Skocz do zawartości

Ranking

  1. widzewiak_z_gor

    widzewiak_z_gor

    Members


    • Punkty

      5

    • Liczba zawartości

      384


  2. Marcos73

    Marcos73

    Members


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      4 419


  3. KrzysiekK

    KrzysiekK

    Members


    • Punkty

      3

    • Liczba zawartości

      2 072


  4. Mikoski

    Mikoski

    Members


    • Punkty

      2

    • Liczba zawartości

      1 751


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.08.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jak na 5 sezon to Leosia radzi sobie dobrze. Pełna kontrola, mądra zachowawcza, bezpieczna jazda to najważniejsze w amatorskiej jeździe. Liczy się przede wszystkim bezpieczeństwo dla siebie i innych. Przy odpowiednim trybie szkolenia z czasem będzie jeździć lepiej technicznie i ładniej dla oka. Odpowiednio dobrane narty z pewnością bardziej pomogą, niż zaszkodzą. Osobiście wolę spotykać na stoku takich Narciarzy zamiast pędzących "rajderów" idiotów, którym wydaje się, że potrafią jeździć. Właśnie tacy są najgorsi, bo zabijają innych lub trwałe okaleczają, mówiąc przy tym, przepraszam, nie chciałem. Wystarczy takim postawić kilka tyczek i przy wymuszonym skręcie, czar kontrolowanej jazdy brutalnie znika, obnażając przy tym pozerów bezlitośnie.
    4 punkty
  2. Krzychu twój syn jest doskonałym przykładem w tym wątku dobre wzorce i prowadzenie 💪 dały super efekt to chyba trzeci sezon jak obserwuję Maćka i jest rewelacyjnie ! Leosi życzę takich samych postępów 👍 ale to nie narty tylko dziesiątki godzin na śniegu.
    2 punkty
  3. Cze Leosia niech się nie załamuje, powyższe stwierdzenie obejmuje wszystko to o czym pisaliśmy, tylko po Damianowemu😁 pozdrawiam ps. Tak naprawdę to Damian to przeuroczy chłop do rany przyłóż, ale temperamentny i mówi to co myśli bez ogródek.
    2 punkty
  4. Wiem. Wiem też że zostało trochę przespane. Dydaktyka od d..y strony poszła. Ale wiem też że można nartą pomoc i wiem że można nartą zepsuć. Stąd temat ...
    1 punkt
  5. I tak Leosia jeździ lepiej niż większość dorosłych narciarek i narciarzy na popularnych stokach narciarskich
    1 punkt
  6. Uff... A już oboje z Leośką myśleliśmy że się tylko na bakutil nadajemy.... Przez grzeczność tylko nie komentuję ,,betonowych,, wypowiedzi.
    1 punkt
  7. Cześć No właśnie... Różnica niby niewielka ale może Adam chce zrobić z tej narty bardziej SL niż GS. 🙂 Pozdro
    1 punkt
  8. Adamie Nie 168cm? Czemuż takie krótkie? pozdro
    1 punkt
  9. Bo wiele osób pierwszy kontakt z nartami ma w niewłaściwym towarzystwie. Kilkanaście osób które znam w różnym wieku opowiadało jak byli raz na nartach.... Ze znajomymi, na czerwonej, w trudnych warunkach, w przypadkowych butach i na przypadkowym sprzęcie, bez kasku w jeansach. Pierwszy zjazd katorżniczy, z kilkunastoma wywrotkami, niejednokrotnie na okolicznej florze. I nie jest to wina tych początkujących osób, ale tych, którzy już na nartach trochę jeżdżą i im taki ,,początek zafundowały. Komentarze do tego zjazdu.... ,,nigdy więcej,, ... Smutna rzeczywistość wyłączająca te osoby z narciarstwa.
    1 punkt
  10. Cześć. Widać, że Twojej Leosi jazda sprawia przyjemność i jest ona pod kontrolą co najważniejsze. Na filmie, pierwszy przejazd to wiosenne ostatki (uwielbiam), pusty stok i ciężki śnieg. Jazda bardzo spokojna i widać chęć do jazdy długim skrętem, bo warunki były mocno sprzyjające. Na drugim przejeździe okres ferii i duża ostrożność podczas jazdy ze względu na innych użytkowników stoku. Bardzo mądra i przemyślana postawa, brawo. Na tym etapie nauki polecam wkręcić się do miejscowego Klubu narciarskiego, sprawdzić, kiedy mają treningi i trenować. Jazda na tyczkach - piórkach, kolanówkach, plus odpowiednie ćwiczenia podczas treningów, sprawią więcej dobrego i większy progres niż tylko samodzielna jazda lub jazda za demonstratorem. Nie wiem ile dni w sezonie spędzacie, na stoku ale jeśli już jesteście na parudniowym narciarskim wyjeździe to warto go przeznaczyć na konkretne treningi. Jeśli chodzi o sam sprzęt to należy pamiętać o dobrym przygotowaniu, ostrzenie, smarowanie. Sprzęt już po zakupie, ważne, aby był po serwisie, smarowanie w późniejszym czasie można robić we własnym zakresie, wystarczy domowe żelazko, smar, parafina, cyklina i odpowiednie miejsce do tego. Obecny sprzęt można też wymienić podczas sezonu w dogadanej wypożyczalni na ten proponowany wyżej lub zbliżony. Od siebie: Nordica Spitfire CA EVO sezon 16/17 https://www.skionline.pl/sprzet/narty,16-17,nordica,dobermann-spitfire-ca-evo-n-adv-p-r-evo,9166.html https://allegrolokalnie.pl/oferta/narty-nordica-dobermann-spitfire-168cm-nr-a31 Pozdrawiam.
    1 punkt
  11. Kraków- Herojam sława!
    1 punkt
  12. Strava pokazuje wszystko po fakcie. Edge jest komputerem rowerowym działającym na bieżąco. Sporo z tego można mieć z Fenix 6 na kierownicy, ale to już kolejne zakładanie i zdejmowanie sprzętu. Natomiast Edge daje większą wygodę nawigacji, bardziej czytelny ekran, więcej ekranów, niezależność, można się bez niego obejść na przykład z Fenix 6X i pro.
    1 punkt
  13. Krzysiek, trochę popromuję, ale tylko trochę. Korzystałam z Adamowej opcji, i to nie raz. Finansowo - pomimo, że z Poznania mam co jechać - to cały wyjazd mi się opyla, noclegi - jadło - stok - sprzęt dla znajomków - i Adam. Korzyści szkoleniowo - towarzyskie bezcenne. Nie wspomnę o stokowych niespodziankach i narciarskiej wiedzy. W tym sezonie też pewnie się pojawimy, choć chodzi mi po głowie takie forumowe zwalenie się Adamowi na głowę. To dopiero byłoby szkolonko!
    1 punkt
  14. Dzień dobry Mitku. Osobiście poznałem kilka osób, co gorsze to instruktorzy, którzy jeżdżą tylko wtedy kiedy im za to płacą. W czasie gdy nie mają lekcji, na pytanie idziemy pojeździć? "Nie chce mi się poza tym, pojeżdżę to ja sobie w Alpach, a nie tutaj w takich warunkach." Pozdrawiam serdecznie. 🙂
    0 punktów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...