość wymiata i powinnyśmy się od niego uczyć. Mam nadzieję że spotkamy się na stoku 👍 i podciąganę moje mierne umiejętności.1 punkt
-
Cze Bartek Jak zawsze uwagi: brak ludzi, a teraz jeszcze brak słońca. No dobrze że chociaż śnieg jest. No i zmień coś - może kombinezon, albo ubierz kask tył do przodu, może gogle do góry nogami albo buty klamrami do wewnątrz, bo tak od razu wiem że to Ty i nie ma żadnej zagadki. A jak Cię nie poznam to będę miał satysfakcję że nie tylko Tyrpoo jeździ po pustych stokach. I ja mam szansę na taki cud. No weź, bez sensu. pozdrawiam1 punkt
-
Słuchaj fajnie jeździsz na nartkach, widać że jest kontrola i jazda sprawia Ci przyjemnosc, da się dostrzec rytm i powtarzalność - im skręty różnią się mniej od siebie tym jazda jest dostrzegalnie "czystsza", o takiej powtarzalności mówimy i do niej należy dążyć. Nie zamierzam krytykować Twojej jazdy, śmiało można powiedzieć, że jest solidna, bez wdawania się w szczegóły. Chętnie zobaczyłbym Twoja jazdę na nartach o dłuższym promieniu bądź w nieco innym terenie. Tak trzymaj.1 punkt
-
No... niestety tak jest bo: - kolega Brunner w przeciwieństwie do Ciebie ( i mnie też oczywiście) się na nartach zna. - ma je zawsze w dobrej cenie i w dobrym stanie - przez kilkanaście lat bytności na forum jeszcze nie spotkałem aby jakiś narciarz narzekał na zakup od Breunnera - Brunner sam przygotowuje narty i umie to robić - to chyba największa wartość. Więc po co się przypierdalać jak ktoś robi dobrą robotę synku? I koniec1 punkt
-
🔥 Start sezonu zimowego 22/23 w Szczyrk Mountain Resort zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie, pojawia się wiele pytań dotyczących funkcjonowania naszego ośrodka oraz planowanych nowych inwestycji. Chcemy oficjalnie odnieść się do informacji, które pojawiają się ostatnio w mediach. 🎙 Grzegorz Przybyła (Dyrektor Szczyrk Mountain Resort): Szczyrk Mountain Resort ma za sobą niezwykle udany sezon zimowy 21/22. Cieszę się niezmiernie, że dotychczasowe rozległe inwestycje w Szczyrku sprawiły, iż stał się on najbardziej popularnym ośrodkiem narciarskim w Polsce. W najbliższych latach chcielibyśmy kontynuować inwestycje i naszą misję, aby jeszcze lepiej wykorzystać istniejący potencjał rozległych terenów narciarskich otaczających miasto Szczyrk. Na trasie Hala Pośrednia – Wierch Pośredni w śladzie dawnego wyciągu orczykowego chcielibyśmy wybudować 8-osobową kolej linową. Obecnie pracujemy nad uzyskaniem pozwolenia na budowę. Celem tej inwestycji jest stworzenie dodatkowego miejsca w naszym ośrodku z przyjemnymi, łatwymi stokami narciarskimi dla rodzin i z nowoczesną infrastrukturą. Oczywiście planujemy też w tym miejscu inwestycję w nowy system naśnieżania, który pozwoli narciarzom na spokojne i komfortowe szusowanie po jeszcze większej ilości przygotowanych tras. Kolejnym priorytetem jest Czyrna. Dawny wyciąg orczykowy na Halę Skrzyczeńską planujemy zastąpić 6-osobową kanapą. Ta inwestycja będzie miała wielowymiarowe zastosowanie. Pozwoli szybko i wygodnie dostać się z rejonu Czyrnej na Halę Skrzyczeńską czyli do serca ośrodka i najwyżej położonej w Beskidach – Restauracji Kuflonka. Usprawni przepustowość na najpopularniejszych trasach zjazdowych i odciąży kolej gondolową oraz ułatwi dostęp do legendarnej czarnej trasy Bieńkula, gdzie również konieczna będzie modernizacja systemu sztucznego naśnieżania. Naszym celem jest zbudowanie w ciągu dwóch lat przynajmniej jednego z tych wyciągów. W dłuższej perspektywie myślimy też o zwiększeniu pojemności naszego hotelu Gronie SKI & BIKE , który mieści się zaraz obok dolnej stacji kolei gondolowej oraz poszerzeniu zakresu świadczonych usług i podniesieniu o jedną gwiazdkę jego standardu. Docelowo GRONIE SKI & BIKE ma być hotelem 4 gwiazdkowym. Odpowiadając na wiele pytań pojawiających się ze strony naszych Klientów dotyczących funkcjonowania ośrodka w nadchodzącym sezonie zimowym, zapewniam, że planujemy start nowego sezonu w połowie grudnia w pełnej gotowości operacyjnej. Pomimo zmiennej sytuacji ekonomicznej w kraju planujemy utrzymanie świadczonych usług na najwyższym poziomie, podobnie jak miało to miejsce w latach poprzednich. Chcemy zapewnić narciarzom i snowboardzistom komfortowe korzystanie z całej infrastruktury zimowej największego ośrodka narciarskiego w Polsce. Zapowiada się piękna zima w Szczyrku! Zapraszam serdecznie 😉1 punkt
-
Jest Ok. 84zl x 1.3 = 109,2zl, zaokrąglam do 110. Przy założeniu ze jest zniżka 30%. Skoro CG podaje ze bilet będzie docelowo kosztował 120zl, to maja problem z matematyka. Bo różnica między 84 a 120 to 43%.0 punktów