Cze Mitku
Jeszcze parę słów do Ciebie - po urlopie.
Jasne, że centrum badawczo rozwojowe w takim Scott jest pewnie zajebiste - ludzie tam pracujący pewnie też z najwyższej półki, nikt tam nie dobiera niczego przypadkowo, ale myślę że dział księgowy jest również zajebisty jak ten w którym byli chłopaki i którego nie widzieli. No nie czarujmy się - chłopaki z CBR robią pewnie zajebiste sprzęty na etapie projektowym (jak wszędzie) ale niestety finalnie kasa się musi zgadzać. Ja mam to praktycznie codziennie w fazie projektowej są cuda-wianki - niestety później jest tzw. lifting cenowy.
Druga część Twojej wypowiedzi jest chyba sprzeczna z Twoimi poglądami, jak napisałem kiedyś że ostrzę narty 2 x w roku, bo się zdziwiłem że ktoś to robi codziennie (amator), to mnie zrugałeś, a ja podchodzę do tego jak Ty - coż że krawędzie nie trzymają idealnie - trzeba się bawić jazdą ..... Oczywiście niektórych bawi grzebanie w nartach- nie mam nic do tego ale nie rozumiem.
ps
Elektryki to ewolucja która już nastąpiła, nie unikniemy tego tematu, powoli wkraczają w świat rowerowy i za parę lat będą czymś powszechnym i oczywistym. Trzeba szukać zalet i wad tych rowerów, a jest ich wiele. Ortodoksi mogą stwierdzić że na co Ci milion przerzutek - to też niejako wspomaganie, wsiądź na "ostre koło" - tam trzeba z łydy zarówno pod górę jak i z góry pracować. To jest ten "prawdziwy" rower. Sam przeszedłeś ewolucję narciarską i jak twierdzisz 3 h z rana po sztruksiku a później browar i do domu, gdzie 30 czy 40 lat temu miałeś grzane kanapy i ratraki? Jeździłeś po tym co było i w jakim stanie było. Ale tą modernizację przyjąłeś na klatę bez zająknięcia. Nikt tutaj z nas nie twierdzi że jazda po sztruksie to upadek i kwintesencja obciachu. Narty tez masz taliowane - może słabo ale jednak. To że umiesz na ołówkach to nie znaczy że na nich jeździsz, a są dostępne.
Takie moje przemyślenia - mam nadzieję że się nie obrazisz.
pozdrawiam Cię serdecznie